Resultados globales: 16 registros encontrados en 0.03 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 16 registros
Materiales académicos Encontrados 16 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
8 p, 115.3 KB Estudis de Gènere i Sexualitat [40245] / Torras Francés, Meri ; Bustamante Escalona, Maria Fernanda ; Ritondale, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Reflexionar a propòsit del caràcter performatiu (especialment corporal) dels textos artístics (especialment els literaris).
Reflexionar a propósito del carácter performativo (especialmente corporal) de los textos artísticos (especialmente los literarios).

2019-20
Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documentos
2.
3 p, 96.1 KB Treball de Fi de Màster [42318] / Roas Deus, David ; Ballart Fernández, Pere ; Cerdà Subirachs, Jordi ; Vega Ramos, María José ; Pontón Gijón, Gonzalo ; Torras Francés, Meri ; Vilella Morató, Eduard ; Penedo Picos, Antonio ; Julià Garriga, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El Treball ha de ser absolutament original. El tema d'investigació queda a la lliure elecció de la persona discent i després de l'aprovació i conformitat del professor que accepti la seva direcció. [...]
El Trabajo ha de ser absolutamente original. El tema de investigación queda a la libre elección de la persona discente y tras la aprobación y conformidad del profesor que acepte su dirección. Ambas personas trabajarán siempre de común acuerdo y pautarán el ritmo de trabajo, sesiones de debate y corrección, así como el asesoramiento correspondiente. [...]

2019-20
Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documentos
3.
4 p, 103.3 KB Estudis Culturals amb Perspectiva de Gènere [105815] / Torras Francés, Meri ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El propòsit d'aquesta assignatura és traçar els àmbits de reflexió a partir del diàleg entre els principis i mètodes dels estudis culturals amb perspectives d'anàlisi feministes. L'estudiant: 1. [...]
El propósito de esta asignatura es trazar los ámbitos de reflexión a partir del diálogo entre los principios y los métodos de los estudios culturales con perspectivas de análisis feministas. Lx estudiante: 1. [...]

2019-20
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documentos
4.
7 p, 118.0 KB Sociologia del Gènere [105807] / Alves Vieira Da Cunha, Catarina Isabel ; Torras Francés, Meri ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura pretén introduir l'alumnat en les principals corrents de la Sociologia que es van centrar en l'anàlisi del gènere, entenent la forma com la desigualtat de gènere es reflecteix a la vida en societat i com els poders públics promouen canvis i accions positives per potenciar l'equitat de gènere. [...]
Esta asignatura pretende introducir el alumnado en las principales corrientes de la Sociología que se centraron en el análisis del género, entendiendo la forma como la desigualdad de género se refleja a la vida en sociedad y como los poderes públicos promueven cambios y acciones positivas para potenciar la equidad de género. [...]

2019-20
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documentos
5.
6 p, 110.6 KB Història del Feminisme en l'Educació [105793] / Torras Francés, Meri ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu principal d'aquesta assignatura és la construcció d'una història del feminisme en l'educació a partir de problematitzacions, teories, metodologies i interpretacions necessàries en el desenvolupament d'una recerca històrica. [...]
El objetivo principal de esta asignatura es la construcción de una historia del feminismo en la educación a partir de problematizaciones, teorías, metodologías e interpretaciones necesarias en el desarrollo de una investigación histórica. [...]

2019-20
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documentos
6.
8 p, 92.4 KB Estudis de Gènere i Sexualitat [40245] / Torras Francés, Meri ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Que els alumnes reflexionin críticament sobre els conceptes de identitat postmetafísica i el relat. El cos, el gènere i la sexualitat com pràctiques discursives. Aproximació a les obres literàries ia les manifestacions culturals des de la perspectiva de gènere. [...]
2018-19
Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]  
7.
7 p, 86.5 KB Literatura, Gèneres i Sexualitats [100263] / Torras Francés, Meri ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalitat de l'assignatura és familiaritzar l'estudiant amb les inflexions que han marcat el pensament fminista i la seva aplicació teòrica i crítica en l'àmbit literari. L'estudiant: 1. ha de saber com han contribuït les aportacions de la crítica i la teoria feministes al canvi de paradigma dels estudis literaris a mitjan segle xx; 2. [...]
2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
8.
11 p, 110.8 KB Societat, ciència i cultura [101658] / Barrera Fusté, Jaume ; Bach Plaza, Joan ; Martínez Ribas, Ricard ; Torras Francés, Meri ; Ramón Riba, Antoni ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Montiel Rayo, Francisca ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Moncunill Solé, Blanca ; Perez Fontdevila, Aina ; Lojo Blesa, Aureli ; Ritondale, Elena ; Martín Jiménez, Sergi ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Puigsech Farràs, Josep ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Cuadrado Ciuraneta, Sergi ; Dot Jutgla, Esteve ; Puente Rodríguez, Silvia ; Haas, Carlos ; Saura Mas, Sandra ; González Vilalta, Arnau ; Faciaben Lago, Jessica ; Lujan Feliu, Oriol ; Blanco Romero, María Asunción ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...]
La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
9.
8 p, 93.9 KB Estudis de Gènere i Sexualitat [40245] / Torras Francés, Meri ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Que els alumnes reflexionin críticament sobre els conceptes de identitat postmetafísica i el relat. El cos, el gènere i la sexualitat com pràctiques discursives. Aproximació a les obres literàries ia les manifestacions culturals des de la perspectiva de gènere. [...]
2017-18
Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]  
10.
10 p, 108.8 KB Societat, ciència i cultura [101658] / Barrera Fusté, Jaume ; Bach Plaza, Joan ; Martínez Ribas, Ricard ; Torras Francés, Meri ; Barquinero, J. F. (Joan Francesc) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Montiel Rayo, Francisca ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Martín Jiménez, Sergi ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Puigsech Farràs, Josep ; Álvarez Cobo, Iolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Cuadrado Ciuraneta, Sergi ; Dot Jutgla, Esteve ; Puente Rodríguez, Silvia ; Haas, Carlos ; Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; González Vilalta, Arnau ; Faciaben Lago, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...]
La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 16 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.