Resultados globales: 8 registros encontrados en 0.01 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 8 registros
Materiales académicos Encontrados 8 registros  
1.
7 p, 111.0 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Fajula Payet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
2.
7 p, 110.7 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
3.
7 p, 89.6 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
4.
7 p, 89.1 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar algunas de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
7 p, 89.1 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar algunas de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2016-17
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
7 p, 33.2 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar algunas de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2015-16
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
7 p, 110.9 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar algunas de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
4 p, 11.0 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Un cop l'alumne ha conegut a l'assignatura "Creativitat Publicitària" de segon curs el concepte de creativitat i dues de les 4Ps de la creativitat (Person i Press), l'assignatura de tercer curs "Processos i tècniques creatives" es centra el les dues Ps restants (Process i Product). [...]
2012-13
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.