Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
19 p, 235.9 KB Los clústeres y la gerencia del conocimiento (GC) : cooperar y competir / de Arteche, Mónica Regina (Universidad Argentina de la Empresa)
El objetivo del trabajo que presentamos fue mostrar como los clústeres y las comunidades de prácticas (CoP) generan conocimiento, ventajas competitivas y crean valor al desarrollar los activos intangibles de las empresas. [...]
L'objectiu del treball que presentem va ser mostrar com els clústers i les comunitats de pràctiques (CoP) generen coneixement, avantatges competitius i creen valor en desenvolupar els seus actius intangibles. [...]
també es va aprofundir sobre teories econòmiques que fonamenten l'associativitat. Es van estudiar els clústers i les CoP de quatre països: Research Triangle Park (RTP), de Carolina del Nord (EUA); GAIA, del País Basc (Espanya); Clúster Tecnològic Bariloche (Argentina), i indústria del calçat del Vale do Sinos (Brasil). [...]
The objective of this research was to show how clusters and communities of practice (CPs) generate knowledge, competitive advantages and create value by developing the intangible assets located within the different players of the cluster. [...]

2018 - 10.5565/rev/educar.806
Educar, Vol. 54 Núm. 1 (2018) , p. 185-203 (Temas de investigación)  
2.
18 p, 110.5 KB Retos y alternativas de la gestión del conocimiento (GC) como propuesta para la colaboración en organizaciones inteligentes / de Arteche, Mónica Regina (Universidad Argentina de la Empresa)
En este trabajo se pretende reflexionar sobre algunos retos y alternativas que hay que tener en cuenta a la hora de aplicar modelos de gerencia del conocimiento (GC) en organizaciones educativas. Por ello, se presentan la definición de GC, la categorización de los modelos para la GC y tres retos que cabe considerar para establecer estas prácticas en la organización educativa. [...]
En aquest treball es pretén reflexionar sobre alguns reptes i algunes alternatives que s'han de tenir en compte a l'hora d'aplicar models de gerència del coneixement (GC) en organitzacions educatives. [...]
In this work it is tried to reflect on some challenges and alternatives to consider at the time of applying models of knowledge management (KM) in educative organizations. For that reason, one appears in this work, definition of KM, categorization of the models for the KM and three challenges to consider at the time of stablishing these practices in the educative organization, first challenge one talks about how beginning to transform itself into intelligent organization, the second challenge, that it has to first as sustenance how to generate competitions for the sustainable KM projects and finally, the third challenge describes two devices for the collaboration as it is it the ecology of the knowledge and the communities of practice.

2011 - 10.5565/rev/educar.74
Educar, Vol. 47, Núm. 1 (2011) , p. 121-138  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.