Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
10 p, 402.7 KB El poder del diseño gráfico para generar emociones / Vieira Caldas, Sara (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Elisava, Facultat de Disseny i Enginyeria)
Esta investigación explica el análisis de los corpus de trabajo y las teorías del diseño emocional aplicadas al diseño de producto e industrial, con el fin de descubrir los diferentes métodos en los que los diseñadores podrían usar las emociones en su trabajo y entender cómo podrían adaptarse e implementarse en el mundo del diseño gráfico. [...]
This research analyses the theories of emotional design applied to product and industrial design, in order to discover the different methods in which designers could use emotions in their work and understand how they could be adapted and implemented in graphic design. [...]

2021 - 10.5565/rev/grafica.187
Grafica, Vol. 9 Núm. 17 (2021) , p. 37-45 (Ensayos)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.