Resultats globals: 7 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 5 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
4 p, 612.5 KB Reseña / Vanegas Muñoz, Yuly Marsela (Universitat de Barcelona)
Obra ressenyada: (eds. ) Ole SKOVSMOSE; Brian GREER: Opening the Cage. Critique and Politics of Mathematics education. Rotterdam – Boston – Taipei. Sense Publishers; 2012.
2012 - 10.4471/redimat.2012.17
REDIMAT : Revista de Investigación en Educación Matemática, Vol. 1 Núm. 3 (Octubre 2012) , p. 337-339  
2.
7 p, 516.8 KB Uso de criterios de calidad en la reflexión sobre la práctica de los futuros profesores de secundaria de matemáticas / Ferreres, Susana (Universitat de Barcelona) ; Vanegas Muñoz, Yuly Marsela (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo se muestra como los futuros profesores de Secundaria de Matemáticas usan criterios de calidad, para reflexionar y mejorar su propia práctica. Se describen dichos usos, a partir del análisis de sus producciones. [...]
This article shows how future teachers of mathematics for secondary school at the Barcelona University, use quality criteria to reflect and improve their own practice. These uses are described, based on the analysis of their productions. [...]

2015 - 10.1016/j.sbspro.2015.07.032
Procedia: social and behavioral sciences, Vol. 196 (2015) , p. 219-225  

Materials acadèmics 5 registres trobats  
1.
5 p, 84.4 KB Les matemàtiques en el currículum d'educació infantil [101986] / Vanegas Muñoz, Yuly Marsela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura està pensada per ser cursada quan els alumnes ja han fet tota la formació bàsica. És una assignatura centrada en una didàctica específica i s'imparteix simultàniament amb altres didàctiques específiques. [...]
This course is meant to be done once all the basic training has been passed. This course is about specific didactics in mathematics, and is done simultaneously with other specific didactics courses. [...]
Esta asignatura está pensada para llevarse a cabo cuando los alumnos ya hayan cursado toda la formación básica. Es una asignatura enfocada en una didáctica específica y se imparte simultáneamente con otras didácticas específicas. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
2.
5 p, 81.7 KB Les matemàtiques en el currículum d'educació infantil [101986] / Vanegas Muñoz, Yuly Marsela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura està pensada per ser cursada quan els alumnes ja han fet tota la formació bàsica. És una assignatura centrada en una didàctica específica i s'imparteix simultàniament amb altres didàctiques específiques. [...]
This course is meant to be done once all the basic training has been passed. This course is about specific didactics in mathematics, and is done simultaneously with other specific didactics courses. [...]
Esta asignatura está pensada para llevarse a cabo cuando los alumnos ya hayan cursado toda la formación básica. Es una asignatura enfocada en una didáctica específica y se imparte simultáneamente con otras didácticas específicas. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
3.
5 p, 86.7 KB Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059] / Vanegas Muñoz, Yuly Marsela ; Fortuny Aymemí, Josep Maria ; Guinjoan Francisco, Marc ; Clemente Ciscar, Francisco ; Tinoco Balongo, Juan Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
It is a compulsory third year course that focuses on the development of skills of teaching and mathematical analysis, based on real situations of primary mathematics classroom, which allows students to design, manage and evaluate of innovative, interdisciplinary and diversified mathematical activities in their future teaching. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
5 p, 86.7 KB Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059] / Vanegas Muñoz, Yuly Marsela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
It is a compulsory third year course that focuses on the development of skills of teaching and mathematical analysis, based on real situations of primary mathematics classroom, which allows students to design, manage and evaluate of innovative, interdisciplinary and diversified mathematical activities in their future teaching. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
5.
5 p, 32.1 KB Les matemàtiques en el currículum d'educació infantil [101986] / Vanegas Muñoz, Yuly Marsela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura està pensada per dur-se a terme quan els alumnes ja han fet tota la formació bàsica. És una assignatura centrada en una didàctica específica i s'imparteix simultàniament a altres didàctiques específiques. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.