1.
|
6 p, 110.7 KB |
Mètodes Bàsics de Recerca en Comunicació [104773]
/
Tous Rovirosa, Anna ;
Peres Garzezi, Luiz ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a tercer curs, durant el segon semestre, i pertany al bloc formatiu de la matèria "Investigació en comunicació". Els objectius formatius de l'assignatura són: a) Explicar les diferents formes d'aproximació al coneixement científic i els mètodes i tècniques quantitatius i qualitatius aplicats a l'anàlisi de la comunicació. [...] The course is taken in the third year, during the second semester, and belongs to the training block of the subject "Research in Communication". The training objectives of the course are: a) To explain the different ways of approaching scientific knowledge and the quantitative and qualitative methods and techniques applied to the analysis of communication. [...] La asignatura se realiza en el tercer curso, durante el segundo semestre, y pertenece al bloque formativo de la materia "Investigación en comunicación". Los objetivos formales de la asignatura son: a) Explicar las diferentes formas de aproximación al conocimiento científico y los métodos y técnicas cuantitativas y cualitativas aplicadas al análisis de la comunicación. [...]
2022-23 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
6 p, 110.4 KB |
Mètodes Bàsics de Recerca en Comunicació [104773]
/
Tous Rovirosa, Anna ;
Peres-Neto, Luiz ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a tercer curs, durant el segon semestre, i pertany al bloc formatiu de la matèria "Investigació en comunicació". Els objectius formatius de l'assignatura són: a) Explicar les diferents formes d'aproximació al coneixement científic i els mètodes i tècniques quantitatius i qualitatius aplicats a l'anàlisi de la comunicació. [...] The course is taken in the third year, during the second semester, and belongs to the training block of the subject "Research in Communication". The training objectives of the course are: a) To explain the different ways of approaching scientific knowledge and the quantitative and qualitative methods and techniques applied to the analysis of communication. [...] La asignatura se realiza en el tercer curso, durante el segundo semestre, y pertenece al bloque formativo de la materia "Investigación en comunicación". Los objetivos formales de la asignatura son: a) Explicar las diferentes formas de aproximación al conocimiento científico y los métodos y técnicas cuantitativas y cualitativas aplicadas al análisis de la comunicación. [...]
2021-22 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
|
|
6.
|
7 p, 117.3 KB |
Teories Narratives i Gèneres del Discurs [104735]
/
Lacalle Zalduendo, María Rosario ;
Tous Rovirosa, Anna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El semiòleg estructuralista Roland Barthes escrivia en 1966 que la capacitat de narrar és consubstancial a la humanitat i que no ha existit ni existirà mai un poble sense relats. L'origen dels relats es perd en la nit dels temps i es remunta als mites, les religions i els contes de les societats antigues; però també a les representacions figuratives (dibuix, pintura, escultura . [...] Objectives and contextualization The semiologist Roland Barthes wrote in 1966 that the ability to narrate is inherent to humanity and that there has never been and will never exist a people without stories. [...] El semiólogo estructuralista Roland Barthes escribía en 1966 que la capacidad de narrar es consubstancial a la humanidad y que no ha existido ni existirá nunca un pueblo sin relatos. El origen de los relatos se pierde en la noche de los tiempos y se remonta a los mitos, las religiones y los cuentos de las sociedades antiguas; pero también a las representaciones figurativas (dibujo, pintura, escultura…), los rituales mágicos y, en general, todas aquellas formas expresivas que convierten el imaginario colectivo y la comunicación humana en historias susceptibles de ser narradas. [...]
2021-22 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
|
|
7.
|
6 p, 110.8 KB |
Estructura del Sistema de Comunicació [104721]
/
Tous Rovirosa, Anna ;
Crusafon Baqués, Carmina ;
Puig Cepero, Oriol ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal de l'assignatura és introduir a l'alumnat en el coneixement de l'estructura del sistema global de comunicació a partir de quatre dimensions (econònomica, política, sociocultural i tecnològica). [...] The main objective of the course is to introduce students to the global communication system based on four dimensions (economic, political, sociocultural and technological). The course analyzes the functioning dynamics of digital markets and offers analysis tools to understand the functioning of global interactive communication, with special emphasis on the impact of the internet and technological platforms in the redesign of the digitized communication system itself. El objetivo principal de la asignatura es introducir al alumnado en el conocimiento de la estructura del sistema global de comunicación a partir de cuatro dimensiones (econónomica, política, sociocultural y tecnológica). [...]
2021-22 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
|
|
8.
|
7 p, 115.3 KB |
Narratives Digitals [43963]
/
Lacalle Zalduendo, María Rosario ;
Tous Rovirosa, Anna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La ràpida evolució de les tecnologies digitals en el segle XXI planteja continus reptes als continguts dels mitjans de comunicació. No obstant això, les narratives de l'era del storytelling incloen els elements essencials (temes, motius, estereotips, etc. [...] The fast evolution of digital technologies in the 21st century poses continuous challenges to the contents of the media. However, the storytelling in the digital era include the essential elements (themes, motives, stereotypes, etc. [...] La rápida evolución de las tecnologías digitales en el siglo XXI plantea continuos desafíos a los contenidos de los medios de comunicación. Sin embargo, los relatos de la era del storytelling incluyen los elementos esenciales (temas, motivos, estereotipos, etc. [...]
2021-22 Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
|