Results overview: Found 13 records in 0.02 seconds.
Course materials, 13 records found
Course materials 13 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
6 p, 114.5 KB Comunitat, Intervenció Socioeducativa i Desigualtats [45007] / Úcar Martínez, Xavier ; Sala Roca, Josefina ; Valdivia Vizarreta, Paloma del Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén oferir les eines necessàries per poder analitzar les situacions i escenaris comunitaris des de la investigació, així com oferir respostes educatives adequades. En la proposta s'incideix especialment en el coneixement dels entorns de l'educació comunitària i les dimensions -capital social, xarxes socials, capacitació parental i relació entre iguals- que condueixen a l'apoderament dels grups en entorns complexos. [...]
This module aims to offer the necessary tools to be able to analyze community situations and scenarios from research, as well as offer appropriate educational responses. In the proposal, special emphasis is placed on the knowledge of community education environments and the dimensions -social capital, social networks, parental training and peer relationships- that lead to the empowerment of groups in complex environments. [...]
Este módulo pretende ofrecer las herramientas necesarias para poder analizar las situaciones y escenarios comunitarios desde la investigación, así como ofrecer respuestas educativas adecuadas. En la propuesta se incide en especial en el conocimiento de los entornos de la educación comunitaria y las dimensiones -capital social, redes sociales, capacitación parental y relación entre iguales- que conducen al empoderamiento de los grupos en entornos complejos. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
2.
6 p, 112.9 KB Tecnologies Aplicades III: Interacció Persona-Ordinador [44252] / Barceló Álvarez, Juan Antonio ; Valdivia Vizarreta, Paloma del Carmen ; Bogdanovic Rakic, Igor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1 La Interacció Persona-Ordinador (IPO) es refereix a la comunicació entre un sistema controlat per un ordinador i una o més persones (usuaris / es). Aquesta comunicació interactiva es basa, no tan sols en l'intercanvi d'informació entre les dues parts, sinó també en el procés d'interpretació i de generació de significat resultant de l'intercanvi. [...]
1 Human-Computer Interaction (IPO) refers to communication between a system controlled by a computer and one or more people (users). This interactive communication is based, not only on the exchange of information between both parties, but also on the process of interpretation and generation of meaning resulting from the exchange. [...]
1 La Interacción Persona-Ordenador (IPO) se refiere a la comunicación entre un sistema controlado por un ordenador y una o más personas (usuarios/as). Esta comunicación interactiva se basa, no tan sólo en el intercambio de información entre ambas partes, sino también en el proceso de interpretación y de generación de significado resultante del intercambio. [...]

2023-24
Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
3.
6 p, 115.3 KB Societat, família i escola [102006] / Valdivia Vizarreta, Paloma del Carmen ; Jover Pujol, Andrea ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
The aim of this course is to present the relationship between the different bodies taht represent Society, Family and School.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
4.
10 p, 126.6 KB Educació en el temps lliure de nens i joves [101683] / Valdivia Vizarreta, Paloma del Carmen ; Prat Grau, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
a) Conèixer el marc actual de referència de l'educació del lleure. b) Estudiar les influències de la globalització i de les indústries de l'oci pel que fa a les propostes de lleure. c) Estudiar l'evolució històrica i conceptual del temps de lleure. [...]
a) Know the current framework of education in leisure. b) Study the influences of globalization and industries of leisure with respect to proposals for leisure. c) Study the historical and conceptual evolution of leisure time. [...]
a. Conocer el marco actual de referencia de la educación en el tiempo libre. b. Estudiar las influencias de la globalización y de las industrias del ocio con respecto a las propuestas de ocio. c. [...]

2023-24
Grau en Educació Social [827]
3 documents
5.
6 p, 114.8 KB Societat, família i escola [102006] / Valdivia Vizarreta, Paloma ; Montes Ruiz, Alejandro ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
The aim of this course is to present the relationship between the different bodies taht represent Society, Family and School.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
6.
9 p, 126.5 KB Educació en el temps lliure de nens i joves [101683] / Valdivia Vizarreta, Paloma ; Prat Grau, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
a) Conèixer el marc actual de referència de l'educació del lleure. b) Estudiar les influències de la globalització i de les indústries de l'oci pel que fa a les propostes de lleure. c) Estudiar l'evolució històrica i conceptual del temps de lleure. [...]
a) Know the current framework of education in leisure. b) Study the influences of globalization and industries of leisure with respect to proposals for leisure. c) Study the historical and conceptual evolution of leisure time. [...]
a. Conocer el marco actual de referencia de la educación en el tiempo libre. b. Estudiar las influencias de la globalización y de las industrias del ocio con respecto a las propuestas de ocio. c. [...]

2021-22
Grau en Educació Social [827]
3 documents
7.
6 p, 111.7 KB Societat, família i escola [102006] / Valdivia Vizarreta, Paloma ; Montes Ruiz, Alejandro ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
8.
9 p, 126.1 KB Educació en el temps lliure de nens i joves [101683] / Valdivia Vizarreta, Paloma ; Prat Grau, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
a) Conèixer el marc actual de referència de l'educació del lleure. b) Estudiar les influències de la globalització i de les indústries de l'oci pel que fa a les propostes de lleure. c) Estudiar l'evolució històrica i conceptual del temps de lleure. [...]
a. Conocer el marco actual de referencia de la educación en el tiempo libre. b. Estudiar las influencias de la globalización y de las industrias del ocio con respecto a las propuestas de ocio. c. [...]

2020-21
Grau en Educació Social [827]
3 documents
9.
9 p, 123.5 KB Educació en el temps lliure de nens i joves [101683] / Valdivia Vizarreta, Paloma ; Prat Grau, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
a) Conèixer el marc actual de referència de l'educació del lleure. b) Estudiar les influències de la globalització i de les indústries de l'oci pel que fa a les propostes de lleure. c) Estudiar l'evolució històrica i conceptual del temps de lleure. [...]
a. Conocer el marco actual de referencia de la educación en el tiempo libre. b. Estudiar las influencias de la globalización y de las industrias del ocio con respecto a las propuestas de ocio. c. [...]

2019-20
Grau en Educació Social [827]
3 documents
10.
5 p, 109.5 KB Societat, família i escola [102006] / Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Valdivia Vizarreta, Paloma ; Santos González, Xavier ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents

Course materials : 13 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.