Resultados globales: 10 registros encontrados en 0.02 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 10 registros
Materiales académicos Encontrados 10 registros  
1.
7 p, 111.9 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Peire Fernandez, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat haurà de ser capaç de: 1. Mostrar un coneixement notable sobre el paper i les aportacions de l'àmbit d'Educació Física en l'etapa d'educació primària. 2. Copsar les semblances i diferències entre les concepcions pedagògiques essencials de la motricitat i saber-les aplicar en el disseny de situacions d'ensenyament i aprenentatge. [...]
When the subject is finished, the student must be able to: 1. To show remarkable knowledge about the role and contributions of the field of Physical Education in the primary education stage. 2. To copy the similarities and differences between the essential pedagogical conceptions of motorism and to know how to apply them in the design of teaching and learning situations. [...]
Al acabar la asignatura, el alumnado tendrá que ser capaz de: 1. Mostrar un conocimiento notable sobre el papel y las aportaciones del ámbito de Educación Física en la etapa de educación primaria. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
6 p, 109.5 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Carbonero Sánchez, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat haurà de ser capaç de: 1. Mostrar un coneixement notable sobre el paper i les aportacions de l'àmbit d'Educació Física en l'etapa d'educació primària. 2. Copsar les semblances i diferències entre les concepcions pedagògiques essencials de la motricitat i saber-les aplicar en el disseny de situacions d'ensenyament i aprenentatge. [...]
At the end of the unfulfilled, the students were able to handcrafts: 1. Identify the processes of Interaction and communication in situations that Producer Learning silage of activities in the school environment. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
3.
6 p, 109.2 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Carbonero Sánchez, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat ha de ser capaç de: 1. Mostrar un coneixement notable sobre el paper i les aportacions de l'àmbit d'Educació Física en l'etapa d'educació primària. 2. Copsar les semblances i diferències entre les concepcions pedagògiques essencials de la motricitat i saber aplicar-les en el disseny de situacions d'ensenyament i aprenentatge. [...]
At the end of the unfulfilled, the students were able to handcrafts: 1. Identify the processes of Interaction and communication in situations that Producer Learning silage of activities in the school environment. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
4.
6 p, 110.1 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat hauria de ser capaç de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
5.
6 p, 108.6 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat hauria de ser capaç de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
6.
6 p, 84.6 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat hauria de ser capaç de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
At the end of the unfulfilled, the students were able to handcrafts: 1. Identify the processes of Interaction and communication in situations that Producer Learning silage of activities in the school environment. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
7.
6 p, 85.4 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Estrada Aguilar, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat hauria de ser capaç de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
At the end of the unfulfilled, the students were able to handcrafts: 1. Identify the processes of Interaction and communication in situations that Producer Learning silage of activities in the school environment. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
8.
6 p, 85.0 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat hauria de ser capaç de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
At the end of the unfulfilled, the students were able to handcrafts: 1. Identify the processes of Interaction and communication in situations that Producer Learning silage of activities in the school environment. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2016-17
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
9.
6 p, 33.8 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, les estudiants haurien de ser capaces de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
2015-16
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]  
10.
6 p, 108.3 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Galera Pérez, Antonio David. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, les estudiants haurien de ser capaces de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
2014-15
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.