Resultados globales: 17 registros encontrados en 0.03 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 17 registros
Materiales académicos Encontrados 17 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
7 p, 113.3 KB Matemàtiques I [102345] / Creel, Michael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'assignatura de Matemàtiques I té també un paper anivellador, que ha de permetre a l'estudiant adquirir i consolidar els seus coneixements i habilitats per comprendre i manipular correctament els conceptes i eines matemàtiques bàsiques relatives a l'anàlisi d'una variable real. [...]
The objective of the Mathematics I course is to bring all students to a certain level of mathematics that will allow them to acquire and consolidate the knowledge and skills necessary to understand and correctly manipulate basic mathematical concepts and carry out the analysis of a real variable. [...]
La asignatura de Matemáticas I tiene también un papel nivelador, que debe permitir al estudiante adquirir y consolidar sus conocimientos y habilidades para comprender y manipular correctamente los conceptos y herramientas matemáticas básicas relativas al análisis de una variable real. [...]

2023-24
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documentos
2.
7 p, 113.2 KB Matemàtiques I [102345] / Creel, Michael ; Zaiats Protchenko, Vladimir ; Baena Mirabete, Sergio ; Egea Cortés, Laia ; Orobitg Bernades, Pol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'assignatura de Matemàtiques I té també un paper anivellador, que ha de permetre a l'estudiant adquirir i consolidar els seus coneixements i habilitats per comprendre i manipular correctament els conceptes i eines matemàtiques bàsiques relatives a l'anàlisi d'una variable real. [...]
The objective of the Mathematics I course is to bring all students to a certain level of mathematics that will allow them to acquire and consolidate the knowledge and skills necessary to understand and correctly manipulate basic mathematical concepts and carry out the analysis of a real variable. [...]
La asignatura de Matemáticas I tiene también un papel nivelador, que debe permitir al estudiante adquirir y consolidar sus conocimientos y habilidades para comprender y manipular correctamente los conceptos y herramientas matemáticas básicas relativas al análisis de una variable real. [...]

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documentos
3.
7 p, 111.5 KB Matemàtiques I [102345] / Zaiats Protchenko, Vladimir ; Baena Mirabete, Sergio ; Egea Cortés, Laia ; Orobitg Bernades, Pol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'assignatura de Matemàtiques I té també un paper anivellador, que ha de permetre a l'estudiant adquirir i consolidar els seus coneixements i habilitats per comprendre i manipular correctament els conceptes i eines matemàtiques bàsiques relatives a l'anàlisi d'una variable real. [...]
The objective of the Mathematics I course is to bring all students to a certain level of mathematics that will allow them to acquire and consolidate the knowledge and skills necessary to understand and correctly manipulate basic mathematical concepts and carry out the analysis of a real variable. [...]
La asignatura de Matemáticas I tiene también un papel nivelador, que debe permitir al estudiante adquirir y consolidar sus conocimientos y habilidades para comprender y manipular correctamente los conceptos y herramientas matemáticas básicas relativas al análisis de una variable real. [...]

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documentos
4.
6 p, 110.4 KB Matemàtiques I [102345] / Gómez Pujalte, Maria del Mar ; Zaiats Protchenko, Vladimir ; Baena Mirabete, Sergio ; Egea Cortés, Laia ; Orobitg Bernades, Pol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'assignatura de Matemàtiques I té també un paper anivellador, que ha de permetre a l'estudiant adquirir i consolidar els seus coneixements i habilitats per comprendre i manipular correctament els conceptes i eines matemàtiques bàsiques relatives a l'anàlisi d'una variable real. [...]
La asignatura de Matemáticas I tiene también un papel nivelador, que debe permitir al estudiante adquirir y consolidar sus conocimientos y habilidades para comprender y manipular correctamente los conceptos y herramientas matemáticas básicas relativas al análisis de una variable real. [...]

2020-21
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documentos
5.
6 p, 109.6 KB Matemàtiques I [102345] / Gómez Pujalte, Maria del Mar ; Baena Mirabete, Sergio ; Bannikova, Marina ; Bonet Bonet, Catalina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'assignatura de Matemàtiques I té també un paper anivellador, que ha de permetre a l'estudiant adquirir i consolidar els seus coneixements i habilitats per comprendre i manipular correctament els conceptes i eines matemàtiques bàsiques relatives a l'anàlisi d'una variable real. [...]
La asignatura de Matemáticas I tiene también un papel nivelador, que debe permitir al estudiante adquirir y consolidar sus conocimientos y habilidades para comprender y manipular correctamente los conceptos y herramientas matemáticas básicas relativas al análisis de una variable real. [...]

2019-20
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
3 documentos
6.
6 p, 87.7 KB Matemàtiques I [102345] / Esparza Masana, Ricard ; Baena Mirabete, Sergio ; Quiros Blasco, Maria Beatriz ; Cuadrado Gavilán, Sílvia ; Gómez Pujalte, Maria del Mar ; Clop, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'assignatura de Matemàtiques I té també un paper anivellador, que ha de permetre a l'estudiant adquirir i consolidar els seus coneixements i habilitats per comprendre i manipular correctament els conceptes i eines matemàtiques bàsiques relatives a l'anàlisi d'una variable real. [...]
The Mathematics I course has a levelling role, which must allow the student to acquire and consolidate their knowledge and skills to understand and correctly manipulate the basic mathematical concepts and tools related to the analysis of a real variable. [...]
La asignatura de Matemáticas I tiene también un papel nivelador, que debe permitir al estudiante adquirir y consolidar sus conocimientos y habilidades para comprender y manipular correctamente los conceptos y herramientas matemáticas básicas relativas al análisis de una variable real. [...]

2018-19
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
3 documentos
7.
6 p, 85.3 KB Matemàtiques I [102345] / Esparza Masana, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En la formació de qualsevol estudiant de l'àrea de l'economia, les assignatures de matemàtiques tenen una doble funció. D'una banda, permeten adquirir el conjunt de conceptes, instruments tècnics i eines de raonament consistent que són necessaris per al bon desenvolupament de moltes altres matèries en les que s'utilitzen eines d'anàlisi quantitatives. [...]
In the education of any student of the area of economics, the courses of mathematics have a dual function. On the one hand, they convey the set of concepts, tools of consistent reasoning and technical tools necessary for the proper development of many other subjects using quantitative analysis. [...]
En la formación de cualquier estudiante del área de la economía, las asignaturas de matemáticas tienen una doble función. Por un lado, permiten adquirir el conjunto de conceptos, instrumentos técnicos y herramientas de razonamiento consistente que son necesarios para el buen desarrollo de muchas otras materias en las que se utilizan herramientas de análisis cuantitativos. [...]

2017-18
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
3 documentos
8.
6 p, 89.1 KB Matemàtiques I [102345] / Esparza Masana, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En la formació de qualsevol estudiant de l'àrea de l'economia, les assignatures de matemàtiques tenen una doble funció. D'una banda, permeten adquirir el conjunt de conceptes, instruments tècnics i eines de raonament consistent que són necessaris per al bon desenvolupament de moltes altres matèries en les que s'utilitzen eines d'anàlisi quantitatives. [...]
In the education of any student of the area of economics, the courses of mathematics have a dual function. On the one hand, they convey the set of concepts, tools of consistent reasoning and technical tools necessary for the proper development of many other subjects using quantitative analysis. [...]
En la formación de cualquier estudiante del área de la economía, las asignaturas de matemáticas tienen una doble función. Por un lado, permiten adquirir el conjunto de conceptos, instrumentos técnicos y herramientas de razonamiento consistente que son necesarios para el buen desarrollo de muchas otras materias en las que se utilizan herramientas de análisis cuantitativos. [...]

2016-17
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
3 documentos
9.
6 p, 73.5 KB Matemàtiques I [102345] / Martinez Chamizo, Antonio Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En la formació de qualsevol estudiant de l'àrea de l'economia, les assignatures de matemàtiques tenen una doble funció. D'una banda, permeten adquirir el conjunt de conceptes, instruments tècnics i eines de raonament consistent que són necessaris per al bon desenvolupament de moltes altres matèries en les que s'utilitzen eines d'anàlisi quantitatives. [...]
In the education of any student of the area of economics, the courses of mathematics have a dual function. On the one hand, they convey the set of concepts, tools of consistent reasoning and technical tools necessary for the proper development of many other subjects using quantitative analysis. [...]

2015-16
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
3 documentos
10.
6 p, 108.0 KB Matemàtiques I [102345] / Martínez Giralt, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En la formació de qualsevol estudiant de l'àrea de l'economia, les assignatures de matemàtiques tenen una doble funció. D'una banda, permeten adquirir el conjunt de conceptes, instruments tècnics i eines de raonament consistent que són necessaris per al bon desenvolupament de moltes altres matèries en les que s'utilitzen eines d'anàlisi quantitatives. [...]
En la formación de cualquier estudiante del área de la economía, las asignaturas de matemáticas tienen una doble función. Por un lado, permiten adquirir el conjunto de conceptos, instrumentos técnicos y herramientas de razonamiento consistente que son necesarios para el buen desarrollo de muchas otras materias en las que se utilizan herramientas de análisis cuantitativos. [...]
In the education of any student of the area of economics, the courses of mathematics have a dual function. On the one hand, they convey the set of concepts, tools of consistent reasoning and technical tools necessary for the proper development of many other subjects using quantitative analysis. [...]

2014-15
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 17 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.