Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
15 p, 483.3 KB Els molts reptes d'un ensenyament de les Ciències basat en la indagació: ens aportaran múltiples beneficis en l'aprenentatge? / Viennot, Laurence (Université Paris-Diderot)
Atès el que sabem per la recerca sobre l'ensenyament de la física, com podem maximitzar els beneficis en l'aprenentatge a partir d'un Ensenyament de les Ciències basat en la indagació (IBSE per les sigles en anglès)? Els beneficis s'entenen en termes de conceptes assolits tot mantenint la motivació entre els estudiants. [...]
2011 - 10.5565/rev/ciencies.153
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 18 (març 2011) , p. 22-36  
2.
7 p, 365.0 KB Participation des maîtres aux modes de raisonnement des élèves / Viennot, L. ; Kaminski, W.
This paper analyses the relationship between teachers and students' reasoning.
1991 - 10.5565/rev/ensciencias.4680
Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 1 (1991) p. 3-9  
3.
11 p, 526.0 KB La didáctica en la enseñanza superior ¿para qué? / Viennot, L.
1989 - 10.5565/rev/ensciencias.4992
Enseñanza de las ciencias, V. 7 n. 1 (1989) p. 3-13  
4.
8 p, 429.3 KB ¿Qué aprendemos de las semejanzas entre las ideas históricas y el razonamiento espontáneo de los estudiantes? / Saltiel, E. ; Viennot, L.
1985 - 10.5565/rev/ensciencias.5249
Enseñanza de las ciencias, V. 3 n. 2 (1985) p. 137-144  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Viennot, Laurence
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.