Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
21 p, 706.6 KB "Mamá, vamos a escribirlo todo" : los textos identitarios como facilitadores de la literacidad plurilingüe / Torralba, Gloria (Universitat Jaume I) ; Marzà, Anna (Universitat Jaume I)
En este artículo se presenta una investigación llevada a cabo en tres aulas multilingües en la cual se cuenta con los textos identitarios como herramienta didáctica central adaptada a cada uno de los niveles: Educación Infantil, segundo y sexto de Primaria. [...]
En aquest article es presenta una investigació duta a terme en tres aules multilingües en la qual es compta amb els textos identitaris com a eina didàctica central adaptada a cadascun dels nivells: Educació Infantil, segon i sisè de Primària. [...]
This paper presents a research carried out in three multilingual classrooms where identity texts are used as a central pedagogical tool adapted to each level: Pre-primary, second and sixth year of Primary Education. [...]
Dans cet article on présente une étude menée dans trois classes multilingues dans lesquelles les textes identitaires sont utilisés comme un outil didactique central adapté à chacun des niveaux: école maternelle (5 ans), deuxième (7 ans) et sixième année (11 ans). [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.993
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 2 (2022) , p. e993 (Articles)  
2.
12 p, 83.5 KB Ensenyament de llengües : el paper de la traducció al llarg de la història / Torralba, Gloria (Universitat Jaume I. Departament de Traducció i Comunicació)
L'objectiu d'aquest article és fer una revisió sumària dels principals enfocaments didàctics en l'adquisició de llengües estrangeres, amb especial atenció a la relació que ha mantingut la traducció amb cadascun. [...]
The aim of this article is to carry out a brief review of the main teaching approaches in foreign languages acquisition, paying special attention to the role of translation in each one of them. We have reviewed some of the researches that have proved the benefits of the use of translation within the classroom. [...]

2019
Quaderns : revista de traducció, Núm. 26 (2019) , p. 227-238 (Articles)  
3.
5 p, 23.1 KB Ressenyes / Torralba, Gloria (Universitat Jaume I. Departament de Traducció i Comunicació)
Obra ressenyada: Patrick ZABALBEASCOA TERRAN; Laura SANTAMARIA GUINOT; Frederic CHAUME VARELA (eds. ), La traducción audiovisual. Investigación, enseñanza y profesión. Granada: Comares, 2005.
2007
Quaderns : revista de traducció, N. 14 (2007) p. 233-237  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.