Resultats globals: 63 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 30 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 8 registres trobats
Materials acadèmics, 24 registres trobats
Articles 30 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 3.0 MB Es perd el "fairplay" i l'esportivitat a l'esport en edat escolar? / Cruz Feliu, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Boixadós i Anglès, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Valiente Barros, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)
Aquest treball destaca la importància dels conceptes de fairplay i esportivitat en el procés d'aprenentatge esportiu dels joves i mostra alguns instruments per a la seva avaluació. A l'article s'exposen, en primer lloc, unes consideracions generals sobre el procés de socialització dels joves a través de l'esport. [...]
Este trabajo destaca la importancia de los conceptos de fairplay y deportividad en el proceso de aprendizaje deportivo de los jóvenes y muestra algunos instrumentos para su evaluación. En el artículo se exponen, en primer lugar, unas consideraciones generales sobre el proceso de socialización de los jóvenes a través del deporte. [...]
This work outlines the importance of fairplay and sportspersonship concepts in youth socialization process through sport. Moreover some instruments for their evaluation are shown. In this article, some general considerations about youngsters socialisation process through sports are exposed in first place. [...]

2001
Apunts. Educació física i esports, Núm. 64 (2001) , p. 6-16
2 documents
2.
7 p, 587.5 KB Aplicant l'autoparla amb tennistes adults : la familiarització amb la tècnica / Latinjak, Alexander T. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva) ; Renom Pinsach, Jordi (Universitat de Barcelona)
L’objectiu d’aquest treball ha estat estudiar el procés de familiarització d’un esportista amb la tècnica de l’autoparla. Per fer això catorze tennistes adults (edat mitjana = 39,36, DT = 6,18) han aplicat un autoparla d’instrucció i autodeterminat durant diverses repeticions d’una tasca de tennis. [...]
El objetivo de este trabajo ha sido estudiar el proceso de familiarización de un deportista con la técnica del auto-habla. Para ello, 14 tenistas adultos (edad media = 39,36, DT = 6,18) han aplicado un auto-habla instruccional y auto determinado durante varias repeticiones de una tarea de tenis. [...]
The purpose of this study was to analyze the process through which an athlete becomes familiar with self-talk techniques. 14 male adult tennis players (average age = 39. 36, DS = 6. 18) used instructional and self-determined self-talk throughout several repetitions of a tennis task. [...]

2011
Apunts. Educació física i esports, Núm. 103 (2011) , p. 9-15
2 documents
3.
8 p, 456.1 KB Intervenció per a la promoció d’actituds de fair play en futbolistes cadets / Palou Sampol, Pere (Universitat de les Illes Balears. Àrea d’educació física i esportiva) ; Borràs Rotger, Pere A. (Universitat de les Illes Balears. Àrea d’educació física i esportiva) ; Ponseti, Xavier (Universitat de les Illes Balears. Àrea d’educació física i esportiva) ; Vidal Conti, Josep (Universitat de les Illes Balears. Àrea d’educació física i esportiva) ; Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)
En aquest article es descriuen els processos de disseny i elaboració d’una intervenció per a la promoció del fair play i l’esportivitat i també l’estudi realitzat per tal de comprovar-ne l’efecte. [...]
En este artículo se describen los procesos de diseño y elaboración de una intervención para la promoción del fairplay y la deportividad, así como el estudio realizado de cara a la comprobación del efecto de la mencionada intervención. [...]
Process to design and develop a protocol for sportpersonship and fair play promotion intervention is described in this paper, the posterior study to check the influence of the interventión is related too. [...]

2007
Apunts. Educació física i esports, Núm. 89 (2007) , p. 15-22
2 documents
4.
7 p, 747.2 KB Programa de intervención con entrenadores y padres de familia : efectos en las conductas del entrenador y el clima motivacional del equipo / Rodríguez Martínez, María del Pilar (Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Occidente (ITESO)) ; Cruz Feliu, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)
El presente trabajo muestra la aplicación de un programa de intervención con entrenadores y padres de familia de equipos juveniles de futbol en México, para la promoción de climas motivacionales de implicación a la tarea. [...]
This paper presents the application of an intervention program with coaches and parents of youth soccer teams in Mexico, for the promotion task-involving motivational climate. The intervention with coaches was based on the strategies postulated by the Mastery Approach to Coaching (MAC) program. [...]
Este artigo apresenta a aplicação de um programa de intervenção com treinadores e pais de equipes de futebol juvenil no México, para promover o clima motivacional de envolvimento com a tarefa. Intervenção treinadores baseou-se nas estratégias propostas pelo programa Mastery Approach to Coaching (MAC). [...]

2017
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Suplemento 2 (2017) , p. 181-187 (MONO4)  
5.
2 p, 621.1 KB Un projecte de recerca identificarà la manca d’activitat física dels infants des de les escoles / Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)
Investigadors del Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació, participen en un projecte europeu, IMPACT, per desenvolupar un full de ruta que, des de les escoles, permeti identificar i motivar joves que no fan prou activitat física. [...]
2017
UAB divulga, Setembre 2017, p. 1-2  
6.
2 p, 425.2 KB Optimitzar l'ocupació dels esportistes d'elit europeus / Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Jordana Casas, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Des de gener de 2017, el Grup d’Estudis de Psicologia de l’Esport (GEPE) de la UAB participa en el projecte "Ser un guanyador en l'esport d'elit i l'ocupació abans i després de la retirada esportiva" (B-WISER). [...]
2017
UAB divulga, Setembre 2017, p. 1-2  
7.
6 p, 671.1 KB Seguimiento de la transición a la universidad en mujeres deportistas de alto rendimiento / Perez-Rivases, Andrea (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Pallarès Parejo, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Viladrich, M. C. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Regüela Sáez, Susana (Centre d'Alt Rendiment (Sant Cugat del Vallès, Catalunya))
Este estudio de caso longitudinal se enmarca en el modelo holístico (Wylleman, Reints, y De Knop, 2013). La transición a la universidad es uno de los momentos más importantes para los deportistas durante su carrera dual. [...]
The present longitudinal case study is framed in the holistic model (Wylleman, Reints, and De Knop, 2013). Transition to University is one of the most important moments for athletes during their dual career. [...]

2017
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Suplemento 3 (2017) , p. 102-107 (Congreso Mundial de Psicología del deporte)  
8.
7 p, 749.4 KB Retirada del deporte de élite : una revisión sistemática de estudios cualitativos / Jordana Casas, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Latinjak, Alexander T. (Universitat de Girona. Escola Universitaria de la Salut i de l’Esport)
En este trabajo se ha llevado a cabo una revisión sistemática de estudios cualitativos (RSEC) sobre la retirada del deporte de élite (RDE), con el objetivo de sintetizar los factores de protección propuestos para afrontar con éxito dicha transición. [...]
In this work, we conducted a systematic review of qualitative studies (SRQS) on retirement from elite sport (RES), in order to summarize protective factors to successfully cope with that transition. The SRQS has been developed following the CHIP tool (i. [...]

2017
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Suplemento 4 (2017) , p. 68-74 (Congreso Mundial de Psicología del deporte)  
9.
6 p, 509.1 KB Student-athletes' perceptions of four dual career competencies / De Brandt, Koen (Vrije Universiteit Brussel) ; Wylleman, Paul (Vrije Universiteit Brussel) ; Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Defruyt, Simon (Vrije Universiteit Brussel) ; Van Rossem, Nicky (Vrije Universiteit Brussel)
In order to assess athletes’ competencies required for a successful combination of elite sport and education, the perceptions of 107 Flemish elite student-athletes of the importance, possession, and need to develop four dual career competencies (DC management, DCM; Career Planning, CPL; Mental Toughness, MTO; Social Intelligence and Adaptability, SIA) were investigated using the Dual Career Competency Questionnaire for Athletes (DCCQ-A; De Brandt et al. [...]
Con el objetivo de evaluar las competencias necesarias para combinar con éxito el deporte de élite y la educación, se han investigado las percepciones de importancia, posesión y necesidad de desarrollo de competencias para la Carrera Dual (CD; Gestión de CD, DCM; Planificación de Carrera, CPL; Fortaleza Mental MTO; Inteligencia social y Adaptabilidad, SIA respectivamente por sus siglas en inglés) en 107 estudiantes-deportistas Flamencos mediante el Cuestionario de Competencias para la Carrera Dual de Deportistas (DCCQ-A, por sus siglas en inglés; De Brandt et al. [...]

2017
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Suplemento 4 (2017) , p. 28-33 (Congreso Mundial de Psicología del deporte)  
10.
6 p, 293.4 KB Competencias para la planificación de la carrera dual de deportistas de alto rendimiento / Miró Moyà, Salvador Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Regüela Sáez, Susana (Centre d'Alt Rendiment (Sant Cugat del Vallès, Catalunya)) ; Perez-Rivases, Andrea (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
El objetivo de este estudio es explorar las competencias más importantes para la planificación de la carrera dual (CD) dependiendo del nivel académico. Participaron 138 deportistas-estudiantes de alto rendimiento y se dividieron en tres grupos según se nivel académico: (a) Educación secundaria (Medad =15,82; DT = 0,62); (b) Bachillerato (Medad = 17,37; DT = 1,03); y (c) Universidad (Medad = 21,48; DT = 2,34). [...]
The aim of the present study was to explore the most important Dual Career (DC) planning competences depending on the academic level. One-hundred and thirty-eight elite student-athletes were divided in three groups: (a) Secondary education (Mage = 15. [...]

2017
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Suplemento 4 (2017) , p. 51-56 (Congreso Mundial de Psicología del deporte)  

Articles : 30 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
10 p, 528.1 KB Laboratori virtual de psicologia bàsica : l’experiència com a clau de l’aprenentatge / Vilaró Soler, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Maiche, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Mas, Maria Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Sanz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)
El Laboratori Virtual de Psicologia Bàsica (LVPB) és una eina que pretén aprofitar les noves tecnologies per donar un nou enfocament al procés d’aprenentatge dels processos psicològics bàsics. [...]
The Virtual Laboratory of Cognitive Psychology (LVPB) is a tool that tries to take advantage of the new technologies in order to give a new approach to the learning process of the psychological basic processes. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Documents de recerca 8 registres trobats  
1.
31 p, 3.8 MB Estudies o competeixes? Combina-ho amb la carrera dual / García Solà, Maria ; Torregrosa, Miquel , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Cada vegada són més els esportistes que opten per combinar la seva carrera esportiva amb els estudis postobligatoris i/o formació professional. La finalitat d’aquest treball és examinar aquelles competències necessàries per assolir una carrera dual amb èxit. [...]
Increasingly number of athletes have decided to combine their sport career with compulsory studies or some other kind of professional education. The purpose of this study is to examine those competences that are necessary to achieve a successful dual career. [...]

2017
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
2.
113 p, 1.9 MB La Influencia del Contexto Social sobre la Motivación de Entrenadores y Deportistas: Una visión desde la Teoría de la Autodeterminación / Alcaraz, Saül ; Viladrich, M. C. , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Torregrosa, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Esta tesis está constituida como un compendio de cuatro publicaciones, y tiene como principal propósito analizar la influencia del contexto social sobre la experiencia deportiva de los entrenadores de formación y sus jugadores, bajo el marco teórico general de la Teoría de la Autodeterminación (Deci y Ryan, 1985, 2000). [...]
This thesis has been developed by a compendium of four publications. Grounded in self‐determination theory (Deci & Ryan, 1985, 2000), the main goal of the present investigation is to study the influence of social environment on development coaches' and players' sport experiences. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
3.
82 p, 931.1 KB Conceptualización y medición de la percepción del esfuerzo en los deportes de equipo / García Beniscelli, Violeta ; Torregrosa, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La tesis fue elaborada mediante el compendio de tres publicaciones y tiene como objetivo principal explorar el concepto y la medición de la percepción del esfuerzo en los deportes de equipo con pelota. [...]
Three publications comprise this thesis through which we explore the concept and measurement of perceived effort in team ball sports. Accordingly, we performed three different studies: the first one describes the different components - physical and psychological – associated with perception of effort. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
4.
170 p, 907.3 KB La Ansiedad competitiva en el deporte de iniciación : un enfoque desde la teoría de la autodeterminación / Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrosa, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cruz Feliu, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Esta tesis doctoral titulada La Ansiedad Competitiva en el Deporte de Iniciación: Un Enfoque desde la Teoría de la Autodeterminación se ha elaborado mediante el sistema de compendio de publicaciones. [...]
This doctoral thesis, titled La Ansiedad Competitiva en el Deporte de Iniciación: Un Enfoque desde la Teoría de la Autodeterminación (Competitive anxiety in youth sport: A self-determination theory approach), has been developed by a compendium of publications. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
5.
202 p, 1.8 MB Diseño, aplicación y evaluación de un programa de intervención psicológica en equipos juveniles de fútbol / Rodríguez Martínez, María del Pilar ; Cruz Feliu, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrosa, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació
Dentro del campo de la psicología del deporte ha existido en los últimos años un creciente interés por conocer los factores psicológicos y sociales que repercuten en la vivencia deportiva de los niños y jóvenes que hacen deporte. [...]
Over the past few years there has been growing interest in the field of sports psychology to learn the psychological and social factors affecting the sports experience of children and youngsters practicing sports. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació, 2012  
6.
198 p, 3.0 MB Programa Excel·lència i Transicions (ÈXITS) : el projecte personal com a eina per afrontar les transicions de la carrera esportiva / Regüela Sáez, Susana ; Torregrosa, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Roca, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
L’objectiu principal d’aquesta tesi és dissenyar un programa pilot d’acompanyament a l’esportista on el projecte personal sigui l’eina per afrontar les transicions de la carrera esportiva. [...]
El objetivo principal de esta tesis es diseñar un programa piloto de acompañamiento al deportista donde el proyecto personal sea la herramienta para afrontar las transiciones de la carrera deportiva. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
7.
236 p, 805.1 KB Características y relaciones de "flow", ansiedad y estado emocional con el rendimiento deportivo en deportistas de élite / López Torres, Miguel R. ; Torregrosa, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Roca i Balasch, Josep, dir.
A nivel teórico se hizo una revisión y comparación de los conceptos de Experiencia Cumbre, Rendimiento Cumbre y «Flow», encontrando que el «Flow» es un fenómeno complejo y multidimensional que puede incluir algunas características tanto de la Experiencia Cumbre, así como del Rendimiento Cumbre. [...]
A theoretical review and comparison of the concepts of Peak Experience, Peak Performance and Flow were done, finding that Flow is a complex ant multidimensional phenomenon that could include some of the characteristics of both, Peak Experience as well as Peak Performance. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  
8.
83 p, 662.7 KB Estudi de valors, motivacions i emocions dels aficionats al futbol : una aproximació a partir de la integració de metodologies / Torregrosa, Miquel ; Cruz Feliu, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquesta tesi doctoral fa una aproximació a l'estudi dels aficionats al futbol des d'una perspectiva global, per l'estudi de la qual es menester considerar variables tant de l'entorn com de les persones. [...]
Esta tesis doctoral hace una aproximación al estudio de los aficionados al fútbol desde una perspectiva psicológica global, para cuyo estudio hay que considerar variables tanto del entorno como de las personas. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
4 documents

Materials acadèmics 24 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 2.5 MB Principis de psicologia [26904] / Moix, Jenny ; Torregrosa, Miquel ; Chamarro, Ander ; Bueno, Francisco Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2003-04
Llicenciat en Psicologia [444]  
2.
2 p, 1.2 MB Psicologia de l'esport en edat escolar [26965] / Torregrosa, Miquel ; Chamarro, Ander ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2002-03
Llicenciat en Psicologia [444]  
3.
4 p, 2.5 MB Principis de psicologia [26904] / Moix, Jenny ; Torregrosa, Miquel ; Chamarro, Ander ; Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2002-03
Llicenciat en Psicologia [444]  
4.
2 p, 1.3 MB Psicologia de l'esport en edat escolar [26965] / Cruz, Jaume ; Valiente, Lourdes ; Torregrosa, Miquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2001-02
Llicenciat en Psicologia [444]  
5.
6 p, 4.0 MB Psicologia de les organitzacions [26921] / Martínez, Maite ; Bagué, Marta ; Martínez, Luz M. ; Cantera, Leonor ; Garay, Ana ; Torregrosa, Miquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2001-02
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
5 p, 105.7 KB Psicologia de l'Esport [102557] / Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura de Psicologia de l'Esport (102557) forma, conjuntament amb l'assignatura Activitat física i Salut (102558), la matèria de "Psicologia de l'Esport i l'Activitat Física". És altament recomanable que aquells que puguin tenir intenció de seguir la seva formació en l'àmbit de la psicologia de l'esport a nivell de post-grau cursin les dues assignatures. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
7.
3 p, 101.7 KB Estratègies de Recerca en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [42608] / Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)
La finalidad del módulo es introducir al estudiante en la metodología de los distintos campos de investigación en Psicología del Deporte y de la Actividad Física, mediante la exposición de principios metodológicos específicos y el estudio y discusión de distintas investigaciones publicadas en la bibliografía especializada. [...]
2013-14  
8.
5 p, 106.3 KB Psicologia de l'Esport [102557] / Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura de Psicologia de l'Esport (102557) forma, conjuntament amb l'assignatura Activitat física i Salut (102558), la matèria de "Psicologia de l'Esport i l'Activitat Física". És altament recomanable que aquells que puguin tenir intenció de seguir la seva formació en l'àmbit de la psicologia de l'esport a nivell de post-grau cursin les dues assignatures. [...]
2013-14  
9.
6 p, 17.4 KB Psicologia de l'Esport [102557] / Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura de Psicologia de l'Esport (102557) forma, conjuntament amb l'assignatura Activitat física i Salut (102558), la matèria de "Psicologia de l'Esport i l'Activitat Física". És altament recomanable que aquells que puguin tenir intenció de seguir la seva formació en l'àmbit de la psicologia de l'esport a nivell de post-grau cursin les dues assignatures. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
10.
2 p, 33.1 KB Psicologia de l'esport en edat escolar [26965] / Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Chamarro, Ander ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2003-04
Llicenciat en Psicologia [444]  

Materials acadèmics : 24 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
6 Torregrosa, Miquel,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.