1.
|
10 p, 403.5 KB |
Snake: Implementació d'agents Intel·ligents
/
Perez Diaz, Cristian ;
Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest article presenta un estudi sobre la implementació del joc Snake utilitzant Pygame. S'han implementat i avaluat dos agents basats en heurístiques: Greedy Best-First Search (GBFS) i A*. També s'ha investigat l'aprenentatge per reforç (RL) amb l'algoritme Proximal Policy Optimization (PPO) de Stable Baselines 3. [...] Este artículo presenta un estudio sobre la implementación del juego Snake utilizando Pygame. Se han implementado y evaluado dos agentes basados en heurísticas: Greedy Best-First Search (GBFS) y A*. [...] This article presents a study on the implementation of the Snake game using Pygame. Two heuristic-based agents, Greedy Best-First Search (GBFS) and A*, have been implemented and evaluated. The study also investigates reinforcement learning (RL) with the Proximal Policy Optimization (PPO) algorithm from Stable Baselines 3. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
2.
|
13 p, 1.3 MB |
Jugador d'un joc de cartes interactiu
/
Arnaus Comellas, Martí ;
Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és dissenyar i implementar diversos algoritmes d'Intel·ligència Artificial (IA) que siguin capaços de jugar a La Podrida enfront d'un jugador humà o d'altres agents intel·ligents. [...] The aim of this project is to design and implement various Artificial Intelligence (AI) algorithms that are capable of playing La Podrida against a human player or other intelligent agents. The system is aimed at expanding the Python RL Card library. [...] El objetivo de este proyecto es diseñar e implementar varios algoritmos de Inteligencia Artificial (IA) que sean capaces de jugar en La Podrida frente a un jugador humano o de otros agentes inteligentes. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
3.
|
154 p, 9.4 MB |
Estimating Light Effects from a Single Image : Deep Architectures and Ground-Truth Generation
/
Sial, Hassan Ahmed ;
Baldrich i Caselles, Ramon, dir. ;
Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir.
En aquesta tesi explorem com estimar els efectes de la llum que interactua amb els objectes d'una escena a partir d'una sola imatge. Per assolir aquest objectiu, ens centrem en la recuperació de components intrínseques com ara la reflectància, les ombres o altres propietats de la llum, com el color i la posició, tot això fent servir arquitectures de xarxes neuronals profundes. [...] En esta tesis se explora cómo estimar los efectos de la luz que interactúa con los objetos de la escena a partir de una sola imagen. Para lograr este objetivo, nos enfocamos en recuperar componentes intrínsecos como reflectancia, sombreado o propiedades de luz como el color y la posición utilizando arquitecturas de redes neuronales profundas. [...] In this thesis, we explore how to estimate the effects of the light interacting with the scene objects from a single image. To achieve this goal, we focus on recovering intrinsic components like reflectance, shading, or light properties such as color and position using deep architectures. [...]
2021
|
|
4.
|
7 p, 736.3 KB |
Coloració d'imatges
/
Muñoz Coronas, Pablo ;
Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Arias Bedmar, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
La coloració de la imatge és el procés de prendre una imatge d'entrada en escala de grisos (blanc i negre) i després produir una imatge acolorida de sortida que representa els colors i tons semàntics de l'entrada (per exemple un camp de gira-sols hauria de ser de colors blancs/verds i grocs- no pot ser acolorit "vermell fort" pel model). [...] La coloración de la imagen es el proceso de tomar una imagen de entrada en escala de grises (blanco y negro) y luego producir una imagen coloreada de salida que representa los colores y tonos semánticos de la entrada (por ejemplo un campo de girasoles debería ser de colores blancos / verdes y amarillos- no puede ser coloreado "rojo fuerte" por el modelo). [...] Image coloring is the process of taking an input image at a scale of grays (black and white) and then produce a colorful output image that represents the semantic colors and tones of the entry (e. g. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
5.
|
10 p, 1.2 MB |
Aplicación de distintos algoritmos de IA y RL para aprender a jugar a Connect4
/
Sánchez Resina, Iván ;
Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El objetivo de este proyecto es implementar un juego de Connect 4 y añadirle varios algoritmos de IA que sirvan como oponentes a un jugador real y entre ellos mismos. De estos algoritmos implementados realitzar varias pruebas sobre los parámetros que regulan su comportamiento con el objetivo de estudiar cómo interactua cada uno con los otros y cuál es el más eficiente. [...] The objective of this project is to implement a Connect 4 game and use different AI algorithms that act as opponents to a real player and among themselves. Of these implemented algorithms, carry out several tests on the parameters that regulate their behavior in order to study how each interacts with the others and which is the most efficient. [...] L'objectiu d'aquest projecte és implementar un joc de Connect 4 i afegir diversos algoritmes d'IA que serveixin com a oponents a un jugador real i entre ells mateixos. D'aquests algoritmes implementats realitzar diverses proves sobre els paràmetres que regulen el seu comportament amb l'objectiu d'estudiar com interactua cada un amb els altres i quin és el més eficient. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
14 p, 2.0 MB |
Sistemes de gestió de continguts i Wordpress : les claus del sector
/
Quijorna Pérez, Cristian ;
Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Els Sistemes de Gestió de Continguts, o CMS, estan augmentant la seva presència al mercat d'una forma molt destacada en els últims anys. Cada vegada són més les empreses i particulars que han decidit apostar per aquest tipus de frameworks per a implementar els seus llocs i plataformes web. [...] The Content Management System, or CMS, are increasing their market presence in a very prominent in recent years. More and more companies and individuals who have decided to opt for this type of frameworks to implement their web sites and platforms. [...] Los Sistemas de Gestión de Contenidos o CMS están aumentado su presencia en el mercado de una forma destacada en los últimos años. Cada vez son más las empresas y particulares que han decidido apostar por este tipo de frameworks para implementar sus sitios y plataformas web. [...]
2016-06-27 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
9.
|
7 p, 620.0 KB |
Sistema de predicció de pictogrames per una aplicació de CAA basada en pictogrames
/
Rivas Medina, José M. ;
Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En aquest projecte hem construït un sistema de compansió (compressió-expansió) que expandeix llenguatge telegràfic (frases únicament amb paraules de contingut sense reflexió) en frases de llenguatge natural en català i castellà, en el context d'un programari de Comunicació Augmentativa i Alternativa (CAA). [...] In this project we have built a compansion (compression-expansion) system that expands telegraphic language (utterances with only uninflected content words) into natural language sentences in Catalan and in Spanish, in the context of an Augmentative and Alternative Communication (AAC) software. [...] En este proyecto hemos construodo un sistema de compansión (compresión-expresión) que expande lenguaje telegráfico (frases únicamente con palabras de contenido sin reflexión) en frases de lenguaje natural en catalán y castellano, en el contexto de un programa de Comunicación Aumentativa y Alternativa (CAA). [...]
2016-06-29 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
10.
|
14 p, 652.7 KB |
Estudio sobre el uso de IAs basadas en comportamiento en Pac-Man
/
Ramos Macias, Raúl ;
Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En este trabajo se ha implementado un remake del videojuego Pac-Man original y se ha diseñado un fantasma nuevo que utiliza en su estrategia particularidades de un tipo de Inteligencia Artificial llamada 'Inteligencia Artificial basada en comportamiento', caracterizada por ser adaptable y utilizar elementos como el entorno, la memoria, el aprendizaje y la coordinación con otras IA. [...] In this project we implemented a remake of the original Pac-Man videogame, including a new ghost that uses in its strategy characteristics of a type of Artificial Intelligence named 'Behavior based Artificial Intelligence'. [...] En aquest treball s'ha implementat un remake del videojoc Pac-Man original i s'ha disenyat un fantasma nou que utilitza en la seva estratègia particularitats d'un tipus d'Inteligencia Artificial anomenada 'Inteligencia Artificial basada en comportament', caracteritzada per ser adaptable i utilitzar elements com el seu entorn, la memoria, l'aprendizatge i la coordinacio amb altres IAs. [...]
2015-06-29 Enginyeria Informàtica [958]
|
|