Resultados globales: 32 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 31 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
28 p, 781.1 KB Presència i manca dels articles definits en italià. Un taló d'Aquil·les pels aprenents catalanoparlants de l'italià? / Ribó Gabernet, Laura ; Vilella Morató, Eduard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball s'ha dut a terme per donar resposta a la qüestió de les possibles interferències negatives que poden existir entre dues llengües similars: l'italià i el català. En aquest cas, pretén contestar les interferències en els articles definits d'ambdues llengües. [...]
2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]  

Materiales académicos Encontrados 31 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
1 p, 44.2 KB Història de la Segona Llengua (Italià) [24005] / Vilella Morato, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Humanitats [78]  
2.
3 p, 96.1 KB Treball de Fi de Màster [42318] / Roas Deus, David ; Ballart Fernández, Pere ; Cerdà Subirachs, Jordi ; Vega Ramos, María José ; Pontón Gijón, Gonzalo ; Torras Francés, Meri ; Vilella Morató, Eduard ; Penedo Picos, Antonio ; Julià Garriga, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El Treball ha de ser absolutament original. El tema d'investigació queda a la lliure elecció de la persona discent i després de l'aprovació i conformitat del professor que accepti la seva direcció. [...]
El Trabajo ha de ser absolutamente original. El tema de investigación queda a la libre elección de la persona discente y tras la aprobación y conformidad del profesor que acepte su dirección. Ambas personas trabajarán siempre de común acuerdo y pautarán el ritmo de trabajo, sesiones de debate y corrección, así como el asesoramiento correspondiente. [...]

2019-20
Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documentos
3.
5 p, 107.1 KB Literatura Comparada: Tradicions Literàries [42316] / Pontón Gijón, Gonzalo ; Cerdà Subirachs, Jordi ; Vilella Morató, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Organitzat fonamentalment al voltant de textos que van des de l'Edat Mitjana fins a la Modernitat literària, aquest mòdul concentra la seva atenció en els fenòmens literaris de llarga durada i en la manera com determinades modalitats literàries (gèneres, temes, motius) s'articulen en el temps, en una dialèctica constant entre continuïtat i discontinuïtat. [...]
Organizado fundamentalmente en torno a textos que van desde la Edad Media a la Modernidad literaria, el presente módulo presta particular atención a los fenómenos literarios de larga duración y a la forma como determinadas modalidades (géneros, temas, motivos) se articulan en el tiempo, en una tensión permanente entre continuidad y discontinuidad. [...]

2019-20
Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documentos
4.
8 p, 119.4 KB Literatura Comparada: Modernitat i Postmodernitat [42314] / Roas Deus, David ; Cerdà Subirachs, Jordi ; Pontón Gijón, Gonzalo ; Vilella Morató, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El fil conductor del mòdul és l'anàlisi de la representació del jo i la realitat en la Modernitat i la Postmodernitat. Per això s'han seleccionat diversos gèneres i temes en què es manifesta dit problemàtica en molt diverses formes: el fantàstic (com subversió de la realitat), el motiu del doble (com subversió de la identitat), la despersonalització i l'heteronomia (també com ruptures de la noció tradicional d'identitat), la literatura de la Shoah (els límits de la imaginació literària, la noció de testimoni, la memòria exemplar enfront de la memòria literal) i la cibercultura i el virtual (com transgressió de les formes de representació de la realitat.
El hilo conductor del módulo es el análisis de la representación del yo y lo real en la Modernidad y la Posmodernidad. Para ello se han seleccionado diversos géneros y temas en los que se manifiesta dicho problemática en muy diversas formas: lo fantástico (como subversión de lo real), el motivo del doble (como subversión de la identidad), la despersonalización y la heteronomía (también como rupturas de la noción tradicional de identidad), la literatura de la Shoah (los límites de la imaginación literaria, la noción de testimonio, la memoria ejemplar frente a la memoria literal) y la cibercultura y lo virtual (como transgresión de las formas de representación de lo real).

2019-20
Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documentos
5.
4 p, 100.2 KB Llengua Estrangera I (Italià) [103572] / Vilella Morató, Eduard ; Buovolo, Donatella ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Llengua estrangera I (italià) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua italiana actual, de manera que a la fi del curs l'alumne hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes morfològics, fonètics, lèxics i gramaticals pertinents.
La asignatura Lengua extranjera I (italiano) pretende familiarizar al estudiante con los aspectos esenciales de la lengua italiana actual, a fin de que al final del curso el alumno haya adquirido una competencia elemental de la lengua, tanto en sus aspectos comunicativos como en el dominio de los aspectos morfológicos, fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes.

2019-20
Graduat o Graduada en Humanitats [1139]
3 documentos
6.
5 p, 102.9 KB Llengua Estrangera II (Italià) [103568] / Vilella Morató, Eduard ; Arqués Corominas, Rossend ; Buovolo, Donatella ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Llengua estrangera II (italià) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua italiana actual, de manera que a la fi del curs l'alumne hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes morfològics, fonètics, lèxics i gramaticals pertinents.
La asignatura Lengua extranjera II (italiano) pretende familiarizar al estudiante con los aspectos esenciales de la lengua italiana actual, a fin de que al final del curso el alumno haya adquirido una competencia elemental de la lengua, tanto en sus aspectos comunicativos como en el dominio de los aspectos morfológicos, fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes.

2019-20
Graduat o Graduada en Humanitats [1139]
3 documentos
7.
6 p, 110.4 KB Cine i Literatura Italians [103394] / Vilella Morató, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Poder resoldre amb un mínim d'eines orientatives la lectura i/o visió personal de les obres tractades i tenir capacitat per afrontar nous camins relacionats amb la matèria, de manera contextualitzada i d'acord amb la imatge panoràmica plantejada pel curs. [...]
Poder resolver mediante unas mínimas herramientas orientativas la lectura y / o visión personal de las obras tratadas y estar capacitado/a para afrontar nuevos caminos relacionados con la materia, de manera contextualizada y de acuerdo con la perspectiva panorámica planteada en el curso. [...]

2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documentos
8.
9 p, 137.4 KB Idioma C per a traductors i intèrprets 1 (italià) [101472] / Vilella Morató, Eduard ; Palmeri, Daniela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció d'aquesta assignatura és iniciar el desenvolupament de les competències comunicatives bàsiques de l'estudiant en Idioma C per preparar-lo per a la traducció directa. En acabar l'assignatura l'estudiant haurà de ser capaç de: Comprendre textos escrits sobre temes quotidians (MCRE-FTI A2. [...]
La función de esta asignatura es iniciar el desarrollo de las competencias comunicativas básicas del estudiante en Idioma C para prepararlo para la traducción directa. Al finalizar la asignatura el estudiante deberá ser capaz de: • Comprender textos escritos sobre temas cotidianos (MCRE-FTI A2. [...]

2019-20
Grau en Traducció i Interpretació [822]
3 documentos
9.
7 p, 115.9 KB Idioma C per a traductors i intèrprets 2 (italià) [101463] / Vilella Morató, Eduard ; Palmeri, Daniela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció d'aquesta assignatura és consolidar el desenvolupament de les competències comunicatives bàsiques de l'estudiant en Idioma C per preparar-lo per a la traducció directa. En acabar l'assignatura l'estudiant haurà de ser capaç de: Comprendre textos escrits amb una certa complexitat sobre temes personals i temes generals d'àmbits coneguts (MCRE-FTI B1. [...]
La función de esta asignatura es consolidar el desarrollo de las competencias comunicativas básicas del estudiante en Idioma C para prepararlo para la traducción directa. Al finalizar la asignatura el estudiante deberá ser capaz de: Comprender textos escritos con una cierta complejidad sobre temas personales y temas generales de ámbitos conocidos (MCRE-FTI B1. [...]

2019-20
Grau en Traducció i Interpretació [822]
3 documentos
10.
5 p, 102.7 KB Llengua estrangera, italià [100220] / Vilella Morató, Eduard ; Buovolo, Donatella ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Llengua estrangera (italià) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua italiana actual, de manera que a la fi del curs l'alumne hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes morfològics, fonètics, lèxics i gramaticals pertinents.
La asignatura Lengua extranjera (italiano) pretende familiarizar al estudiante con los aspectos esenciales de la lengua italiana actual, a fin de que al final del curso el alumno haya adquirido una competencia elemental de la lengua, tanto en sus aspectos comunicativos como en el dominio de los aspectos morfológicos, fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes.

2019-20
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Francesos [988]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 31 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.