Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
16 p, 166.7 KB ¿Nueva escucha en la red? : Hábitos universitarios de consumo musical y navegación / Torras i Segura, Daniel (Universitat Pompeu Fabra. Escola Superior Politècnica TecnoCampus)
Este estudio describe las tendencias generales en los hábitos de consumo de contenido musical en la navegación por la red, desde la perspectiva de los universitarios como generación inmersa en la cultura de internet. [...]
Aquest estudi descriu les tendències generals en els hàbits de consum de contingut musical en la navegació per la xarxa des de la perspectiva dels universitaris com a generació immersa en la cultura d'internet. [...]
This study describes the general trends in music content consumption habits in web browsing from the perspective of university students as a generation immersed in Internet culture. Using descriptive statistics, it is shown what devices or sources they use to listen to music while browsing, what style of music or sound content they listen to, if activities are performed simultaneously, and what forms of listening this digital generation uses in the Internet environment. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3092
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 115-130 (Articles)
2 documents
2.
13 p, 281.5 KB La vinculación del sonotipo con los parámetros contemporáneos de la comunicación / Torras i Segura, Daniel (Universitat Pompeu Fabra) ; Roquer González, Jordi 1974- (Universitat Pompeu Fabra)
El concepto de sonotipo ha emergido en los últimos años como un atributo de marca sonoro que pretende asociar, en un breve lapso de tiempo, unos sonidos con el producto o servicio comercializado. El objetivo de esta investigación es argumentar que el sonotipo, como formato persuasivo-comunicativo, reúne todas las características esenciales de las relaciones comunicativas de la postmodernidad y, por lo tanto, se integra perfectamente y triunfa en el contexto publicitario actual. [...]
The concept of 'sonotipo'(sound logo) has emerged in the last years as the conception and design of an attribute of sonorous brand that tries to associate some sounds with the product or service commercialized, using only a short time. [...]

2017 - 10.14198/MEDCOM2017.8.2.3
Revista mediterránea de comunicación, Vol. 8, núm. 2 (2017) , p. 37-49  
3.
13 p, 123.6 KB El silenci, matèria expressiva i significativa / Torras i Segura, Daniel (Universitat Pompeu Fabra. Escola Superior Politècnica TecnoCampus)
Significació, expressió i comunicació no tenen perquè anar sempre conjuntament. No obstant, el silenci audiovisual, com a recurs i com a contrast psicoperceptiu, pot ser significatiu, pot ser una expressió i pot ser comunicació. [...]
Significance, expression and communication need not always go together. However, audiovisual silence as a resource and for psycho-perceptive contrast can be significant. It may be a form of expression and it can be a type of communication. [...]

2015 - 10.7238/a.v0i53.2469
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 53 (Desembre 2015) , p. 35-47
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.