Resultats globals: 6 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 6 registres trobats
Materials de curs 6 registres trobats  
1.
4 p, 75.0 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Mendez Ulrich, Jorge-Luis ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials. Conèixer com es programa una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
2.
4 p, 27.3 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Mendez Ulrich, Jorge-Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2016-17
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
3.
4 p, 43.7 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2015-16
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
4.
4 p, 118.9 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2014-15
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
5.
4 p, 13.7 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Situar la publicidad en el context de les ciències socials Identificar els elements psicològics de la comunicació publicitària Identificar el processament cognitiu, especialment el llenguatge dels sentits, que intervé en la comunicació publicitària Conèixer com es programa una campanya publicitària i en quina fase pot intenvindre el psicòleg Aplicar els coneixements psicològics a la creació d'un anunci o campanya publicitària.
2012-13
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
6.
4 p, 13.1 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Situar la publicidad en el context de les ciències socials Identificar els elements psicològics de la comunicació publicitària Identificar el processament cognitiu, especialment el llenguatge dels sentits, que intervé en la comunicació publicitària Conèixer com es programa una campanya publicitària i en quina fase pot intenvindre el psicòleg Aplicar els coneixements psicològics a la creació d0'un anunci o campanya publicitària.
2011-12
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.