Resultats globals: 10 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 10 registres trobats
Materials acadèmics 10 registres trobats  
1.
5 p, 105.0 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials i la psicologia. Conèixer com es planifica una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. [...]
Familiarizar al estudiante con el mundo de la comunicación publicitaria. Saber situar la publicidad en el contexto de las ciencias sociales y la psicología. Conocer cómo se planifica una campaña publicitaria y en qué fase puede intervenir el psicólogo. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
4 p, 228.1 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials i la psicologia. Conèixer com es planifica una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. [...]
Familiarize the student with the world of advertising communication. Know how to place advertising in the context of social sciences and psychology. Know how advertising campaigns are planned and at what stage the psychologist can intervene. [...]

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
4 p, 228.1 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Pons Bauzá, Joan ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
4 p, 75.7 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Mendez Ulrich, Jorge-Luis ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials. Conèixer com es programa una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
5.
4 p, 75.0 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Mendez Ulrich, Jorge-Luis ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials. Conèixer com es programa una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
6.
4 p, 27.3 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Mendez Ulrich, Jorge-Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2016-17
Grau en Psicologia [954]  
7.
4 p, 43.7 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2015-16
Grau en Psicologia [954]  
8.
4 p, 118.9 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2014-15
Grau en Psicologia [954]  
9.
4 p, 13.7 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Situar la publicidad en el context de les ciències socials Identificar els elements psicològics de la comunicació publicitària Identificar el processament cognitiu, especialment el llenguatge dels sentits, que intervé en la comunicació publicitària Conèixer com es programa una campanya publicitària i en quina fase pot intenvindre el psicòleg Aplicar els coneixements psicològics a la creació d'un anunci o campanya publicitària.
2012-13
Grau en Psicologia [954]  
10.
4 p, 13.1 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Situar la publicidad en el context de les ciències socials Identificar els elements psicològics de la comunicació publicitària Identificar el processament cognitiu, especialment el llenguatge dels sentits, que intervé en la comunicació publicitària Conèixer com es programa una campanya publicitària i en quina fase pot intenvindre el psicòleg Aplicar els coneixements psicològics a la creació d0'un anunci o campanya publicitària.
2011-12
Grau en Psicologia [954]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.