Resultats globals: 16 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 16 registres trobats
Materials acadèmics 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
6 p, 125.9 KB Promoció de Destins Turístics [104962] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'assignatura té dos grans vessants temàtics que es desprenen del nom de la mateixa: d'una banda, tots aquells conceptes, tècniques i estratègies vinculats al món de la promoció a l'actualitat i, de l'altra, l'anàlisi de com s'apliquen aquestes estratègies en els casos concrets de les principals destinacions turístiques. [...]
By the end of this course, the student will be able to: 1. To know the most important antecedents of the promotional strategies. 2. To know how to use the language and the main promotional resources. [...]
La asignatura tiene dos grandes vertientes temáticas que se desprenden del nombre de la misma: por un lado, todos aquellos conceptos, técnicas y estrategias vinculados al mundo de la promoción en la actualidad y, por otra parte, el análisis de cómo se aplican estas estrategias en los casos concretos de los principales destinos turísticos. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
2.
8 p, 121.2 KB Transports i Distribució Turística [104959] / Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
1. Identificar i analitzar els elements i les activitats que conformen l'activitat de transport, logística i distribució del sector turístic a nivell local, nacional e internacional. 2. Relacionar els elements que conformen la comercialització dels elements de transport i la seva relació amb altres serveis i productes turístics. [...]
1. Identify and analyse the elements and activities that form the activity of transport, logistics and distribution of the tourism sector at the local, national and international levels. 2. Relate the elements that make up the commercialization of transport elements and their relationship with other tourist services and products. [...]
1. Identificar y analizar los elementos y las actividades que forman la actividad de transporte, logística y distribución del sector turístico a nivel local, nacional e internacional. 2. Relacionar los elementos que conforman la comercialización de los elementos de transporte y su relación con otros servicios y productos turísticos. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
3.
5 p, 110.0 KB Fonaments del turisme [101193] / Abril-Sellarés, María ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Situar a l'alumnat en el món del turisme. Fer una descripció general de les activitats econòmiques turístiques. Adquirir els fonaments bàsics de la indústria i dels seus components: productes i serveis bàsics i complementaris, els agents que intervenen, empreses, institucions, activitats, infraestructuras i factors socials, mediambientals i d'entorn. [...]
Place the student in the world of tourism Make a general description of the importance of tourism in the economy and in society. Acquire the basic foundations of conceiving itself as an industry and its components: basic and complementary products and services, clients - recipients, companies, institutions, activities, infrastructures and social, environmental and surrounding factors. [...]
Situar al estudiantado en el mundo del turismo. Hacer una descripción general de la importancia del turismo en la economía y en la sociedad. Adquirir los fundamentos básicos de concebirse como industria y de sus componentes: productos y servicios básicos y complementarios, clientes - destinatarios, empresas, instituciones, actividades, infraestructuras y factores sociales, medioambientales y del entorno. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
4.
6 p, 126.0 KB Promoció de Destins Turístics [104962] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura té dos grans vessants temàtics que es desprenen del nom de la mateixa: d'una banda, tots aquells conceptes, tècniques i estratègies vinculats al món de la promoció a l'actualitat i, de l'altra, l'anàlisi de com s'apliquen aquestes estratègies en els casos concrets de les principals destinacions turístiques. [...]
By the end of this course, the student will be able to: 1. To know the most important antecedents of the promotional strategies. 2. To know how to use the language and the main promotional resources. [...]
La asignatura tiene dos grandes vertientes temáticas que se desprenden del nombre de la misma: por un lado, todos aquellos conceptos, técnicas y estrategias vinculados al mundo de la promoción en la actualidad y, por otra parte, el análisis de cómo se aplican estas estrategias en los casos concretos de los principales destinos turísticos. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
5.
8 p, 121.1 KB Transports i Distribució Turística [104959] / Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
1. Identificar i analitzar els elements i les activitats que conformen l'activitat de transport, logística i distribució del sector turístic a nivell local, nacional e internacional. 2. Relacionar els elements que conformen la comercialització dels elements de transport i la seva relació amb altres serveis i productes turístics. [...]
1. Identify and analyse the elements and activities that form the activity of transport, logistics and distribution of the tourism sector at the local, national and international levels. 2. Relate the elements that make up the commercialization of transport elements and their relationship with other tourist services and products. [...]
1. Identificar y analizar los elementos y las actividades que forman la actividad de transporte, logística y distribución del sector turístico a nivel local, nacional e internacional. 2. Relacionar los elementos que conforman la comercialización de los elementos de transporte y su relación con otros servicios y productos turísticos. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
6.
4 p, 107.2 KB Fonaments del turisme [101193] / Abril-Sellarés, María ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Situar a l'alumnat en el món del turisme. Fer una descripció general de les activitats econòmiques turístiques. Adquirir els fonaments bàsics de la indústria i dels seus components: productes i serveis bàsics i complementaris, els agents que intervenen, empreses, institucions, activitats, infraestructuras i factors socials, mediambientals i d'entorn. [...]
Place the student in the world of tourism Make a general description of the importance of tourism in the economy and in society. Acquire the basic foundations of conceiving itself as an industry and its components: basic and complementary products and services, clients - recipients, companies, institutions, activities, infrastructures and social, environmental and surrounding factors. [...]
Situar al estudiantado en el mundo del turismo. Hacer una descripción general de la importancia del turismo en la economía y en la sociedad. Adquirir los fundamentos básicos de concebirse como industria y de sus componentes: productos y servicios básicos y complementarios, clientes - destinatarios, empresas, instituciones, actividades, infraestructuras y factores sociales, medioambientales y del entorno. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
7.
6 p, 125.9 KB Promoció de Destins Turístics [104962] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura té dos grans vessants temàtics que es desprenen del nom de la mateixa: d'una banda, tots aquells conceptes, tècniques i estratègies vinculats al món de la promoció a l'actualitat i, de l'altra, l'anàlisi de com s'apliquen aquestes estratègies en els casos concrets de les principals destinacions turístiques. [...]
By the end of this course, the student will be able to: 1. To know the most important antecedents of the promotional strategies. 2. To know how to use the language and the main promotional resources. [...]
La asignatura tiene dos grandes vertientes temáticas que se desprenden del nombre de la misma: por un lado, todos aquellos conceptos, técnicas y estrategias vinculados al mundo de la promoción en la actualidad y, por otra parte, el análisis de cómo se aplican estas estrategias en los casos concretos de los principales destinos turísticos. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
8.
8 p, 117.3 KB Transports i Distribució Turística [104959] / Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
1. Identificar i analitzar els elements i les activitats que conformen l'activitat de transport, logística i distribució del sector turístic a nivell local, nacional e internacional. 2. Relacionar els elements que conformen la comercialització dels elements de transport i la seva relació amb altres serveis i productes turístics. [...]
1. Identify and analyse the elements and activities that form the activity of transport, logistics and distribution of the tourism sector at the local, national and international levels. 2. Relate the elements that make up the commercialization of transport elements and their relationship with other tourist services and products. [...]
1. Identificar y analizar los elementos y las actividades que forman la actividad de transporte, logística y distribución del sector turístico a nivel local, nacional e internacional. 2. Relacionar los elementos que conforman la comercialización de los elementos de transporte y su relación con otros servicios y productos turísticos. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
9.
5 p, 108.8 KB Fonaments del turisme [101193] / Díaz-Soria, Inmaculada ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Situar a l'estudiant en el món del turisme. Fer una descripció general de les activitats econòmiques turístiques. Adquirir els fonaments bàsics de la indústria i dels seus components: productes i serveis bàsics i complementaris, clients - destinataris, empreses, institucions, activitats, infraestructuras i factors socials, mediambientals i d'entorn. [...]
This course introduces students to the world of tourism, making an overview of economic tourism activities so that they acquire the basics of the industry and its components: basic and complementary products and services, customers, institutions, companies' activities, social factors, business environment and infrastructures.
Situar al estudiante en el mundo del turismo. Hacer una descripción general de la importancia del turismo en la economía y en la sociedad. Adquirir los fundamentos básicos de concebirse como industria y de sus componentes: productos y servicios básicos y complementarios, clientes - destinatarios, empresas, instituciones, actividades, infraestructuras y factores sociales, medioambientales y del entorno. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
10.
6 p, 126.0 KB Promoció de Destins Turístics [104962] / Massanés Vilaplana, Joan ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura té dos grans vessants temàtics que es desprenen del nom de la mateixa: d'una banda, tots aquells conceptes, tècniques i estratègies vinculats al món de la promoció a l'actualitat i, de l'altra, l'anàlisi de com s'apliquen aquestes estratègies en els casos concrets de les principals destinacions turístiques. [...]
La asignatura tiene dos grandes vertientes temáticas que se desprenden del nombre de la misma: por un lado, todos aquellos conceptos, técnicas y estrategias vinculados al mundo de la promoción en la actualidad y, por otra parte, el análisis de cómo se aplican estas estrategias en los casos concretos de los principales destinos turísticos. [...]

2020-21
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents

Materials acadèmics : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.