Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 5 registres trobats
Materials acadèmics 5 registres trobats  
1.
4 p, 26.0 KB Debats oberts d'educació [101677] / Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. [...]
2015-16
Grau en Educació Social [827]  
2.
4 p, 102.4 KB Debats oberts d'educació [101677] / Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. [...]
2014-15
Grau en Educació Social [827]  
3.
4 p, 102.4 KB Debats oberts d'educació [101677] / Massot Verdu, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. [...]
2013-14  
4.
4 p, 12.4 KB Debats oberts d'educació [101677] / Massot Verdu, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. [...]
2012-13
Grau en Educació Social [827]  
5.
5 p, 13.5 KB Debats oberts d'educació [101677] / Massot Verdu, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. [...]
2011-12
Grau en Educació Social [827]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.