Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 143.0 KB Special issue : Language ideologies and teaching in multilingual contexts / Young, Sara (University College London. Institute of Education) ; Brooks, Emma (University College London. Institute of Education)
This monograph brings together articles on the theme of language ideology and how it may be seen to impact on language teaching. Against the current backdrop of increasing nationalism and polarising debates on migration, this volume explores how ideologies underpinning language planning, policy and implementation influence curriculum design, classroom practice and perception of identity. [...]
Aquesta monografia recopila articles que tracten sobre les ideologies lingüístiques i com es pot observar l'impacte que tenen sobre l'ensenyament del llengües. En el context del creixent nacionalisme i debats polaritzats sobre la immigració, aquest volum explora com les ideologies presents en la planificació, polítiques i implementació de l'ensenyament del llenguatge influeixen en el disseny curricular, les pràctiques a les aules, i la percepció de la identitat. [...]
Esta monografía recopila artículos en lo tocante a las ideologías lingüísticas y cómo se observa que éstas impactan la enseñanza del lenguaje. En el contexto del creciente nacionalismo y debates polarizados en inmigración, este volumen explora cómo las ideologías presentes en la planificación, políticas e implementación de la enseñanza del lenguaje influyen en el diseño curricular, las prácticas en la sala de clases, y la percepción de la identidad. [...]
Cette monographie rassemble des articles sur le thème de l'idéologie linguistique et sur son impact perçu sur l'enseignement des langues. Dans le contexte actuel de nationalisme croissant et de débats polarisants sur la migration, ce volume explore comment de telles idéologies, qui sous-tendent la planification linguistique, la politique et la mise en œuvre, influencent la conception de programmes d'études, la pratique en classe et la perception de l'identité. [...]

2017 - 10.5565/rev/jtl3.728
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 2 (may-june 2017) , p. 1-10 (Special Editor(s))  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Young, S.
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.