Resultats globals: 22 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 5 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 15 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
22 p, 319.4 KB EFL composing skills and strategies : four Case Studies / Victori i Blaya, Mia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
El objetivo de este estudio es analizar cómo diferencias en las estrategias utilizadas por estudiantes de inglés como lengua extranjera se relacionan con diferencias en su capacidad de redactar. Para ello, se recogieron datos de cuatro universitarios españoles, dos escritores considerados buenos y otros dos, no tan buenos, matriculados en cursos de inglés en la Universidad de Barcelona. [...]
The present study analyses how differences in the strategies used by EFL writers relate to differences in their writing skills. Data were collected from four undergraduate university Spanish students, two good and two poor writers, enrolled in EFL classes at the Univesitat de Barcelona. [...]

1997
Revista española de lingüística aplicada, Vol. 12 (1997) , p. 163-184  
2.
14 p, 80.4 KB La formació psicológica i metodológica de l'aprenent en els centres d'autoaprenentatge / Victori i Blaya, Mia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
L'objectiu d'un centre d'autoaprenentatge és oferir recursos i mitjans perquè l'aprenent pugui aprendre una llengua d'una manera més autònoma. En conseqüència, els centres també poden tenir com a objectiu que l'aprenent esdevingui autònom, però a la pràctica aquest objectiu moltes vegades no s'assoleix. [...]
2004
Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, Núm. 31 (2004) , p. 36-40  
3.
3 p, 18.0 KB Foreword / Victori i Blaya, Mia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
2000
Links & letters, N. 7 (2 000) , p. 7-9  
4.
18 p, 73.0 KB A selected and annotated bibliography on autonomy in language learning / Victori i Blaya, Mia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
2000
Links & letters, N. 7 (2 000) , p. 183-200  
5.
16 p, 67.7 KB Views on self-access language learning : a talk with Leslie Dickinson, Lindsay Miller, Gill Sturtridge and Radha Ravindran / Victori i Blaya, Mia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Dickinson, Leslie ; Miller, Lindsay ; Sturtridge, Gill ; Ravindran, Radha
2000
Links & letters, N. 7 (2 000) , p. 165-180  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
429 p, 2.0 MB Strategies and spoken production on three oral communication tasks : a study of high and low proficiency EFL learners / Khan, Sarah ; Victori i Blaya, Mia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Aquest estudi pretén examinar les estratègies i la producció oral d'aprenents d'anglès com a llengua estrangera en tres tasques comunicatives a l'aula. Els objectius van ser investigar: a) diferències entre les tasques en la producció oral d'aprenents de competència alta i baixa b) diferències entre les tasques en l'ús de les estratègies d'aprenents de competència alta i baixa c) diferències en la producció oral i l'ús de les estratègies entre els grups d'alta i baixa competència d) si les estratègies que els aprenents creuen que fan servir reflecteixen les estratègies que realment fan servir i e) fins a quin punt el qüestionari d'estratègies pot preveure la producció oral. [...]
Este estudio pretende examinar las estrategias y la producción oral de los estudiantes de inglés como lengua extranjera en tres tareas comunicativas en el aula. Los objetivos fueron investigar: a) diferencias entre las tareas en la producción oral tanto en estudiantes de competencia alta como baja b) diferencias entre el uso de las estrategias tanto en estudiantes de competencia alta como baja c) diferencias en la producción oral y el uso de las estrategias entre los grupos de competencia alta i baja d) si hay correspondencia entre las estrategias que creen que utilizan y las que realmente utilizan y e) hasta qué punto un cuestionario sobre las estrategias refleja la producción oral. [...]
This study sought to examine EFL learners' strategies and spoken production on different types of oral communication tasks in the classroom. The objectives were to investigate: a) across-task differences in spoken production for high and low proficiency learners, b) across-task differences in strategy use for high and low proficiency learners, c) differences in both spoken production and strategy use between high and low proficiency groups, d) whether strategies learners perceived using reflected the strategies they actually used and e) to what extent a strategy questionnaire could predict spoken production. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
2.
71 p, 511.8 KB Implementing CLIL in a primary school in Spain : the effects of CLIL on L2 English learners' oral production skills / Bret Blasco, Anna ; Victori i Blaya, Mia, dir. ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This study presents the results of implementing a CLIL programme in a Catalan primary school three years after the onset of the implementation. The main objective of this investigation was to determine the effects of CLIL on students' L2 English oral performance in terms of Complexity, Accuracy and Fluency (CAF). [...]
Aquest estudi presenta els resultats de l'aplicació d'un programa AICLE en una escola a Catalunya tres anys després de la seva implementació. L'objectiu principal d'aquesta investigació va ser determinar els efectes del programa AICLE en les destreses orals en anglès dels estudiants, mitjançant mesures de complexitat, precisió i fluïdesa. [...]

2011  

Materials acadèmics 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
1 p, 471.2 KB Metodologia de l'ensenyament de l'anglès II [00000] / Victori i Blaya, Mia ; Bradbury, John ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
2.
1 p, 407.2 KB Composició avançada [00000] / Victori i Blaya, Mia ; Reeves, Alan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
3.
1 p, 490.6 KB Metodologia de l'ensenyament de l'anglès I [00000] / Victori i Blaya, Mia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2000-01
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
4.
1 p, 42.3 KB Segona Llengua (Anglès) [23991] / Victori i Blaya, Mia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Humanitats [78]  
5.
1 p, 577.5 KB Segona Llengua (Anglès) [23991] / Victori i Blaya, Mia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2000-01
Llicenciat en Humanitats [78]  
6.
1 p, 587.9 KB Segona Llengua (Anglès) [23991] / Victori i Blaya, Mia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1999-00
Llicenciat en Humanitats [78]  
7.
1 p, 565.7 KB Segona Llengua (Anglès) [23991] / Victori i Blaya, Mia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2002-03
Llicenciat en Humanitats [78]  
8.
2 p, 794.0 KB Segona Llengua Estrangera (Anglès) [29164] / Victori i Blaya, Mia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2003-04
Llicenciat en Humanitats [78]  
9.
1 p, 557.7 KB Segona Llengua (Anglès) [23991] / Victori i Blaya, Mia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2003-04
Llicenciat en Humanitats [78]  
10.
2 p, 235.9 KB Segona Llengua Estrangera (Anglès) [29164] / Victori i Blaya, Mia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2004-05
Llicenciat en Humanitats [506]  

Materials acadèmics : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.