Resultados globales: 8 registros encontrados en 0.02 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 8 registros
Materiales académicos Encontrados 8 registros  
1.
4 p, 101.1 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / de la Osa Chaparro, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documentos
2.
3 p, 72.8 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / de la Osa Chaparro, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic. [...]
2018-19
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documentos
3.
3 p, 72.3 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / de la Osa Chaparro, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic. Conèixer el procediment d'aplicació i valoració de les principals tècniques d'avaluació psicològica, en les diferents àrees i problemes del desenvolupament Identificar i delimitar els problemes principals a fi de poder proposar les línies bàsiques del procés d'intervenció.
2017-18
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
4.
3 p, 72.3 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / de la Osa Chaparro, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic. Conèixer el procediment d'aplicació i valoració de les principals tècniques d'avaluació psicològica, en les diferents àrees i problemes del desenvolupament Identificar i delimitar els problemes principals a fi de proposar les línies bàsiques del procés d'intervenció.
2016-17
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
5.
3 p, 26.6 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / de la Osa Chaparro, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic. Conèixer el procediment d'aplicació i valoració de les principals tècniques d'avaluació psicològica, en les diferents àrees i problemes del desenvolupamentI Identificar i delimitar els problemes principals a fi de proposar les línies bàsiques del procés d'intervenció.
2015-16
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
6.
5 p, 108.3 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Costas Moragas, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'avaluació psicològica és el procés que precedeix qualsevol tipus d'intervenció. Per tant, l'actitud del professional ha de ser especialment receptiva a tota mena de problemes que pugui presentar el pacient. [...]
2013-14  
7.
5 p, 14.6 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Costas i Moragas, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'avaluació psicològica és el procés que precedeix qualsevol tipus d'intervenció. Per tant, l'actitud del professional ha de ser especialment receptiva a tota mena de problemes que pugui presentar el pacient. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
8.
5 p, 15.0 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Costas i Moragas, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
"Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència" és una assignatura de caràcter optatiu, que s'imparteix al primer semestre del quart curs i forma part de la menció "Psicologia Clínica de la Infància i l'Adolescència". [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.