visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Verger, Antoni
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
88
registres trobats en 0.04 segons.
Articles
,
38
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
14
registres trobats
Documents de recerca
,
18
registres trobats
Materials acadèmics
,
17
registres trobats
Fons personals i institucionals
,
1
registres trobats
Articles
38
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
32 p, 214.8 KB
La economía política de la privatización educativa : políticas, tendencias y trayectorias desde una perspectiva comparada
/
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Zancajo, Adrián
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Fontdevila, Clara
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Institut de Govern i Polítiques Públiques
A lo largo de las dos últimas décadas, la privatización educativa ha adquirido una dimensión global. Un amplio número de países en circunstancias políticas y económicas muy distintas han adoptado políticas que promueven la participación del sector privado en el campo educativo. [...]
Over the last two decades, education privatization has taken on a global dimension. Countries with very different political and economical circumstances have come to adopt a variety of pro-private sector policies in education. [...]
C.I.U.P., 2016 -
10.17227/01203916.70rce47.78
Revista colombiana de educación
,
Vol. 70 (2016)
p.47-78
Registre complet
-
2.
18 p, 384.7 KB
Digitalization and beyond : the effects of Covid-19 on post-pandemic educational policy and delivery in Europe
/
Zancajo, Adrián
(University of Manchester) ;
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Bolea, Pedro
Education has been extremely affected by the coronavirus disease crisis, with almost all countries temporarily closing their schools in 2020. After the first stage of the pandemic, in which national governments focused on guaranteeing the academic year's continuity, key international organizations emphasized the need to adopt structural policy reforms to face the challenges posed by the crisis. [...]
2022 -
10.1093/polsoc/puab016
Policy and society
,
Vol. 41 Núm. 1 (2022)
, p. 111-128
Registre complet
-
3.
30 p, 279.9 KB
Meeting development goals : evidence from the Civil Society Education Fund
/
Rambla, Xavier,
1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Edwards Jr., D. Brent
(University of Hawai) ;
Fontdevila, Clara
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
;
Bonal, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
In recent years, the Civil Society Education Fund has supported national education civil society coalitions (NECs) in low-income countries so that they put pressure on governments and donors to implement the Education for All agenda and the Millennium Development Goal on education. [...]
Ces dernières années, le Fonds de la société civile pour l'éducation (FSCE) a soutenu les coalitions nationales de la société civile pour l'éducation (CNE) dans les pays à faibles revenus, afin qu'elles fassent pression sur les gouvernements et les donateurs pour qu'ils mettent en œuvre l'initiative Éducation pour tous et l'objectif du millénaire pour le développement concernant l'éducation. [...]
Durante los últimos años, el Fondo de la Sociedad Civil para la Educación (fsce) ha otorgado apoyos en varios países de bajos ingresos; los mismos son destinados a las coaliciones de la sociedad civil para la educación nacional (cen) y su propósito es que estas presionen a gobiernos y donantes para que implementen la agenda "Educación para todos" y el Objetivo de Desarrollo del Milenio concerniente a la educación. [...]
2017 -
10.1080/09614524.2017.1343275
Development in practice
,
Vol. 27 Núm. 6 (2017)
, p. 851-864
Registre complet
-
4.
23 p, 879.7 KB
Crescimento e disseminação de avaliações em larga escala e de responsabilizações baseadas em testes : uma sociologia política das reformas educacionais globais
/
Verger, Antoni
;
Parcerisa, Lluís
;
Fontdevila, Clara
O Movimento de Reforma Educacional Global (Global Education Reform Movement -GERM) está se expandindo internacionalmente e alcançando países que aparentavam ser imunes a essa abordagem de reforma educacional até muito recentemente. [...]
The Global Education Reform Movement (GERM) is expanding internationally and reaching countries that seemed to be immune to this education reform approach until quite recently. Accordingly, more and more educational systems in the world are articulated around three main policy principles: accountability, standards and decentralisation. [...]
El movimiento de reforma de la Educación Mundial (GERM) se está expandiendo internacionalmente y llegando a países que parecen ser inmunes a este enfoque de reforma educativa hasta hace muy poco. Así, los sistemas educativos del mundo se han articulado cada vez más en torno a tres principios políticos principales, a saber: rendición de cuentas, normas y descentralización. [...]
2018 -
10.21879/faeeba2358-0194.2018.v27.n53.p60-82
Revista da FAEEBA. Educação e Contemporaneidade
,
Vol. 27, Núm. 53 (2018)
, p. 60-82
Registre complet
-
5.
25 p, 570.2 KB
A política educacional global : conceitos e marcos teóricos chave
/
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artigo sistematiza os principais componentes conceituais e teóricos da Política Educacional Global como um campo de estudos emergente. Os estudos sobre Política Educacional Global têm por objetivo analisar como se constitui a agenda educacional global, e o impacto de dinâmicas globais de distinta natureza na promoção da mudança educacional. [...]
This paper reflects on the main conceptual and theoretical components of global education policy as an emerging field of studies. Global education policy research looks at how global education agendas are being constituted, and by whom, and what are the implications of global dynamics of a different nature in the promotion of education policy change. [...]
Este artículo sistematiza los principales componentes conceptuales y teóricos de la Política Educativa Global como un campo de estudios emergente. Los estudios sobre Política Educativa Global tienen por objetivo analizar cómo se constituye la agenda educativa global, y el impacto de dinámicas globales de distinta naturaleza en la promoción del cambio educativo. [...]
2019 -
10.5212/PraxEduc.v.14n1.001
Práxis educativa
,
Vol. 14, Núm. 1 (2019)
Registre complet
-
6.
15 p, 481.6 KB
Globalización, rendición de cuentas y gobernanza educativa : análisis de un fenómeno en expansión
/
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Parcerisa, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El artículo analiza los factores y condicionantes que han favorecido la difusión de las práctica de rendición de cuentas en el ámbito educativo a escala global en base a las principales teorías sobre difusión de políticas educativas. [...]
The article analyses the factors and conditions that have favored the dissemination of accountability policies in the educational field on a global scale on the basis of the main theories of policy diffusion. [...]
2018
Con-Ciencia Social (segunda época)
,
Vol. 1 (2018)
, p. 59-73
Registre complet
-
7.
24 p, 220.8 KB
Mitos y asunciones de las escuelas chárter : un análisis de los "Colegios en concensión" de Bogotá
/
Termes, Andreu
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Bonal, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Los Colegios en Concesión (CEC) son un programa de escuelas chárter que se implementa en Colombia desde el año 1999. A pesar de su modesta expansión (72 escuelas, 107. 000 alumnos), los CEC disfrutan de un amplio reconocimiento internacional tanto académico como político (p. [...]
The "Colegios en Concesión" (CEC) are a charter school program being implemented in Colombia since 1999. Despite its modest expansion (72 schools, 107,000 students), the CEC enjoy international recognition in both academic and policy practice fields (e. [...]
Les « Colegios en Concesión » (CEC) sont un programme charter qui est mis en œuvre en Colombie depuis 1999. En dépit de sa modeste expansion (72 écoles, 70. 000 étudiants), les CEC bénéficient d'une large reconnaissance internationale à la fois académique et politique (par exemple par la Banque Mondiale ou la Banque Interaméricaine du Développement), et sont considérés comme un modèle paradigmatique et, en grande parti, brillant des écoles charter. [...]
2017 -
10.1590/ES0101-73302017173097
Educação & sociedade
,
Vol. 38 Núm. 141 (Oct./Dec 2017)
, p. 911-934
Registre complet
-
8.
5 p, 145.9 KB
Transformaciones globales y educación pública : el caso del Acuerdo General de Comercio de Servicios de la OMC
/
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
En este artículo se hace referencia a una práctica económica global directamente relacionada con: la creciente influencia de organismos internacionales, el desarrollo de mercados internacionales para la educación y el aprendizaje, y la lógica de la competitividad del sistema económico en el mundo de la educación.
2005
Aula de innovación educativa
,
Núm. 141 (2005)
Registre complet
-
9.
18 p, 418.5 KB
Global perspectives on high-stakes teacher accountability policies : an introduction
/
Holloway, Jessica
(Deakin University. Research for Educational Impact (REDI) Centre) ;
Sørensen, Tore Bernt
(University of Bristol) ;
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona)
The aim of this special issue, "Global Perspectives on High-Stakes Teacher Accountability Policies", is to provide insights into a diverse set of policies focusing on teachers' accountability, including the underpinning ideas and cultural and socio-economic contexts of these policies, as well as their effects on teachers' work, the teaching profession and the broader educational environment. [...]
En esta edición especial, "Perspectivas globales sobre las políticas de responsabilidad del profesor de High Stakes" examinar un conjunto diversificado de políticas centrado en la rendición de cuentas de los profesores, incluidas las ideas subyacentes, y los contextos culturales y socioeconómicos de estas políticas, así como los Sus efectos sobre los profesores 'trabajo, la profesión docente y el ambiente educativo más amplio. [...]
Esta edição especial, "Perspectivas Globais sobre políticas de responsabilização professor da High Stakes" examinar um conjunto diversificado de políticas com foco na prestação de contas dos professores, incluindo as ideias subjacentes, e os contextos culturais e sócio-econômico destas políticas, bem como os seus efeitos sobre os professores 'trabalho, a profissão docente eo ambiente educacional mais ampla. [...]
2017 -
10.14507/epaa.25.3325
Education policy analysis archives
,
Vol. 25 Núm. 84 (August 2017)
Registre complet
-
10.
22 p, 387.6 KB
Measuring educational liberalisation : a global analysis of GATS
/
Verger, Antoni
(Universiteit van Amsterdam)
In this article, we examine the process of trade liberalisation of educational services in the framework of the General Agreement on Trade in Services (GATS) of the World Trade Organisation (WTO). Specifically, we analyse the factors that influence the undertaking of commitments on educational liberalisation by the member countries of the WTO. [...]
2008 -
10.1080/14767720701855576
Globalisation, societies and education
,
Vol. 6 Núm. 1 (2008)
, p. 13-31
Registre complet
-
Articles :
38
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
14
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
The Professionalism, Accountability and Work of Teachers in Different Regulatory Regimes
/
Parcerisa, Lluís
(Universitat de Barcelona) ;
Browes, Natalie
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pagès, Marcel
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Maestripieri, Lara,
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona)
This chapter explores the processes of differentiation "between" teachers who work in countries with different professional regulatory models. It provides a novel approach to analysing the influence of different performance-based accountability (PBA) policy approaches on the professionalism and work of teachers. [...]
Palgrave Macmillan Cham, 2023 -
10.1007/978-3-031-31278-6_9
Professionalism and Social Change. Processes of Differentiation Within, Between and Beyond Professions
,
2023,
p. 187-208
Registre complet
-
2.
295 p, 2.0 MB
La concertada a debat : Reformes contra les desigualtats educatives des d'una mirada internacional i comparada
/
Zancajo, Adrián
(Universiy of Manchester) ;
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fontdevila, Clara
(University of Glasgow) ;
Fundació Jaume Bofill,
ed
L'educació concertada va ser instaurada fa gairebé quaranta anys, un període en què Catalunya s'ha situat entre els set països de l'OCDE amb un pes més elevat de matrícula a escoles privades dependents de fons públics, per darrere dels Països Baixos, el Regne Unit, Irlanda, Bèlgica, Xile i Corea. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, setembre 2021 (
Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 90
)
Registre complet
-
3.
267 p, 5.2 MB
Les fractures de l'estructura social : materials docents sobre les desigualtats entre classes socials, gèneres, grups d'edat, ètnies i països del món
/
Rambla, Xavier,
1966-, coordinador ;
Mora Malo, Enrico
;
Moreno Colom, Sara,
1978- ;
Parella Rubio, Sònia
;
Tarabini-Castellani, Aina
;
Verger, Antoni
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2008 (
Ciència i tècnica ; 40
) (
Ciència i tècnica. Sociologia
)
Registre complet
-
4.
41 p, 1.3 MB
Campaigning for "Education for All" : histories, strategies and outcomes of transnational advocacy coalitions in education
/
Verger, Antoni,
ed. (Globalització, Educació i Polítiques Socials (GEPS)) ;
Novelli, Mario,
ed. (Globalització, Educació i Polítiques Socials (GEPS)) ;
Mundy, Karen,
ed. ;
Eickelberg, Anja,
ed.
;
Grant, Laura,
ed. ;
Hilgersom, Selma,
ed. ;
Hoop, Joosje,
ed. ;
Plaat, Felice van der,
ed. ;
Sarfaty, Jonah,
ed.
Rotterdam : Imprint: SensePublishers, 2012 -
10.1007/978-94-6091-879-7_10
Registre complet
-
5.
23 p, 492.4 KB
Public-private partnerships in education : exploring different models and policy options
/
Verger, Antoni,
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Moschetti, Mauro Carlos,
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Open Society Foundations,
entitat editora.
Public-private partnerships (PPPs) are increasingly perceived as an appropriate policy approach to provide education for all in many different contexts. Key education stakeholders suggest that, by partnering with the private sector, governments can expand their education systems in a more efficient and effective way. [...]
New York : Open Society Foundations, 2016
Registre complet
-
6.
22 p, 387.3 KB
La sociedad civil en el marco de la "Educación Para Todos" : agendas, estrategias e impactos
/
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Novelli, Mario
(Universidad de Sussex)
Buenos Aires Miño y Dávila 2012 (
Educación, Globalización y Desarrollo
)
La Educación para Todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación
,
2012
Registre complet
-
7.
255 p, 4.8 MB
La Educación para todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación
/
Rambla, Xavier,
1966-, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Acedo, Clementina
;
Couceiro López, Mariña
;
Curran, Marta
;
Dávila Balsera, Paulí
;
Dale, Robert
;
Feldfeber, Myriam
;
Ferrer i Julià, Ferran
;
Gallego Duque, Liliana María
;
Jacovkis Halperin, Judith
;
Mediavilla, Mauro
;
Naya Garmendia, Luis M.
;
Novelli, Mario
;
Opertti, Renato
;
Pereira, Rosângela
;
Robertson, Susan
;
Saforcada, Fernanda
;
Serna, Miguel
;
Tarabini-Castellani, Aina
;
Verger, Antoni
;
Villaseñor, Karla
Buenos Aires Miño y Dávila 2012 (
Educación, Globalización y Desarrollo
)
Registre complet
-
8.
18 p, 339.9 KB
"All Things Being Equal?" : policy options, shortfalls, and absences in the World Bank education strategy 2020
/
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Bonal, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
The World Bank's new education sector strategy (World Bank Education Strategy 2020, hereafter referred to as WBES 2020) establishes the guidelines for new education priorities in low-income contexts for the coming decade. [...]
Rotterdam Sense Publishers 2012 (
Comparative and International Education ; 14
) -
10.1007/978-94-6091-903-9
World Bank and education: critiques and alternatives
,
2012,
p. 125-142
Registre complet
-
9.
196 p, 801.6 KB
L'Agenda de la política educativa a Catalunya : una anàlisi de les opcions de govern (2011-2013)
/
Bonal, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Verger, Antoni
;
Pages Martin, Marcel
;
Fundació Jaume Bofill
Aquest llibre presenta una revisió exhaustiva de les tendències recents de la política educativa catalana d'ençà que a finals de l'any 2010 es produís un canvi de govern. El treball revisa diferents eixos de política educativa i n'avalua les decisions més rellevants, tant des del punt de vista del desenvolupament regulatiu com de les opcions polítiques desplegades i dels principals indicis o evidències disponibles sobre els efectes d'aquestes polítiques. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2013 (
Informes breus ; 45
) (
Informes breus. Educació
)
Registre complet
-
10.
64 p, 559.7 KB
Indicators for a broad and bold post-2015 agenda : a comprehensive approach to educational development
/
Verger, Antoni,
(Globalisation, Education and Social Policies) ;
Bonal, Xavier,
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Zancajo, Adrián,
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
This report reviews the conceptual debates and existing data sources that relate to three ambiguous and controversial targets included in the post-2015 education framework: Relevant Learning Outcomes; Knowledge, Skills, Values, and Attitudes (for education for global citizenship and sustainable development); and Teachers and Safe, Inclusive, and Effective Learning Environments.
[New York] : Open society foundations, [2015] (
ESP Working paper series ; 6
)
Registre complet
-
Llibres i col·leccions :
14
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents de recerca
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
141 p, 1.3 MB
Holding Schools Accountable : Developing and Enacting Test-Based Accountability in the Autonomous Dutch Education System
/
Browes, Natalie
;
Verger, Antoni,
dir. ;
Kosar-Altinyelken, Hülya,
dir.
Aquesta tesi analitza un conjunt de polítiques educatives globals i el seu impacte en els Països Baixos, enmig d'un període agitat en el sistema educatiu d'aquest país. Es tracta de les polítiques d'autonomia escolar amb rendició de comptes, o polítiques "SAWA". [...]
Esta tesis analiza un conjunto de políticas educativas globales y su impacto en los Países Bajos, en medio de un período agitado en el sistema educativo de este país. Se trata de las políticas de autonomía escolar con rendición de cuentas, o políticas "SAWA" en se encuentran en el centro de las reformas de la gobernanza educativa inspiradas por los preceptos de la nueva gestión pública. [...]
Amidst a period of unrest in Dutch education, this thesis examines a particular set of globalized education policies and their impact in the Netherlands. These are school autonomy with accountability or 'SAWA' policies, laying at the heart of school governance reforms inspired by new public management ideals. [...]
2021
Registre complet
-
2.
84 p, 1.6 MB
Regulating public-private partnerships, governing non-state schools : an equity perspective : Background paper for UNESCO Global Education Monitoring Report
/
Zancajo, Adrián
(University of Manchester) ;
Fontdevila, Clara
(Universitat Autònoma de Barcelona. Global and Comparative Studies in Education (GLANCE)) ;
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona. Global and Comparative Studies in Education (GLANCE)) ;
Bonal, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Global and Comparative Studies in Education (GLANCE))
The global expansion of non-state actors as providers of basic education has frequently taken place under the umbrella of some form of public-private partnership (PPP). PPPs have expanded despite an increasing number of studies warning about the possible negative consequences of higher levels of private provision on equity, such as school segregation and students selection practices. [...]
UNESCO, 2021
Registre complet
-
3.
328 p, 2.1 MB
Global governance as promise-making. Negotiating and monitoring learning goals in the time of SDGs
/
Fontdevila Puig, Clara
;
Verger, Antoni,
dir.
Aquesta tesi té com a objectiu examinar els processos d'establiment d'objectius globals en educació mitjançant un estudi de cas de la negociació l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible 4 (ODS4). [...]
Esta tesis tiene como objetivo examinar los procesos de establecimiento de objetivos globales en educación mediante un estudio de caso de la negociación del Objetivo de Desarrollo Sostenible 4 (ODS4). [...]
This dissertation aims to examine processes of global goal-setting in education through a case study of the negotiation of Sustainable Development Goal 4 (SDG4). Goal- and target-setting have a long history in the field of education - while the Millennium Development Goals (MDGs) and the six Education For All (EFA) goals feature among the most well-known episodes, the practice of goal-setting in education dates back at least as far as the 1960s. [...]
2021
Registre complet
-
4.
212 p, 2.4 MB
School autonomy with accountability reforms in Madrid : From instrumentation to policy enactment
/
Pages Martin, Marcel
;
Verger, Antoni,
dir. ;
Ferrer-Esteban, Gerard,
dir.
Aquesta tesis estudia les polítiques d'autonomia escolar amb rendiment de comptes (SAWA, pel seu acrònim en anglès), com un model de reforma global, traduït i re-contextualitzat en un context sub-nacional. [...]
Esta tesis estudia las políticas de autonomía escolar con rendimiento de cuentas (SAWA, por su acrónimo en inglés), como un modelo de reforma global re-contextualizado en un contexto sub-nacional. [...]
This thesis aims to study the recontextualisation of School Autonomy with Accountability (SAWA) reforms as a global education policy, translated and enacted in a subnational context. More specifically, the thesis analyses the instrumentation, impacts and enactments of SAWA policies in Spain, with a particular focus on the region of Madrid. [...]
2021
Registre complet
-
5.
145 p, 910.4 KB
From trust in the profession to trust in results : A multi-scalar analysis of performance-based accountability in Norwegian education
/
Camphuijsen, Marjolein
;
Verger, Antoni,
dir. ;
Levatino, Antonina,
dir.
En un intent per millorar l'eficiència i l'equitat dels sistemes educatius, un nombre creixent de sistemes educatius han adoptat polítiques de rendició de comptes (RdC) basades en el rendiment escolar. [...]
En un intento por mejorar la eficiencia y la equidad de los sistemas educativos, un número creciente de sistemas educativos han adoptado políticas de rendición de cuentas (RdC) basadas en el desempeño escolar. [...]
"In an attempt to raise the performance, efficiency and equity of education systems, performance-based accountability policies have been adopted or strengthened by an increasing number of countries, characterized by highly diverse political institutional regimes, education systems, and levels of economic development. [...]
2021
Registre complet
-
6.
135 p, 3.6 MB
Innovació educativa o factors socioeconòmics : què influeix més a l'hora d'obtenir bons resultats?
/
Rodríguez Manzano, Alicia
;
Verger, Antoni,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La innovació pedagògica s'està imposant a Catalunya últimament, com una nova norma educativa, sustentada per la idea que suposa una millora en l'assoliment de coneixements de l'alumnat. Mitjançant la rendició de comptes -les proves externes de Competències Bàsiques- l'administració pública avalua aquest nou sistema d'aprenentatge, amb l'objectiu de generar un control de qualitat.
La innovación pedagógica se está imponiendo en Cataluña últimamente, como una nueva norma educativa, sustentada por la idea que supone una mejora en la superación de conocimientos del alumnado. [...]
Recently, pedagogical innovation is being imposed in Catalonia, as a new educational rule, supported by the idea that it entails an improvement in the command of the knowledge of the student body. Through accountability -the external tests of Basic Competencies- the public administration assesses this new learning system, with the objective of generating a quality control.
2021
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia
[
1282
]
3 documents
Registre complet
-
7.
250 p, 1.9 MB
Respostes escolars al mercat educatiu. La innovació pedagògica com a lògica de diferenciació
/
López Guillén, Alba
;
Verger, Antoni,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Diferents factors de privatització endògena construeixen el sistema de quasimercat en l'àmbit educatiu de la nostra societat. Per adaptar-se a aquest context i ser-ne competitius, els centres educatius aposten per una diferenciació en el producte que ofereixen. [...]
Diferentes factores de privatización endógena construyen el sistema de cuasimercado en el ámbito educativo de nuestra sociedad. Para adaptarse a este contexto y ser competitivos, los centros educativos apuestan por una diferenciación en el producto que ofrecen. [...]
Different endogenous privatisation factors build the quasi-market system in the educational field of our society. To adapt to this context and be competitive, educational centres rely on a differentiation in the product they offer. [...]
2021
Grau en Sociologia
[
819
]
3 documents
Registre complet
-
8.
215 p, 1.8 MB
The trajectories and enactment of accountability policies in education. A focus on Chile
/
Parcerisa, Lluís
;
Verger, Antoni,
dir. ;
Falabella Ambrosio, Alejandra,
dir.
La rendició de comptes (RdC) en educació es pot concretar en models i opcions de disseny molt variats. No obstant això, la RdC basada en el rendiment (o PBA per les seves sigles en anglès) és el model de RdC que s'ha estès a nivell mundial de forma més intensiva en els últims anys. [...]
La rendición de cuentas (RdC) en educación se puede concretar en modelos y opciones de diseño muy variados. Sin embargo, la RdC basada en el desempeño (o PBA por sus siglas en inglés) es el modelo de RdC que se ha extendido a nivel mundial de forma más intensiva en los últimos años. [...]
2020
Registre complet
-
9.
100 p, 2.6 MB
School Autonomy with Accountability (SAWA) policies in Brazil : the role of School Leadership in Mediating Educational Reforms
/
Mentini, Laura
;
Verger, Antoni,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
School Autonomy With Accountability policies (SAWA) have been adopted in Brazil during the 1990s through forms of decentralization, school autonomy and the use of large-scale assessments for accountability purposes. [...]
2018 (
Treballs de màster i postgrau. Màster en Polítiques Educatives per al Desenvolupament Global (GLOBED)
)
Registre complet
-
10.
18 p, 535.9 KB
Aprender a evaluar : una mirada al operativo APRENDER en Argentina
/
Cordero Pohludka, Leonardo Andrés
;
Verger, Antoni,
dir. ;
González Motos, Sheila,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El artículo aborda el proceso de adopción del operativo de evaluación estandarizada "Aprender" en Argentina, que se inició en el año 2016. Para ello se analizan los factores económicos, políticos, culturales, institucionales y sociales que fueron determinantes a lo largo de las distintas etapas de la adopción, a la vez que se identifican los actores -locales y globales- involucrados y se los vincula con las distintas teorías sobre transferencia y difusión de políticas. [...]
L'article aborda el procés d'adopció de l'operatiu d'avaluació estandarditzada "Aprendre" a Argentina, que es va iniciar l'any 2016. Per a això s'analitzen els factors econòmics, polítics, culturals, institucionals i socials que van ser determinants al llarg de les diferents etapes de l'adopció, alhora que s'identifiquen els actors -locals i globals- involucrats i se'ls vincula amb les diferents teories sobre transferència i difusió de polítiques. [...]
The article addresses the process of adopting the standardized evaluation operation "Aprender" in Argentina, which began in 2016. For this purpose, the economic, political, cultural, institutional and social factors that were determinant throughout the different stages of the adoption are analyzed, while the actors -local and global- involved are identified and linked to the different theories about transfer and dissemination of policies. [...]
2019
Registre complet
-
Documents de recerca :
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials acadèmics
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
7 p, 118.1 KB
Política educativa
[
101159
] /
Verger Planells, Antoni
;
Bonal Sarro, Francesc Xavier
;
Zancajo Silla, Adrian
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquesta assignatura té per objectiu: Introduir diverses perspectives teòriques i metodològiques per examinar els processos i resultats de reformes en política educativa, i dotar els estudiants de coneixements i habilitats analítiques per a la comprensió de la política educativa en diferents contextos. [...]
This course aims at: Introducing a variety of theoretical and methodological perspectives to examine education policy reform, processes, contents and outcomes; and equipping students with knowledge and analytical skills for the understanding of education policy in different contexts. [...]
Esta asignatura tiene por objetivo: Introducir diversas perspectivas teóricas y metodológicas para examinar los procesos de reformas en política educativa, sus contenidos y resultados; y dotar a los estudiantes de conocimientos y habilidades analíticas para la comprensión de la política educativa en diferentes contextos. [...]
2023-24
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia
[
1282
]
Grau en Sociologia
[
1361
]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia
[
1402
]
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia
[
1440
]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia
[
1512
]
3 documents
Registre complet
-
2.
7 p, 118.3 KB
Política educativa
[
101159
] /
Verger, Antoni
;
Zancajo, Adrián
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquesta assignatura té per objectiu: Introduir diverses perspectives teòriques i metodològiques per examinar els processos i resultats de reformes en política educativa, i dotar els estudiants de coneixements i habilitats analítiques per a la comprensió de la política educativa en diferents contextos. [...]
This course aims at: Introducing a variety of theoretical and methodological perspectives to examine education policy reform, processes, contents and outcomes; and equipping students with knowledge and analytical skills for the understanding of education policy in different contexts. [...]
Esta asignatura tiene por objetivo: Introducir diversas perspectivas teóricas y metodológicas para examinar los procesos de reformas en política educativa, sus contenidos y resultados; y dotar a los estudiantes de conocimientos y habilidades analíticas para la comprensión de la política educativa en diferentes contextos. [...]
2022-23
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia
[
1282
]
Grau en Sociologia
[
1361
]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia
[
1402
]
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia
[
1440
]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia
[
1512
]
3 documents
Registre complet
-
3.
7 p, 118.2 KB
Política educativa
[
101159
] /
Verger Planells, Antoni
;
Fontdevila, Clara
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquesta assignatura té per objectiu: Introduir diverses perspectives teòriques i metodològiques per examinar els processos i resultats de reformes en política educativa, i dotar els estudiants de coneixements i habilitats analítiques per a la comprensió de la política educativa en diferents contextos. [...]
This course aims at: Introducing a variety of theoretical and methodological perspectives to examine education policy reform, processes, contents and outcomes; and equipping students with knowledge and analytical skills for the understanding of education policy in different contexts. [...]
Esta asignatura tiene por objetivo: Introducir diversas perspectivas teóricas y metodológicas para examinar los procesos de reformas en política educativa, sus contenidos y resultados; y dotar a los estudiantes de conocimientos y habilidades analíticas para la comprensión de la política educativa en diferentes contextos. [...]
2021-22
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia
[
1282
]
Grau en Sociologia
[
1361
]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia
[
1402
]
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia
[
1440
]
Grau en Sociologia
[
819
]
3 documents
Registre complet
-
4.
5 p, 107.3 KB
Política educativa
[
101159
] /
Verger Planells, Antoni
;
Papanastasiou, Natalie
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
1. Introduir una varietat de perspectives teòriques i metodològiques amb les que analitzar processos de política educativa, els seus continguts i resultats. 2. Oferir una perspectiva internacional a l'estudi de política educativa (ens centrarem en el rol d'organitzacions internacionals, estudis de casos internacionals i bases de dades internacionals) i desenvolupar un enfocament de governança global per a l'anàlisi de polítiques. [...]
1. Introducir una variedad de perspectivas teóricas y metodológicas con las que analizar procesos de política educativa, sus contenidos y resultados. 2. Ofrecer una perspectiva internacional al estudio de política educativa (nos centraremos en el rol de organizaciones internacionales, estudios de casos internacionales y bases de datos internacionales) y desarrollar un enfoque de gobernanza global para el análisis de políticas. [...]
2020-21
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar
[
1120
]
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia
[
1282
]
Grau en Sociologia
[
1361
]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia
[
1402
]
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar
[
1419
]
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia
[
1440
]
Grau en Sociologia
[
819
]
3 documents
Registre complet
-
5.
5 p, 107.1 KB
Globalització, Polítiques Educatives i Desigualtats
[
44040
] /
Verger Planells, Antoni
;
Bonal, Xavier
;
García Gracia, Maribel
;
Troiano i Gomà, Helena
;
Tarabini-Castellani, Aina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Este módulo explora el impacto de los procesos de globalización en los sistemas de enseñanza y las políticas educativas a escala internacional. Tiene como objetivos familiarizar a los estudiantes con los principales actores que intervienen en la definición de la agenda educativa global, identificar las principales políticas y reformas educativas que se expanden y estandarizan a escala mundial y subrayar sus efectos principales sobre las desigualdades sociales y educativas y sobre la pobreza. [...]
2019-20
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar
[
1419
]
3 documents
Registre complet
-
6.
6 p, 116.3 KB
Pràcticum I
[
102065
] /
Troiano i Gomà, Helena
;
Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa
;
Scandurra, Rosario Ivano
;
Salat Llorente, Esther
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Armengol Asparo, Maria Carme
;
González Motos, Sheila
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Verger Planells, Antoni
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]
2019-20
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
7.
5 p, 107.3 KB
Política educativa
[
101159
] /
Verger Planells, Antoni
;
Papanastasiou, Natalie
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
1. Introduir una varietat de perspectives teòriques i metodològiques amb les que analitzar processos de política educativa, els seus continguts i resultats. 2. Oferir una perspectiva internacional a l'estudi de política educativa (ens centrarem en el rol d'organitzacions internacionals, estudis de casos internacionals i bases de dades internacionals) i desenvolupar un enfocament de governança global per a l'anàlisi de polítiques. [...]
1. Introducir una variedad de perspectivas teóricas y metodológicas con las que analizar procesos de política educativa, sus contenidos y resultados. 2. Ofrecer una perspectiva internacional al estudio de política educativa (nos centraremos en el rol de organizaciones internacionales, estudios de casos internacionales y bases de datos internacionales) y desarrollar un enfoque de gobernanza global para el análisis de políticas. [...]
2019-20
Grau en Sociologia
[
1361
]
3 documents
Registre complet
-
8.
5 p, 81.7 KB
Política educativa
[
101159
] /
Verger Planells, Antoni
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
1. Introduir una varietat de perspectives teòriques i metodològiques amb les que analitzar processos de política educativa, els seus continguts i resultats. 2. Oferir una perspectiva internacional a l'estudi de política educativa (ens centrarem en el rol d'organitzacions internacionals, estudis de casos internacionals i bases de dades internacionals) i desenvolupar un enfocament de governança global per a l'anàlisi de polítiques. [...]
2018-19
Grau en Sociologia
[
1361
]
2 documents
Registre complet
-
9.
5 p, 83.5 KB
Globalització, Polítiques Educatives i Desigualtats
[
44040
] /
Bonal, Xavier
;
García Gracia, Maribel
;
Troiano i Gomà, Helena
;
Verger Planells, Antoni
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Este módulo explora el impacto de los procesos de globalización en los sistemas de enseñanza y las políticas educativas a escala internacional. Tiene como objetivos familiarizar a los estudiantes con los principales actores que intervienen en la definición de la agenda educativa global, identificar las principales políticas y reformas educativas que se expanden y estandarizan a escala mundial y subrayar sus efectos principales sobre las desigualdades sociales y educativas y sobre la pobreza. [...]
2018-19
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar
[
1419
]
Registre complet
-
10.
8 p, 36.6 KB
Política educativa
[
101159
] /
Verger Planells, Antoni
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
1. Introduce a variety of theoretical and methodological perspectives that can be used to examine education policy reform, processes, contents and outcomes. 2. Provide an international perspective to education policy change (focus on international organizations, international case studies and international data-bases) and develop a global governance approach to policy analysis. [...]
2015-16
Grau en Sociologia
[
819
]
Registre complet
-
Materials acadèmics :
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Fons personals i institucionals
1
registres trobats
1.
1 p, 802.7 KB
José Agustín Goytisolo (Poeta)
/
Verger, Antoni
23 abril 1963?
Registre complet
-
Vegeu també: autors amb noms similars
24
Verger, Aleixandre
16
Verger, Antoni,
61
verger, Antoni
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.