Resultados globales: 2 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
73 p, 2.3 MB Motiver des adolescents : apports des activités ludiques en cours de FLE / Schramm, Julia ; Venaille, Caroline ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Ce mémoire de fin de master traite de la place qu'occupent les activités ludiques pour favoriser la motivation d'apprenants adolescents en cours de Français Langue Étrangère (FLE). Il repose sur une étude de recherche-action menée dans un collège-lycée public catalan auprès d'un groupe d'apprenants de FLE de 15-16 ans. [...]
Aquest treball final de màster tracta del lloc que ocupen les activitats lúdiques per a fomentar la motivació d'alumnes adolescents de Francès com a Llengua Estrangera (FLE). Es basa en un estudi d'investigació-acció realitzat en un institut públic català amb un grup d'aprenents de FLE de 15-16 anys. [...]

juny 2019  

Materiales académicos Encontrados 1 registros  
1.
8 p, 96.1 KB Francès i la seva Didàctica [42093] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Campà Guillem, Àngels ; Oliva Bartolomé, Mercè ; Venaille, Caroline Marie Perrine ; Riviere, Marie Noelle ; Pascual Calvo, Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar aquesta assignatura els/les aprenents podran: Identificar els principis bàsics de política lingüística que inspiren el currículum català de llengües estrangeres. Aplicar les bases teòriques i principis didàctics actuals per ensenyar francès de manera efectiva. [...]
Upon completion of this course, participants will be able to: • Identify the basic principles of the language policies that inspire the curriculum of foreign languages in Catalonia. • Apply the theoretical bases and the current didactic principles to teach French effectively. [...]
Al completar esta asignatura los/las aprendices serán capaces de: Identificar los principios básicos de la política lingüística que inspiran el currículo de lenguas extranjeras en Cataluña. Aplicar las bases teóricas y los principios didácticos actuales para enseñar francés de manera efectiva. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos

Vea también: autores con nombres similares
1 Venaille, Caroline Marie Perrine
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.