Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 5 registres trobats
Materials acadèmics 5 registres trobats  
1.
4 p, 75.8 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desitgs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de la oferta en la demanda. [...]
2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
2.
6 p, 87.6 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Sensat Borràs, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desitgs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de la oferta en la demanda. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
5 p, 88.3 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica social, cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre el consum com el resultat d'eleccions i necessitats individuals. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
6 p, 150.6 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer, Josep (Verdaguer Lozano) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica social, cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre el consum com el resultat d'eleccions i necessitats individuals. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
4 p, 100.7 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Borrás Català, Vicent ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Coneixement i visualització de les característiques de la societat de consum espanyola i catalana. 2. Comprensió dels conceptes bàsics de l'estructura social: classe, gènere y cicle de vida. [...]
2013-14  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.