Resultados globales: 10 registros encontrados en 0.04 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Materiales académicos, Encontrados 6 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
2 p, 405.6 KB Què pensen els mestres en formació sobre l'ensenyament de la psicologia? / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Evolutiva, Bàsica i de l'Educació) ; González Parera, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Vall, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Weise, Crista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Morodo Horrillo, Andy (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Un estudi dut a terme per l'equip docent de l'assignatura del grau de Magisteri en Educació primària de la UAB "Aprenentatge i Desenvolupament" ha analitzat la importància que els estudiants del grau donen a aquesta assignatura, així com les dificultats amb les quals es van trobar durant el seu ensenyament. [...]
2018
UAB divulga, Juny 2018, p. 1-2  
2.
16 p, 350.3 KB Identidad docente y estrategias de resolución de incidentes críticos en contextos universitarios de alta diversidad sociocultural / Weise, Crista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sánchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Este estudio identifica las estrategias de los profesores cuando se enfrentan a incidentes críticos (IC) en contextos de alta diversidad sociocultural, reconociendo el peso de la identidad y de las emociones en la toma de decisiones, así como la efectividad de las mismas para promover cambios en las prácticas docentes. [...]
2013 - 10.1080/11356405.2013.10783162
Cultura y educación, Vol. 25, núm. 4 (2013) , p. 561-576  

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
29 p, 1.1 MB The power of teachers' identity towards the resolution of critical incidents. Primary and secondary educational backgrounds / Bejarano Sánchez, Granada ; Weise, Crista, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Si es vol millorar la resolució d’incidents crítics a l’aula és fonamental treballar la identitat docent. Aquest estudi pretén reforçar la investigació sobre la connexió dialèctica que existeix entre la identitat docent i els incidents crítics. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
2.
234 p, 1.9 MB A Study on Ph.D. Chinese Students' Academic Adaptation at the Universitat Autònoma de Barcelona, Spain / Cai, Lin ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. ; Weise, Crista, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Actualmente, un número creciente de estudiantes chinos participan en el mercado educativo global. Sin embargo, debido a la gran disparidad cultural entre los países occidentales y asiáticos, su adaptación resulta particularmente difícil. [...]
An increasing number of students from China participate in the global educational market nowadays. However, due to the large cultural disparity between Western and Asian countries, their adaptation is particularly challenging. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Materiales académicos Encontrados 6 registros  
1.
5 p, 82.8 KB Desenvolupament de la personalitat (0-6 anys) [102024] / Martínez Capón, Inés ; Weise Vargas, Crista ; Blanch Gelabert, Silvia ; González Parera, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Que l'estudiant conegui els processos desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc a la primera infància, que identifiqui la interacció i c subjecte capaç. Objectius: Concebre l'infant de 0 a 6 anys com un subjecte actiu, protagonista del seu procés de desenvolupament i aprenentatge, que cons activitats conjuntes, pautades per la cultura i capaç d'adquirir nivells significatius d'autonomia. [...]
That the student know the processes development and learning that take place to the first infancy, that identify the interaction and social communication how a factor determining and that it contemplate the child how an able subject. [...]
Que el estudiante conozca los procesos desarrollo y aprendizaje que tienen lugar en la primera infancia, que identifique la interacción y comunicación social como un factor determinante y que contemple al niño como un sujeto capaz. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos
2.
7 p, 93.3 KB Aprenentatge i desenvolupament I [102085] / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Weise, Crista ; Fuentes Agustí, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007). It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
3.
7 p, 96.7 KB Aprenentatge i desenvolupament I [102085] / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Weise, Crista ; Mejías Macías, Esperanza ; Fuentes Agustí, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007). It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
4.
6 p, 20.5 KB Aprenentatge i desenvolupament I [102085] / Weise, Crista ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
5.
4 p, 35.2 KB Estratègies d'aprenentatge en processos educatius [26971] / Sànchez, Sònia ; Weise, Crista ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2008-09
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
4 p, 35.0 KB Estratègies d'aprenentatge en processos educatius [26971] / Sánchez, Sònia ; Weise, Crista ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2008-09
Llicenciat en Psicologia [444]  

Vea también: autores con nombres similares
2 Weise, Crista,
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.