Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
34 p, 1.8 MB Georreferenciación masiva y visualización de datos de biodiversidad / Órpez Milán, Alberto ; Uribe Porta, Francisco ; Quirós Jiménez, José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Davant la veloç generació de nombroses fonts d'informació sorgeix la necessitat de crear eines que puguin gestionar , emmagatzemar i divulgar l'enorme flux d'informació que produeix l'aparició del Big Data. [...]
Ante la veloz generación de numerosas fuentes de información surge la necesidad de crear herramientas que puedan gestionar, almacenar y divulgar el enorme flujo de información que produce la aparición del Big Data. [...]
Given the rapid production of multiple sources of information comes the need for tools that can manage, store and disseminate the enormous flow of information produced by the emergence of Big Data. This project proposes a method to georreferenciate masive sample banks owned by the Museum of Natural Sciences in Barcelona , so that each record has calculated their geographical coordinates, and the uncertainty associated with the position. [...]

2016  
2.
59 p, 2.3 MB Desenvolupament d'un sistema d'informació geogràfica i d'una aplicació mòbil de consulta i recollida de dades / Pinell Milian, Víctor ; Quirós Jiménez, José ; Uribe, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest projecte és crear un Sistema d'Informació Geogràfica (SIG) amb PostgreSQL per tal d'emmagatzemar les dades recollides a una finca situada al Parc Natural de la Serra Collserola, ja que allà el museu desenvolupa un programa de recerca en ecologia evolutiva. [...]
2014  
3.
201 p, 1.7 MB Uso de las redes sociales digitales como herramienta de marketing / Uribe Saavedra, Andrés Felipe ; Rialp Criado, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Llonch i Andreu, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
Esta tesis doctoral aborda, a partir de tres estudios empíricos, un tema muy actual en el marketing: el uso que hacen las empresas de las redes sociales digitales (RSD) como una herramienta de marketing. [...]
This dissertation addresses, from three empirical studies, a hot topic in marketing: the use made by companies of the online social networks (OSN) as a marketing tool. This research aims to answer three questions: i) How and why the OSN are used as a marketing tool in business ii) If the intensity of use of the OSN as a marketing tool moderates the relationship between the Market Orientation, the Entrepreneurial Orientation and business performance, and iii) If the type of online comments that people make about a product affects the intention to purchase the product and the brand trust, and if this relationship is moderated by the degree of brand awareness and product type. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
4 p, 88.0 KB Direcció Comercial [25043] / Eusebio, R. ; López, Pilar ; Gamundi, J. ; Pinar, A. ; Mendoza, M. ; Benavente, F. ; Pladellorens, R. ; Waliño, S. ; Uribe, F. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
2010-11
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses [191]
Llicenciat en Investigació i Tècniques de Mercat [541]  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Uribe, Francesc
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.