1.
|
3 p, 97.6 KB |
Treball de Fi de Màster [42318]
/
Julià Garriga, Jordi ;
Ballart, Pere 1964- ;
Cerdà Subirachs, Jordi ;
Vega Ramos, Maria Jose ;
Roas Deus, David ;
Ponton Gijon, Gonzalo ;
Torras Frances, Maria Angeles ;
Vilella Morato, Eduard ;
Penedo Picos, Antonio ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
El Treball ha de ser absolutament original. El tema d'investigació queda a la lliure elecció de la persona discent i després de l'aprovació i conformitat del professor que accepti la seva direcció. [...] The TFM must be original. The research topic is left to the free choice of the student and after the approval of the teacher who accepts your address. Both persons will always work in agreement and will set the pace of work, debate and correction sessions, as well as the corresponding advice. [...] El Trabajo ha de ser absolutamente original. El tema de investigación queda a la libre elección de la persona discente y tras la aprobación y conformidad del profesor que acepte su dirección. Ambas personas trabajarán siempre de común acuerdo y pautarán el ritmo de trabajo, las sesiones de debate y corrección, así como el asesoramiento correspondiente. [...]
2023-24 Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documents
|
|
2.
|
6 p, 109.5 KB |
Literatura Comparada: Modernitat i Postmodernitat [42314]
/
Roas Deus, David ;
Cerdà Subirachs, Jordi ;
Ponton Gijon, Gonzalo ;
Vilella Morato, Eduard ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
El fil conductor del mòdul és l'anàlisi de la representació del jo i la realitat en la Modernitat i la Postmodernitat. Per això s'han seleccionat diversos gèneres i temes en què es manifesta dit problemàtica en molt diverses formes: el fantàstic (com subversió de la realitat), el motiu del doble (com subversió de la identitat), la despersonalització i l'heteronomia (també com ruptures de la noció tradicional d'identitat), la literatura de la Shoah (els límits de la imaginació literària, la noció de testimoni, la memòria exemplar enfront de la memòria literal) i la cibercultura i el virtual (com transgressió de les formes de representació de la realitat. The thread of the module is the analysis of the representation of the self and the real in Modernity and Postmodernity. For this itself in very diverse forms: the fantastic (as subversion of the real), the double motive (as subversion of identity), depersonaliz the literature of the Shoah (the limits of the literary imagination, the notion of testimony, exemplary memory versus literal mem 1 representation of the real). El hilo conductor del módulo es el análisis de la representación del yo y lo real en la Modernidad y la Posmodernidad. Para ello se han seleccionado diversos géneros y temas en los que se manifiesta dicho problemática en muy diversas formas: lo fantástico (como subversión de lo real), el motivo del doble (como subversión de la identidad), la despersonalización y la heteronomía (también como rupturas de la noción tradicional de identidad), la literatura de la Shoah (los límites de la imaginación literaria, la noción de testimonio, la memoria ejemplar frente a la memoria literal) y la cibercultura y lo virtual (como transgresión de las formas de representación de lo real).
2023-24 Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documents
|
|
3.
|
6 p, 109.7 KB |
Gèneres i Textos: Pràctiques d'Anàlisi [40243]
/
Julià Garriga, Jordi ;
Cerdà Subirachs, Jordi ;
Vilella Morato, Eduard ;
Batlle Jordà, Carles ;
Ruiz-Ruano Risquez, Miriam ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
1 El curs pretén abordar l'estudi de les obres literàries des de la perspectiva concreta de les convencions formals i temàtiques dels tres principals gèneres literaris: lírica, narrativa i teatre (encara que, eventualment, pot ser escollit un gènere literari concret per al seu estudi). [...] The course aims to address the study of literary works from the specific perspective of the formal and thematic conventions of the three main literary genres: lyric, narrative and theater (although, eventually, a specific literary genre can be chosen). [...] 1 El curso pretende abordar el estudio de las obras literarias desde la perspectiva concreta de las convenciones formales y temáticas de los tres principales géneros literarios: lírica, narrativa y teatro (aunque, eventualmente, puede ser escogido un género literario concreto para su estudio). [...]
2023-24 Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documents
|
|
4.
|
5 p, 105.1 KB |
Llengua Estrangera I (Italià) [103572]
/
Vilella Morato, Eduard ;
Di Nino, Nicola ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Llengua estrangera I (italià) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua italiana actual, de manera que a la fi del curs l'alumne hagi adquirit una competència elemental de la llengua (orientativament, proper a un nivell A1), tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes morfològics, fonètics, lèxics i gramaticals pertinents. The subject Foreign Language I (Italian) aims to provide the students with a grounding on the essential aspects of the current Italian language. By successfully completing this course, students will acquire an elementary competence in the Italian language (quite similar to a CEFR's A1), both in its communicative aspects and in those related to morphological, phonetic, lexical, and grammatical aspects. La asignatura Lengua extranjera I (italiano) pretende familiarizar al estudiante con los aspectos esenciales de la lengua italiana actual, a fin de que al final del curso el alumno haya adquirido una competencia elemental de la lengua (orientativamente, próximo a un nivel A1), tanto en sus aspectos comunicativos como en el dominio de los aspectos morfológicos, fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes.
2023-24 Grau en Humanitats [1139]
3 documents
|
|
5.
|
6 p, 107.1 KB |
Llengua Estrangera II (Italià) [103568]
/
Di Nino, Nicola ;
Vilella Morato, Eduard ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Llengua estrangera II (italià) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua italiana actual, de manera que a la fi del curs l'alumne hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes morfològics, fonètics, lèxics i gramaticals pertinents. The course Foreign Language II (Italian) aims to provide the students with basic language skills. By successfully completing this course, students will acquire an elementary competence in the Italian language (quite similar to a CEFR's A2), both in its communicative aspects and in those related to morphological, phonetic, lexical, and grammatical aspects. La asignatura Lengua extranjera II (italiano) pretende familiarizar al estudiante con los aspectos esenciales de la lengua italiana actual, a fin de que al final del curso el alumno haya adquirido una competencia elemental de la lengua, tanto en sus aspectos comunicativos como en el dominio de los aspectos morfológicos, fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes.
2023-24 Grau en Humanitats [1139]
3 documents
|
|
6.
|
6 p, 87.6 KB |
Idioma Modern IV (Italià) [103391]
/
Vilella, Eduard ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu del curs és aprofundir en el coneixement de la llengua italiana tot seguint les línies establertes al nivell anterior: ampliar la coneixença bàsica de la morfologia, la sintaxi i el lèxic italians de manera que, al final, l'alumne sigui capaç d'articular millor els sons, de construir i reconèixer frases més complexes, llegir textos d'un cert nivell de dificultat, participar en converses bo i emprant el to i el vocabulari adequats, comprendre missatges més llargs i escriure textos breus amb correcció, dins l'àmbit de coneixement d'un curs de llengua de nivell intermedi-avançat (equivalent a B2). The objective of the course is to deepen the knowledge of the Italian language following the lines established in the previous level: to broaden the basic knowledge of Italian morphology, syntax and lexicon so that, in the end, the student is able to better articulate sounds, to construct and recognize more complex sentences, to read texts of a certain level of difficulty, to participate in conversations and using the appropriate tone and vocabulary, to understand longer messages and to write short texts with correction, within the scope of knowledge of an intermediate-advanced language course (equivalent to B2). El objetivo del curso es profundizar en el conocimiento de la lengua italiana siguiendo las líneas establecidas en el nivel anterior: ampliar el conocimiento básico de la morfología, la sintaxis y el léxico italianos de modo que, al final, el alumno sea capaz de articular mejor los sonidos, de construir y reconocer frases más complejas, leer textos de un cierto nivel de dificultad, participar en conversaciones y empleando el tono y el vocabulario adecuados, comprender mensajes más largos y escribir textos breves con corrección, dentro del ámbito de conocimiento de un curso de lengua de nivel intermedio-avanzado (equivalente a B2).
2023-24 Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001] Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002] Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385] Grau en Estudis de Català i Espanyol [834] Grau en Estudis d'Anglès i Català [835] Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836] Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837] Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838] Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839] Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997] Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
|
|
7.
|
6 p, 149.3 KB |
Cultura Italiana. Història, Geografia, Llengües [103393]
/
Vilella, Eduard ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Introducció als aspectes més importants del sistema cultural italià i de la seva història: geografia, llengua i dialectes, gèneres artístics, literaris i musicals. Curs destinat a estudiants dels cursos de llengua italiana. Introduction to the most important aspects of the Italian cultural system and its history: geography, language and dialects, artistic, literary and musical genres. This course is intended for students of Italian language courses. Introducción a los aspectos más importantes del sistema cultural italiano y de su historia: geografía, lengua y dialectos, géneros artísticos, literarios y musicales. Curso destinado a estudiantes de los cursos de lengua italiana.
2023-24 Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001] Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002] Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385] Grau en Estudis de Català i Espanyol [834] Grau en Estudis d'Anglès i Català [835] Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836] Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837] Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838] Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839] Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997] Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
|
|
8.
|
|
9.
|
8 p, 116.6 KB |
Idioma modern II (Italià) [100048]
/
Di Nino, Nicola ;
Vilella Morato, Eduard ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Idioma modern II (italià) forma part de la formació complementària de tercer curs de grau. En aquesta assignatura es pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua italiana actual, de manera que a la fi del curs l'alumne hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes morfològics, fonètics, lèxics i gramaticals pertinents. The subjectModern Language II(Italian) aims to provide the students with a grounding on the essential aspects of the current Italian language. On successfully completing this subject, students will acquire an elementary competence in the italian language (roughly speaking similar to a CEFR's A2), both in its communicative aspects and in those related to its chief morphological, phonetic, lexical and grammatical aspects. La asignatura Idioma moderno II(italiano) forma parte de la formación complementaria de tercer curso de grado. En esta asignatura se pretende familiarizar al estudiante con los aspectos esenciales de la lengua italiana actual, a fin de que al final del curso el alumno haya adquirido una competencia elemental de la lengua, tanto en sus aspectos comunicativos como en el dominio de los aspectos morfológicos, fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes.
2023-24 Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001] Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002] Grau en Humanitats [1139] Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385] Grau en Ciències de l'Antiguitat [1389] Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390] Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448] Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481] Grau en Estudis Anglesos [1482] Grau en Estudis de Català i Espanyol [1495] Grau en Filologia i Cultura Franceses [1498] Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499] Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500] Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501] Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502] Grau en Estudis Anglesos [801] Grau en Filosofia [802] Grau en Història [803] Grau en Estudis Clàssics [804] Grau en Història de l'Art [807] Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808] Grau en Musicologia [809] Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810] Grau en Arqueologia [811] Grau en Antropologia Social i Cultural [821] Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824] Grau en Geografia i Ordenació del Territori [826] Grau en Estudis de Català i Espanyol [834] Grau en Estudis d'Anglès i Català [835] Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836] Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837] Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839] Grau en Estudis Francesos [988] Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997] Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
|
|
10.
|
8 p, 116.2 KB |
Idioma modern I (Italià) [100039]
/
Vilella Morato, Eduard ;
Di Nino, Nicola ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Idioma modern I (italià) forma part de la formació complementària de tercer curs de grau. En aquesta assignatura es pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua italiana actual, de manera que a la fi del curs l'alumne hagi adquirit una competència elemental de la llengua (orientativament, proper a un nivell A1), tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes morfològics, fonètics, lèxics i gramaticals pertinents. The course Foreign Language I (Italian) aims to provide the students with basic language skills. By successfully completing this course, students will acquire an elementary competence in the Italian language (quite similar to a CEFR's A1), both in its communicative aspects and in those related to morphological, phonetic, lexical, and grammatical aspects. La asignatura Idioma moderno I (italiano) forma parte de la formación complementaria de tercer curso de grado. En esta asignatura se pretende familiarizar al estudiante con los aspectos esenciales de la lengua italiana actual, a fin de que al final del curso el alumno haya adquirido una competencia elemental de la lengua (orientativamente, próximo a un nivel A1), tanto en sus aspectos comunicativos como en el dominio de los aspectos morfológicos, fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes.
2023-24 Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001] Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002] Grau en Humanitats [1139] Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385] Grau en Ciències de l'Antiguitat [1389] Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390] Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448] Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481] Grau en Estudis Anglesos [1482] Grau en Estudis de Català i Espanyol [1495] Grau en Filologia i Cultura Franceses [1498] Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499] Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500] Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501] Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502] Grau en Estudis Anglesos [801] Grau en Filosofia [802] Grau en Estudis Clàssics [804] Grau en Història de l'Art [807] Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808] Grau en Musicologia [809] Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810] Grau en Arqueologia [811] Grau en Antropologia Social i Cultural [821] Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824] Grau en Geografia i Ordenació del Territori [826] Grau en Estudis de Català i Espanyol [834] Grau en Estudis d'Anglès i Català [835] Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836] Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837] Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839] Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997] Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
|
|