Results overview: Found 1 records in 0.04 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
171 p, 1.3 MB El usuario mercancía : La alienación del cognitariado en las plataformas sociales / Vázquez Paredes, Adrián ; Soriano Clemente, Jaume, 1965-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aproximació a la subjectivitat de l'usuari com a peça fonamental del procés productiu que desenvolupen les plataformes socials. Aquesta investigació aborda la manera com l'usuari percep el seu paper a la cadena de valor que fan les empreses propietàries d'aquests territoris digitals i aprofundeix en l'alienació que experimenta l'individu com a consuencia d'aquest procés productiu que hem anomenat "treball digital latent".
Aproximación a la subjetividad del usuario como pieza fundamental del proceso productivo que desarrollan las plataformas sociales. Esta investigación aborda la manera en la que el usuario percibe su papel en la cadena de valor que realizan las empresas propietarias de estos territorios digitales y profundiza en la alieación que experimenta el individuo como consuencia de este proceso productivo al que hemos denominado "Trabajo digital latente".
Approach to the user's subjectivity as a comerstone of the production process developed by social platforms. This research adresses how the user perceives his role in the value chain carried out by companies which own digital territories and depens into the alienation experimented by the individual as a consequence of this productive process designated as "dormand digital work".

2022
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.