Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.02 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 3 registros
Materiales académicos Encontrados 3 registros  
1.
5 p, 104.6 KB Gestió del servei i atenció al client [101223] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2019-20
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
2.
8 p, 182.7 KB Gestió del servei i atenció al client [101223] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
2018-19 (Grau en Turisme)  
3.
7 p, 397.7 KB Service Management and customer attention [101223] / Oller Nogués, Jordi ; Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera
After taking the course students will be able to know: 1. Distinguish between the concepts of production and servuction and its implications for tourism businesses. 2. Know how to manage customer participation in the creation of services 3. [...]
2016-17 (Bachelor's Degree in Tourism)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.