Resultados globales: 37 registros encontrados en 0.04 segundos.
Artículos, Encontrados 7 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 7 registros
Documentos de investigación, Encontrados 3 registros
Materiales académicos, Encontrados 17 registros
Fondos personales e institucionales, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 7 registros  
1.
13 p, 127.9 KB Hacia una pedagogía para la convivencia, basada en el trabajo colaborativo / Valls Molins, M. Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo reflexionamos sobre la importancia del factor convivencia como elemento educativo en sí mismo. La convivencia en sí, en una escuela participativa, ya es un factor educativo. El concepto de orientación hacia las metas es relevante. [...]
Education is moving towards innovative practices, driven by the interconnection fostered by the use of the Internet in the classroom. It also moves towards a more holistic conception of educational practices, where students are more actively involved. [...]

2023
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 41 (2023) (Col·laboracions)  
2.
12 p, 1.1 MB Guaitacargols : l'estudi de la biodiversitat de cargols terrestres a secundària / Batlles Fossas, Albert (Museu de Ciències Naturals de Barcelona) ; Castelltort Valls, Núria (Institut Moianès) ; Boix Garcia-Cairó, Greta (Museu de Ciències Naturals de Barcelona) ; González De Vicente, Esther (Institut ca n'Oriac) ; Castelltort i Valls, Alba (Institut ca n'Oriac) ; Olmeda Jato, MontseMuseu de Ciències Naturals de Barcelona i Nusos Cooperativa
Guaitacargols és un projecte adreçat a centres d'educació secundària que proposa fer un estudi de la biodiversitat de cargols terrestres en espais propers als centres. La iniciativa és impulsada pel Museu de Ciències Naturals de Barcelona (MCNB), afavoreix el treball en xarxa amb el personal docent participant i compta amb l'acompanyament expert de l'Associació Catalana de Malacologia (ACM). [...]
Guaitacargols is a project aimed at secondary education centers that proposes a study of the biodiversity of land snails in spaces close to the centers. This initiative is promoted by the Natural Sciences Museum of Barcelona (MCNB) and promotes networking with the participating teaching staff. [...]
Guaitacargols es un proyecto dirigido a centros de educación secundaria que propone realizar un estudio de la biodiversidad de caracoles terrestres en espacios cercanos a los centros. La iniciativa está impulsada por el Museo de Ciencias Naturales de Barcelona (MCNB), favorece el trabajo en red con el personal docente participante y cuenta con el acompañamiento experto de la Asociación Catalana de Malacología (ACM). [...]

2023 - 10.5565/rev/ciencies.476
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 45 (2023) , p. 27-38 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
3.
26 p, 3.8 MB Modulation of KDM1A with vafidemstat rescues memory deficit and behavioral alterations / Maes, Tamara (Oryzon Genomics, S.A) ; Mascaró, Cristina (Oryzon Genomics, S.A) ; Rotllant, David (Oryzon Genomics, S.A) ; Lufino, Michele Matteo Pio (Oryzon Genomics, S.A) ; Estiarte, Angels (Oryzon Genomics, S.A) ; Guibourt, Nathalie (Oryzon Genomics, S.A) ; Cavalcanti, Fernando (Oryzon Genomics, S.A) ; Griñan-Ferré, Christian (Universitat de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Pallàs, Mercè (Universitat de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Nadal i Alemany, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Armario Garcia, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Ferrer, Isidro (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Ortega, Alberto (Oryzon Genomics, S.A) ; Valls, Nuria (Oryzon Genomics, S.A) ; Fyfe, Matthew (Oryzon Genomics, S.A) ; Martinell, Marc (Oryzon Genomics, S.A) ; Castro Palomino, Julio César (Oryzon Genomics, S.A) ; Buesa, Carlos (Oryzon Genomics, S.A)
Transcription disequilibria are characteristic of many neurodegenerative diseases. The activity-evoked transcription of immediate early genes (IEGs), important for neuronal plasticity, memory and behavior, is altered in CNS diseases and governed by epigenetic modulation. [...]
2020 - 10.1371/journal.pone.0233468
PloS one, Vol. 15 (may 2020)  
4.
4 p, 1.1 MB La educación, principal factor de desarrollo / Valls Molins, M. Núria
Se hace necesario hablar de educación a causa de la suspensión de las clases, de todos los niveles educativos, desde marzo hasta este final del curso 2019-2020. Se hace necesario revisar las decisiones que se han ido tomando y cómo se han llevado a cabo. [...]
2021
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 39 (2021) (La escuela ante el COVID)  
5.
3 p, 798.9 KB Wayforlight : the Catalogue of European light sources / Blasetti, Cecilia (Elettra Sincrotrone Trieste) ; Andrian, I. (Elettra Sincrotrone Trieste) ; Billè, F. (Elettra Sincrotrone Trieste) ; Coghetto, E. (Elettra Sincrotrone Trieste) ; Deiuri, S. (Elettra Sincrotrone Trieste) ; Favretto, D. (Elettra Sincrotrone Trieste) ; Turcinovich, M. (Elettra Sincrotrone Trieste) ; Pugliese, R. (Elettra Sincrotrone Trieste) ; Osmenaj, E. (AREA Science Park) ; Appleby, G. (Helmholtz Zentrum Dresden Rossendorg. Institut für Strahlenphysik) ; Froideval, A. (Helmholtz Zentrum Dresden Rossendorg. Abteilung Ionenstrahlzentrum) ; Pietsch, U. (Universität Siegen) ; Sánchez Grueso, Alejandro (ALBA Laboratori de Llum de Sincrotró) ; Valls Vidal, Núria (ALBA Laboratori de Llum de Sincrotró) ; Mitchell, E. (European Synchrotron Radiation Facility) ; Rabhi, N. (ELI Beamlines) ; Aogaki, S. (Extreme Light Infrastructure) ; Kasik, Z. (Laser Institute ELI-ALPS) ; Canova, F. (ELI Delivery Consortium) ; Gliksohn, F. (ELI Delivery Consortium) ; Stozno, D. (Laserlab Europe) ; Michel, J. (Laserlab Europe) ; Normand, D. (Laserlab Europe) ; Brancaleon, R. (Promoscience S.r.l.) ; Paro, G. (Promoscience S.r.l.) ; Tinta, M. (Promoscience S.r.l.) ; Zotti, D. (Promoscience S.r.l.)
Wayforlight. eu is the gateway to find-ing the most suitable instruments for experiments with synchrotron, FEL, and laser light sources. The portal's main asset is a de-tailed searchable catalogue of facilities, beam-lines, and instrumentation available at Euro-pean light sources. [...]
2019 - 10.1080/08940886.2019.1582291
Synchrotron radiation news, Vol. 32, issue 2 (March 2019) , p. 35-36  
6.
9 p, 89.4 KB ¿Cuáles son las emociones que expresan los alumnos y alumnas de Bachillerato, derivadas de la Literatura? / Caño Valls, Roser ; Valls Molins, M. Núria
Esta es una investigación que tiene como objetivo poner de manifiesto las emociones que los chicos y chicas de Bachillerato expresan mediante la lectura de obras literarias que han leído a lo largo de los dos cursos de Bachillerato. [...]
This is a research that aims to highlight the emotions expressed by high school students by Reading literary Works made in the last two academic years. Theresearch presented was carried out during the 2014/15 academic year at "Institute Les Vinyes" in the city of Santa Coloma de Gramenet (Barcelona). [...]

2017
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 35 (Mayo 2017) , p. 1-9 (Col·laboracions)  
7.
10 p, 41.4 KB Cuáles son las emociones que surgen y/o se incrementan mediante el trabajo colaborativo con el recurso de la pizarra digital en Educación Secundaria / Caño Valls, Marta ; Valls Molins, M. Núria
Se parte de la experiencia de las ponentes en la implementación del trabajo colaborativo que utiliza el recurso de la pizarra digital en el aula. A través de entrevistas a psicólogas que trabajan en diferentes EAPs de la periferia de Barcelona y a profesores/as de Secundaria se definen unos indicadores que nos permitirán definir los elementos emocionales que se dan en la ZDP (Zona de Desarrollo Próximo) de Vigotsky mediante el uso de la pizarra digital en el trabajo colaborativo en el aula. [...]
The present research is based on the experience of the lecturers in the implementation of collaborative work that uses the resource of the digital whiteboard in the classroom. Through interviews with psychologists working in different EAPs on the outskirts of Barcelona and high school teachers, some indicators have been determined that will allow us to define the emotional elements that occur in the ZPD (Zone of Proximal Development) by Vygotsky through the collaborative work with the digital whiteboard in the classroom. [...]

2010
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 19 (2010) , p. 1-10  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 1 registros  
1.
7 p, 5.2 MB Microscopía de epifluorescencia / Fuster Valls, Núria ; Marín de Mateo, Mercedes ; Rodríguez-Jerez, José Juan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
2003
Workshop MRAMA. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, Núm. II (2003)  

Libros y colecciones Encontrados 7 registros  
1.
133 p, 1.2 MB La Realitat juvenil a les comarques gironines / Valls, Núria, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Vidal, Pau, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Créixams, Clara (Observatori del Tercer Sector) ; Sureda, Maria (Observatori del Tercer Sector) ; Font, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Albinyana, Marina (Observatori del Tercer Sector) ; Torrent, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Vilarrasa, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Martínez, Bego (Observatori del Tercer Sector) ; Miquel Verd, Joan, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; López-Roldán, Pedro, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Castaño, Jonatan (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Colombo Vilarrasa, Clelia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Porcel, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quintana, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quiñones, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Tarragó, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Observatori Català de la Joventut ; Observatori del Tercer Sector ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Secretaría General de Joventut, 2006  
2.
144 p, 1.3 MB La Realitat juvenil a les comarques centrals / Valls, Núria, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Vidal, Pau, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Créixams, Clara (Observatori del Tercer Sector) ; Sureda, Maria (Observatori del Tercer Sector) ; Font, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Albinyana, Marina (Observatori del Tercer Sector) ; Torrent, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Vilarrasa, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Martínez, Bego (Observatori del Tercer Sector) ; Miquel Verd, Joan, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; López-Roldán, Pedro, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Castaño, Jonatan (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Colombo Vilarrasa, Clelia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Porcel, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quintana, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quiñones, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Tarragó, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Observatori Català de la Joventut ; Observatori del Tercer Sector ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Secretaría General de Joventut, 2006  
3.
138 p, 1.2 MB La Realitat juvenil al Camp de Tarragona / Valls, Núria, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Vidal, Pau, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Créixams, Clara (Observatori del Tercer Sector) ; Sureda, Maria (Observatori del Tercer Sector) ; Font, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Albinyana, Marina (Observatori del Tercer Sector) ; Torrent, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Vilarrasa, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Martínez, Bego (Observatori del Tercer Sector) ; Miquel Verd, Joan, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; López-Roldán, Pedro, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Castaño, Jonatan (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Colombo Vilarrasa, Clelia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Porcel, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quintana, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quiñones, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Tarragó, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Observatori Català de la Joventut ; Observatori del Tercer Sector ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Secretaría General de Joventut, 2006  
4.
150 p, 1.2 MB La Realitat juvenil a l'àmbit metropolità / Valls, Núria, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Vidal, Pau, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Créixams, Clara (Observatori del Tercer Sector) ; Sureda, Maria (Observatori del Tercer Sector) ; Font, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Albinyana, Marina (Observatori del Tercer Sector) ; Torrent, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Vilarrasa, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Martínez, Bego (Observatori del Tercer Sector) ; Miquel Verd, Joan, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; López-Roldán, Pedro, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Castaño, Jonatan (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Colombo Vilarrasa, Clelia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Porcel, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quintana, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quiñones, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Tarragó, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Observatori Català de la Joventut ; Observatori del Tercer Sector ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Secretaría General de Joventut, 2006  
5.
127 p, 1.2 MB La Realitat juvenil a l'Alt Pirineu i Aran / Valls, Núria, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Vidal, Pau, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Créixams, Clara (Observatori del Tercer Sector) ; Sureda, Maria (Observatori del Tercer Sector) ; Font, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Albinyana, Marina (Observatori del Tercer Sector) ; Torrent, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Vilarrasa, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Martínez, Bego (Observatori del Tercer Sector) ; Miquel Verd, Joan, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; López-Roldán, Pedro, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Castaño, Jonatan (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Colombo Vilarrasa, Clelia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Porcel, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quintana, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quiñones, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Tarragó, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Observatori Català de la Joventut ; Observatori del Tercer Sector ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Secretaría General de Joventut, 2006  
6.
129 p, 1.2 MB La Realitat juvenil a les Terres de l'Ebre / Valls, Núria, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Vidal, Pau, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Créixams, Clara (Observatori del Tercer Sector) ; Sureda, Maria (Observatori del Tercer Sector) ; Font, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Albinyana, Marina (Observatori del Tercer Sector) ; Torrent, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Vilarrasa, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Martínez, Bego (Observatori del Tercer Sector) ; Miquel Verd, Joan, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; López-Roldán, Pedro, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Castaño, Jonatan (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Colombo Vilarrasa, Clelia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Porcel, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quintana, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quiñones, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Tarragó, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Observatori Català de la Joventut ; Observatori del Tercer Sector ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Secretaría General de Joventut, 2006  
7.
160 p, 1.9 MB La Realitat juvenil a Catalunya / Valls, Núria, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Vidal, Pau, coord. (Observatori del Tercer Sector) ; Créixams, Clara (Observatori del Tercer Sector) ; Sureda, Maria (Observatori del Tercer Sector) ; Font, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Albinyana, Marina (Observatori del Tercer Sector) ; Torrent, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Vilarrasa, Anna (Observatori del Tercer Sector) ; Martínez, Bego (Observatori del Tercer Sector) ; Miquel Verd, Joan, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; López-Roldán, Pedro, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Castaño, Jonatan (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Colombo Vilarrasa, Clelia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Porcel, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quintana, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Quiñones, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Tarragó, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Observatori Català de la Joventut ; Observatori del Tercer Sector ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Informe que recull de manera general i comparativa els resultats dels quaranta un informes comarcals i els set informes d'àmbits del pla territorial que composen el conjunt de la recerca. Tots els informes comarcals, així com els d'àmbit del pla territorial i el present del conjunt de Catalunya, mantenen la mateixa estructura: un cop fet el plantejament metodològic de l'estudi, la primerapart es centra en analitzar breument el context socioeconòmic de la comarca; la segona, la part central del'estudi, analitza la realitat juvenil a partir dels eixos que estableix el Pla Nacional de Joventut de Catalunya revisat, l'emancipació i la participació; finalment, es presenta un darrer punt de síntesi i conclusions.
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Secretaria General de Joventut, 2006  

Documentos de investigación Encontrados 3 registros  
1.
51 p, 1.0 MB Selección y evaluación de fuentes de información para la elaboración de un corpus lingüístico / Valls Rodríguez, Núria ; Cid-Leal, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El presente trabajo pretende analizar y seleccionar diversas fuentes bibliográficas que sirvan de ayuda para hacer un corpus lingüístico, concretamente en el ámbito de la cocina y la gastronomía. [...]
El present treball pretén analitzar i seleccionar diverses fonts bibliogràfiques que serveixin d'ajuda per fer un corpus lingüístic, concretament en l'àmbit de la cuina i la gastronomia. Per a això, es presenta una primera part introductòria sobre la teoria dels corpus lingüístics i els seus elements més destacats com ara la seva definició, la seva història i les seves particularitats més rellevants. [...]
This project aims to analyse and select various bibliographical sources which should help to make a linguistic corpus, particularly in the field of cooking and gastronomy. To do this, an introductory part on the theory of linguistic corpus and its salient elements such as its definition, its history and its most important characteristics is presented. [...]

2016
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
2.
184 p, 19.7 MB Flexible approach to stemona alkaloids : total syntheses of (-)-stemospironine and rhree new diastereoisomeric analogs / Bardají Valls, Núria ; Busqué Sánchez, Félix, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Figueredo Galimany, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química
Els extractes d'algunes plantes de la família Stemonaceae s'utilitzen als països asiàtics pel tractament de diferents malalties i per les seves propietats antiparasitàries. Aquests extractes contenen una sèrie d'alcaloides amb estructures relacionades que són responsables dels seus efectes terapèutics. [...]
The extracts of several plants of the Stemonaceae family have long been used in Asian countries against different diseases and for their antiparasitic properties. Significant constituents of these extracts are a series of structurally related secondary metabolites named as Stemona alkaloids. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013
3 documentos
3.
182 p, 2.0 MB Importancia del control higiénico de las superficies alimentarias mediante técnicas rápidas y tradicionales para evitar y/o minimizar las contaminaciones cruzadas / Fuster Valls, Núria ; Rodríguez-Jerez, José Juan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Hernández Herrero, María Manuela, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
A pesar de que todavía no existe un documento legal que exija el control microbiológico de superficies, en la mayoría de ambientes del sector alimentario, cada vez más, el sector alimentario es consciente de la importancia que tiene verificar el plan de limpieza y desinfección. [...]
Despite there is not a legal document demanding a microbiological control of surfaces, the concern on the importance of monitoring its hygiene sanitation is growing among most of alimentary industries. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  

Materiales académicos Encontrados 17 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
5 p, 105.3 KB Art Budista [106396] / Castiñeiras, Manuel 1964- ; Ribas Valls, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Assolir uns coneixements sobre les manifestacions artístiques budistes. - Conèixer els recursos bibliogràfics propis de la disciplina per tal de poder aprofundir en aspectes específics de l'art budista. [...]
- To gain knowledge about the artistic manifestations of Buddhism. - To know the specific bibliographic resources of the discipline in order to be able to deepen in specific topics of Buddhist Art. - To acquire a good command of the adequate historic-artistic vocabulary.
- Obtener unos conocimientos sobre las manifestaciones artísticas budistas. - Conocer los recursos bibliográficos propios de la disciplina con el objetivo de poder profundizar en aspectos específicos del arte budista. [...]

2023-24
Grau en Història de l'Art [807]
3 documentos
2.
6 p, 107.4 KB Iconografia [100541] / Carrero Santamaría, Eduardo ; Ribas Valls, Nuria ; Ramirez Tur, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura, de formació bàsica, s'inclou dins de la matèria "Art" (30 crèdits ECTS). Els continguts de l'assignatura s'han plantejat a l'entorn de dos punts bàsics: I. Reconèixer la importància que la iconografia té com a disciplina instrumental de la història de l'art per tal de fer una adequada lectura de les imatges. [...]
Context: This introductory course is part of the general subject "Art" (30 ECTS Credits). The contents of this subject are focused on two principal points: I. To recognise the importance that the Iconography has as an instrumental discipline of Art History in order to do an adequate lecture of the images. [...]
4. - Contextualización y objetivos formativos de la asignatura La asignatura, de formación básica, se incluye dentro de la materia "Arte" (30 créditos ECTS). Los contenidos de la asignatura han sido planteados en torno dos puntos fundamentales: I. [...]

2023-24
Grau en Història de l'Art [807]
3 documentos
3.
8 p, 115.5 KB Lectura de la Imatge Artística [100276] / Ribas Valls, Nuria ; Rodriguez Ariza, Jorge ; Álvaro, Sandra ; Determinar Pds, A ; Abruña Marti, Heriberto ; Cutrina Gallart, Laia ; Carulla Peña, Oriol ; Gutierrez Torres, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
"Lectura de la Imatge" és una assignatura de caràcter introductori dissenyada per a proporcionar a l'estudiant 1 "Lectura de la Imatge" és una assignatura de caràcter introductori dissenyada per a proporcionar a l'estudiant mitjans que capacitin per a interpretar l'obra d'art i saber-la situar i entendre en el seu context. [...]
"Reading the Artistic Image" is an introductory subject designed to enable students to learn the techniques related to the perception of the work of art through the study of different works and supports. [...]
1 "Lectura de la imagen artística" es una asignatura de carácter introductorio diseñada para proporcionar al estudiante la capacidad de interpretar la obra de arte y saberla situar y entender en su contexto. [...]

2023-24
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Arqueologia [811]
3 documentos
4.
4 p, 104.1 KB Art de l'Índia i la Xina [106394] / Ribas Valls, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Assolir uns coneixements sobre les manifestacions artístiques d'Índia i Xina. - Conèixer els recursos bibliogràfics propis de la disciplina per tal de poder aprofundir en aspectes específics de l'art asiàtic. [...]
- To gain knowledge about the artistic manifestations of India and China. - To know the specific bibliographic resources of the discipline in order to be able to deepen in specific topics of Asian Art. [...]
- Obtener unos conocimientos sobre las manifestaciones artísticas de India y China. - Conocer los recursos bibliográficos propios de la disciplina con el objetivo de poder profundizar en aspectos específicos del arte asiático. [...]

2022-23
Grau en Història de l'Art [807]
3 documentos
5.
5 p, 105.9 KB Iconografia [100541] / Ribas Valls, Nuria ; Ramirez Tur, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura, de formació bàsica, s'inclou dins de la matèria "Art" (30 crèdits ECTS). Els continguts de l'assignatura s'han plantejat a l'entorn de dos punts bàsics: I. Reconèixer la importància que la iconografia té com a disciplina instrumental de la història de l'art per tal de fer una adequada lectura de les imatges. [...]
Context: This introductory course is part of the general subject "Art" (30 ECTS Credits). The contents of this subject are focused on two principal points: I. To recognise the importance that the Iconography has as an instrumental discipline of Art History in order to do an adequate lecture of the images. [...]
4. - Contextualización y objetivos formativos de la asignatura La asignatura, de formación básica, se incluye dentro de la materia "Arte" (30 créditos ECTS). Los contenidos de la asignatura han sido planteados en torno dos puntos fundamentales: I. [...]

2022-23
Grau en Història de l'Art [807]
3 documentos
6.
7 p, 113.4 KB Lectura de la Imatge Artística [100276] / De Rueda Roige, Francesc Josep ; Rodriguez Ariza, Jorge ; Álvaro, Sandra ; Garcia Martinez, Saray ; Gutierrez Torres, David ; Fernandez Rius, Núria ; Ramazza, Elena ; Duran-Porta, Joan ; Ribas Valls, Nuria ; Ramirez Tur, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
"Lectura de la Imatge" és una assignatura de caràcter introductori dissenyada per a proporcionar a l'estudiant mitjans que capacitin per a interpretar l'obra d'art i saber-la situar i entendre en el seu context. [...]
"Reading the Artistic Image" is an introductory subject designed to enable students to learn the techniques related to the perception of the work of art through the study of different works and supports. [...]
"Lectura de la imagen artística" es una asignatura de carácter introductorio diseñada para proporcionar al estudiante la capacidad de interpretar la obra de arte y saberla situar y entender en su contexto. [...]

2022-23
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Arqueologia [811]
3 documentos
7.
4 p, 103.2 KB Art Budista [106396] / De Rueda Roige, Francesc Josep ; Ribas Valls, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Assolir uns coneixements sobre les manifestacions artístiques budistes. - Conèixer els recursos bibliogràfics propis de la disciplina per tal de poder aprofundir en aspectes específics de l'art budista. [...]
- To gain knowledge about the artistic manifestations of Buddhism. - To know the specific bibliographic resources of the discipline in order to be able to deepen in specific topics of Buddhist Art. - To acquire a good command of the adequate historic-artistic vocabulary.
- Obtener unos conocimientos sobre las manifestaciones artísticas budistas. - Conocer los recursos bibliográficos propios de la disciplina con el objetivo de poder profundizar en aspectos específicos del arte budista. [...]

2021-22
Grau en Història de l'Art [807]
3 documentos
8.
5 p, 105.1 KB Iconografia [100541] / Ribas Valls, Nuria ; Abruña Marti, Heriberto ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura, de formació bàsica, s'inclou dins de la matèria "Art" (30 crèdits ECTS). Els continguts de l'assignatura s'han plantejat a l'entorn de dos punts bàsics: I. Reconèixer la importància que la iconografia té com a disciplina instrumental de la història de l'art per tal de fer una adequada lectura de les imatges. [...]
Context: This introductory course is part of the general subject "Art" (30 ECTS Credits). The contents of this subject are focused on two principal points: I. To recognise the importance that the Iconography has as an instrumental discipline of Art History in order to do an adequate lecture of the images. [...]
4. - Contextualización y objetivos formativos de la asignatura La asignatura, de formación básica, se incluye dentro de la materia "Arte" (30 créditos ECTS). Los contenidos de la asignatura han sido planteados en torno dos puntos fundamentales: I. [...]

2021-22
Grau en Història de l'Art [807]
3 documentos
9.
7 p, 114.4 KB Lectura de la Imatge Artística [100276] / Orriols i Alsina, Anna ; Álvaro, Sandra ; Abruña Marti, Heriberto ; Gutierrez Torres, David ; Fernández Rius, Núria ; Duran-Porta, Joan ; Ribas Valls, Nuria ; Sanchez Marquez, Carlos ; Ramirez Tur, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
"Lectura de la Imatge" és una assignatura de caràcter introductori dissenyada per a proporcionar a l'estudiant mitjans que capacitin per a interpretar, formal i temèticamente l'obra d'art i saber-la situar i entendre en el seu context. [...]
1 "Reading the Artistic Image" is an introductory subject designed to enable students to learn the techniques related to the perception of the work of art through the study of different works and supports. [...]
"Lectura de la imagen artística" es una asignatura de carácter introductorio diseñada para proporcionar al estudiante la capacidad de interpretar, formal y temáticamente la obra de arte y saberla situar y entender en 1 estudiante la capacidad de interpretar, formal y temáticamente la obra de arte y saberla situar y entender en su contexto. [...]

2021-22
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Arqueologia [811]
3 documentos
10.
5 p, 107.5 KB Art de Cultures del Món II. L'Índia i la Xina [104559] / De Rueda Roige, Francesc Josep ; Ribas Valls, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Adquirir una certa familiaritat amb l'art asiàtic. - Assolir un bagatge general de les manifestacions artístiques índies i xineses. - Conèixer els recursos bibliogràfics propis de la disciplina per tal de poder aprofundir en aspectes específics de l'art asiàtic. [...]
- Adquirir una cierta familiaridad con el arte asiático. - Conseguir un bagaje general de las manifestaciones artísticas indias y chinas. - Conocer los recursos bibliográficos propios de la disciplina con el objetivo de poder profundizar en aspectos específicos del arte asiático. [...]

2020-21
Grau en Història de l'Art [807]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 17 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Fondos personales e institucionales Encontrados 2 registros  
1.
1 p, 1014.0 KB Barberà de la Conca homenatja a José Agustín Goytisolo / Valls, Núria
Homenatge pòstum a José Agustín Goytisolo del poble de Barberà de la Conca.
26 agost 1999  
2.
1 p, 1.5 MB El lobito bueno / Valls, Núria
Homenatge pòstum a José Agustín Goytisolo del poble de Barberà de la Conca.
29 agost 1999  

Vea también: autores con nombres similares
3 Valls, Nuria
7 Valls, Núria,
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.