Resultats globals: 8 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 8 registres trobats
Materials acadèmics 8 registres trobats  
1.
7 p, 90.3 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
2.
6 p, 88.2 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
3.
6 p, 88.2 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
4.
6 p, 32.9 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
5.
6 p, 110.1 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
6.
6 p, 111.1 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2013-14  
7.
6 p, 19.6 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo i Font, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
8.
6 p, 19.5 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo i Font, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.