Resultats globals: 7 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 4 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Materials de curs 4 registres trobats  
1.
6 p, 87.3 KB Bases sociopolítiques de l'educació [101657] / Merino Pareja, Rafael ; Troiano Gomà, Helena ; Foradada Villar, Mireia ; Saura Casanova, Geo ; Sánchez Rico, Jonatan ; Benito Perez, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura procura una aproximació sòlida als conceptes, enfocaments i realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. A banda d'aquest caràcter finalista, pretén ser també fonamentadora de continguts que s'impartiran a cursos posteriors. [...]
The subject gives a sound overview of the concepts, the approaches and the sociopolitical reality of education, in formal settings as well as non-formal settings. Furthermore this final aim, the subject gives a ground for contents to be taught in higher courses. [...]
La asignatura procura una aproximación sólida a los conceptos, enfoques y realidad sociopolítica de la educación, tanto en el ámbito formal como el no formal. Además de esta carácter finalista, también pretende dar una base fundamentadora para contenidos que se imparten en cursos posteriores. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
2.
6 p, 91.0 KB Pràcticum I [102065] / García Gracia, Maribel ; Troiano Gomà, Helena ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Muñoz Moreno, José Luís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres 1 aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. Students will be assigned to different schools in groups of 5 and will carry out a general observation of three fundamental aspects: the social context of the school, the school's organization and classroom life. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la 1 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
6 p, 83.2 KB Pràcticum IV [102062] / Troiano Gomà, Helena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el futur mestre aprengui a dissenyar una seqüència didàctica i la pugui portar a la pràctica. [...]
Practicum IV has a general nature and it is linked to a particular curricular area. One of its most important objectives is that the future teacher learns to design and implement a teaching sequence. [...]
El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro aprenda a diseñar una secuencia didáctica y la pueda llevar a la práctica. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
4.
6 p, 82.9 KB Pràcticum V [103505] / Troiano Gomà, Helena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum V té com a objectiu que l'alumnat es vinculi a un projecte educatiu determinat. L'alumnat ampliarà la seva competència per dissenyar una intervenció educativa i portar-la a la pràctica. [...]
The main objective of the Practicum V is to get the students engaged in a particular educational project. Students would work further on designing and implementing an educational intervention. This intervention would be either linked to a chosen curricular area (different from that already chosen for the Practicum IV) or to any other aspect of school life. [...]
El Prácticum V tiene como objetivo que el alumnado se vincule a un proyecto educativo determinado. El alumnado ampliará su competencia para diseñar una intervención educativa y llevarla a la práctica. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents

Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
12 p, 465.1 KB Social class and academic performance: how do they influence expectations and strategies for choosing a degree program? / Troiano Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Torrents Vilà, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball
2015
International Workshop at the University of Konstanz. Constança, Alemanya, : 2015  
2.
118x88, 588.9 KB Social background and university access. Qualifications and degree program choice / Torrents, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Troiano Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball
In this communication we explore the relationship between access marks, social background and university degree programs chosen by students. We consider the importance of the decision made taking into account the Desires, Beliefs and Opportunities model proposed by Headström. [...]
2015
Conferencia Ibérica de Sociología de la Educación. Lisboa, Portugal, 1a : 2015  
3.
13 p, 95.5 KB La actitud del alumnado frente a la escuela / Valls, Ona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Sanchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Troiano Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball
Históricamente muchos autores han tratado el tema de la actitud del alumnado frente a la escuela y las motivaciones instrumentales y expresivas de éstos. Estas aportaciones se han desarrollado tanto desde un punto de vista teórico donde encontramos autores como Bernstein (1977), Merton (1938), Fernández Enguita (1988), Subirats y Alegre (2006) o Tarabini (2012); como desde un punto de vista empírico con Alegre y Benito (2012), Barbeta y Termes (2014) o Feito (2003). [...]
The aim of this communication is to explore and analyse students' motivations in compulsory education and examine whether these motivations affect differentially their future expectations. The concrete objectives of this study are twofold: 1. [...]

2015
Conferencia Ibérica de Sociología de la Educación. Lisboa, Portugal, 1a : 2015  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.