Resultats globals: 61 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 51 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Articles, 1 registres trobats
Materials de curs 51 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 108.5 KB Comunicació de les Organitzacions [103163] / Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Esta asignatura forma parte de la materia Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
5 p, 103.6 KB Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138] / Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura forma parte de la matéria de Teoría y Estructura de la Publicidad y las Relaciones Públicas, en bloque con otras asignaturas como: Teoría y Estructura de la Publicidad, Teoría y Estructura de las Relaciones Públicas, Actualidad en Publicidad y Relaciones Públicas. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
4 p, 108.3 KB Comunicació de les Organitzacions [103163] / Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Esta asignatura forma parte de la matéria Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]
2013-14  
4.
4 p, 103.2 KB Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138] / Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura forma parte de la matéria de Teoría y Estructura de la Publicidad y las Relaciones Públicas, en bloque con otras asignaturas como son: Teoría y Estructura de la Publicidad, Teoría y Estructura de las Relaciones Públicas, Actualidad en Publicidad y Relaciones Públicas. [...]
2013-14  
5.
4 p, 16.5 KB Comunicació de les Organitzacions [103163] / Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Esta asignatura forma parte de la matéria Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
4 p, 11.7 KB Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138] / Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura forma parte de la matéria de Teoría y Estructura de la Publicidad y las Relaciones Públicas, en bloque con otras asignaturas como son: Teoría y Estructura de la Publicidad, Teoría y Estructura de las Relaciones Públicas, Actualidad en Publicidad y Relaciones Públicas. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
7 p, 1012.8 KB Teoria i història de la publicitat [0000] / Herreros Arconada, Mario ; Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1989-90
Llicenciat en Ciències de la Informació [0000]  
8.
4 p, 1.0 MB Mitjans de comunicació publicitària [0000] / Vila i Serra, Domènec ; Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1990-91
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
9.
3 p, 810.0 KB Teoria i història de la publicitat [0000] / Herreros Arconada, Mario ; Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1990-91
Llicenciat en Ciències de la Informació [0000]  
10.
7 p, 1.3 MB Teoria i Història de la publicitat [0000] / Herreros Arconada, Mario ; Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1991-92
Llicenciat en Periodisme [72]  

Materials de curs : 51 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
172 p, 12.4 MB Nokia Project : No Past. No present. Believe in the future. / Martínez Peñalver, Elliot ; Rull Valdivieso, Adrián ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A partir d'aquest projecte, volem crear una nova història per Nokia. Volem fer que la seva tornada al mercat de Smartphones sigui potent, diferent e inesperada. No va ser una líder per casualitat, i aquesta és l'essència d'aquest projecte. [...]
A partir de este proyecto, queremos crear una nueva historia para Nokia. Queremos hacer que su vuelta al mercado de Smartphones sea rompedora, diferente e inesperada. No fue una líder por casualidad, y esa es la esencia de este proyecto. [...]
With this project, we want to create a new story for Nokia. We want to make your return to the Smartphone market powerful, different and unexpected. Wasn’t a leader by chance, and that is the essence of this project. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
72 p, 2.0 MB Creación y construcción de la marca Mireia Bellver / Bellver Gay, Mireia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi del concepte “marca personal”, per aplicar-ho posteriorment a la creació de la meva pròpia marca.
Estudio del concepto “marca personal”, para aplicarlo posteriormente a la creación de mi propia marca.
Study the concept of personal branding to later apply it to the creation of my personal brand.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
220 p, 6.1 MB Introducció a la comunicació integral per a PIMEs. El cas de María Roig Hair Spa. / Alsina Moral, Ferran ; Escuder Roig, Inés ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Un entorn cada cop més competitiu i exigent actua avui en el món de la petita i mitjana empresa. Tot i això, són poques les PIME que intenten suplir aquesta situació a través de la comunicació i la publicitat. [...]
Un entorno cada vez más competitivo y exigente se cierne hoy sobre el mundo de la pequeña y mediana empresa. Sin embargo, son pocas las PYME que intentan revertir esta situación a través de la comunicación y la publicidad. [...]
An increasingly competitive and demanding environment of small and medium-sized enterprises is looming over the world. However, few SMEs are trying to reverse this situation through communication and advertising. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
134 p, 20.6 MB Catalunya, terra de contrastos : Bases i plantejament per al rebranding estratègic de Catalunya com a marca turística / Navarro Spreafico, Mireia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant d'un augment del turisme a nivell mundial i d'una creixent tendència dels viatgers de conèixer noves cultures, es fa evident la necessitat de les destinacions de donar-se a conèixer i adaptar-se a les preferències dels consumidors. [...]
Delante del aumento del turismo a nivel mundial y de la creciente tendencia que los viajeros tienen por conocer nuevas culturas, se hace evidente la necesidad de las destinaciones de darse a conocer y adaptarse a las preferencias de los consumidores. [...]
In front of the global rise of tourism and the growing trend of travellers to know new cultures, it becomes clear that the destinations need to reach higher levels of awareness and adapt to their consumers’ preferences. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
54 p, 6.2 MB La revolución de las máquinas / Lorenzo Cordonet, Marc ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Veure o escoltar són coses que els humans fem tothora, què passaria si les màquines també poguessin? No estic parlant de l'apocalipsi, sinó del fenomen de l’Internet of Things, una tecnologia que dóna als dispositius la capacitat de recopilar informació sobre el seu entorn. [...]
Ver o escuchar son cosas que los humanos hacemos siempre, ¿qué pasaría si las máquinas también pudieran? No estoy hablando del apocalipsis, sino del fenómeno del Internet of Things, una tecnología que permite a los dispositivos recopilar información sobre su entorno. [...]
See or hear are things that humans always do, what if machines also could? I'm not talking about the apocalypse, but about a phenomenon called Internet of Things, a technology that allows devices to collect information about their environment. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
136 p, 60.2 MB Chroma : Organización y creación de un evento de comunicación / Ambrosio Jaime, Saray ; Rilo Vila, Alba ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Avui dia, els joves compten amb una elevada dificultat a l'hora de trobar feina. Això es deu al fet que els processos de contractació solen estar basats en l'experiència prèvia dels candidats i no pas en les habilitats o el potencial que poden tenir. [...]
Actualmente, los jóvenes se encuentran con una elevada dificultad a la hora de encontrar trabajo. Esto se debe al hecho de que los procesos de contratación suelen estar basados en la experiencia previa de los candidatos y no tanto en las habilidades o el potencial que pueden llegar a tener. [...]
Nowadays, youngsters have lots of difficulties in finding work. This is due to the fact that recruitment processes are often based on the previous experience of the candidates and not so much on the skills or the potential they can have. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
103 p, 3.3 MB Nespresso: evolució i imatge de marca / Loureiro López, Silvia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Quins valors són els que associa el públic amb Nespresso? Es correspon amb el que la marca comunica en la seva comunicació? S'ha produït algun canvi substancial en la seva estratègia de comunicació en aquests últims anys? Aquestes són les principals preguntes que ens hem realitzat en aquest treball al voltant d'una de les marques més conegudes del moment, Nespresso.
¿Qué valores son los que asocia el público con Nespresso? ¿Se corresponde con lo que la marca comunica en su comunicación? ¿Se ha producido algún cambio sustancial en su estrategia de comunicación en estos últimos años? Estas son las principales preguntas que nos hemos realizado en este trabajo alrededor de una de las marcas más conocidas del momento, Nespresso.
Which values are associated with Nespresso by the public? Are they the same as those who communicates the brand? Has there been any substantial changes in its communication strategy in the past few years? These are the main questions we have made in this work about one of the most popular brands of the moment, Nespresso.

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
65 p, 2.9 MB La representació de les dones en la publicitat. Comparació de la publicitat del sector alimentari en la televisió espanyola dels anys 1960 i 2013 / López Zapata, Maria del Mar ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
És la publicitat un reflex directe de la societat o un simple aparador de models de conducta que s'imposen social i culturalment? Els rols de gènere atribuís a dones i homes formen part d'aquests models de conducta reproduís en la publicitat. [...]
¿Es la publicidad un reflejo directo de la sociedad o un simple aparador de modelos de conducta que se imponen social y culturalmente? Los roles de género atribuidos a mujeres y hombres forman parte de estos modelos de conducta reproducidos en la publicidad. [...]
Is it advertising a faithful reflection of society or just an exposition of the different ways of behavior imposed by culture and society? Gender roles attributed to women and men are part of these ways of behavior shown in advertising. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
90 p, 2.9 MB Estudio del Departamento de Comunicación de una empresa de moda : Stradivarius / Huertas Ferri, Alejandro ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Stradivarius és una de les empreses destacades dins del panorama nacional de la moda, i gràcies a la seva contínua expansió està adquirint el mateix paper a nivell internacional. El seu Departament d'Imatge i Comunicació està sent un dels grans causants d'aquesta expansió. [...]
Stradivarius es una de las empresas destacadas dentro del panorama nacional de la moda, y gracias a su continua expansión está adquiriendo el mismo rol a nivel internacional. Su Departamento de Imagen y Comunicación está siendo uno de los grandes causantes de esta expansión. [...]
Stradivarius is one of the leading companies in the national fashion scene, thanks to its continued expansion is taking on the same role at the international level. Its Image and Comunnication Department is still one of the major causes of this expansion. [...]

2014
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Articles 1 registres trobats  
1.
7 p, 547.1 KB Zapping y publicidad / Ullod Pujol, Ana María
1994
Questiones publicitarias, Núm. 3 (1994)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.