Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 1.5 MB Seasonal biological carryover dominates northern vegetation growth / Lian, Xu (Peking University. Sino-French Institute for Earth System Science) ; Piao, Shilong (Chinese Academy of Sciences. Center for Excellence in Tibetan Earth Science) ; Chen, Anping (Colorado State University. Department of Biology and Graduate Degree Program in Ecology) ; Wang, Kai (Peking University. Sino-French Institute for Earth System Science) ; Li, Xiangyi (Peking University. Sino-French Institute for Earth System Science) ; Buermann, Wolfgang (University of California, Los Angeles. Institute of the Environment and Sustainability) ; Huntingford, Chris (Centre for Ecology and Hydrology (UK)) ; Peñuelas, Josep (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Xu, Hao (Peking University. Sino-French Institute for Earth System Science) ; Myneni, Ranga B. (Boston University. Department of Earth and Environment)
The state of ecosystems is influenced strongly by their past, and describing this carryover effect is important to accurately forecast their future behaviors. However, the strength and persistence of this carryover effect on ecosystem dynamics in comparison to that of simultaneous environmental drivers are still poorly understood. [...]
2021 - 10.1038/s41467-021-21223-2
Nature communications, Vol. 12 (February 2021) , art. 983  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
1.4 MB Essays on the role of moocs in the context of contemporary higher education / Wang, Kai ; Hemmen Almazor, Esteban van, dir. ; Rialp Criado, Josep, dir.
Aquesta investigació es centra en el paper dels MOOC: molts estudis rellevants tenen ben documentats els comportaments dels estudiants envers els MOOC, però pocs han discutit l'impacte dels MOOC des de les perspectives de l'administració d'educació superior i la percepció dels professors. [...]
Esta investigación se centra en el papel de los MOOC: muchos estudios relevantes han documentado bien los comportamientos de los estudiantes hacia los MOOC, pero pocos han discutido el impacto de los MOOC desde la perspectiva de la administración de la educación superior y la percepción de los profesores. [...]
This research focuses on the role of MOOCs, many relevant studies have well-documented student behaviours towards MOOCs, but few ones have discussed the impact of MOOCs from the perspectives of higher education administration and teachers' perception. [...]

2022  
2.
159 p, 14.5 MB Continual learning for hierarchical classification, few-shot recognition, and multi-modal learning / Wang, Kai ; Weijer, Joost van de, dir. ; Herranz, Luis, dir.
Aquest article investiga sobre "Aprenentatge continu per a classificació jeràrquica, reconeixement amb pocs exemples i aprenentatge multimodal.
Este trabajo investiga sobre "Aprendizaje continuo para clasificación jerárquica, reconocimiento con pocos ejemplos y aprendizaje multimodal.
This paper researches on "Continual learning for hierarchical classification, few-shot recognition, and multi-modal learning.

2022  

Vegeu també: autors amb noms similars
108 Wang, K.
1 Wang, K.C.
1 Wang, K.N.
1 Wang, Kaibo
1 Wang, KangLing
1 Wang, Kelin
1 Wang, Kevin C.
1 Wang, Kewen
2 Wang, Kuan
1 Wang, Kui
2 Wang, Kun
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.