Results overview: Found 10 records in 0.04 seconds.
Course materials, 10 records found
Course materials 10 records found  
1.
5 p, 105.7 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Menal Casas, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general aquesta assignatura pretén: • D'una banda, veure la importància dels sistemes d'informació en l'actualitat, dins de les organitzacions i clarificar l'alumnat el paper d'aquests sistemes d'informació en el procés de presa de decisions de màrqueting. [...]
In general, this course pretends: See the importance of current information systems in an organization and clarify to students the role of these Information Systems in the marketing decision-making process. [...]
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, ver la importancia de los sistemas actuales de información en una organización y clarificar al alumnado el papel de estos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de marketing. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
4 p, 104.2 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Menal Casas, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general aquesta assignatura pretén: • D'una banda, veure la importància dels sistemes d'informació en l'actualitat, dins de les organitzacions i clarificar l'alumnat el paper d'aquests sistemes d'informació en el procés de presa de decisions de màrqueting. [...]
In general, this course pretends: See the importance of current information systems in an organization and clarify to students the role of these Information Systems in the marketing decision-making process. [...]
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, ver la importancia de los sistemas actuales de información en una organización y clarificar al alumnado el papel de estos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de marketing. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
4 p, 101.9 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Menal Casas, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general aquesta assignatura pretén: • D'una banda, veure la importància dels sistemes d'informació en l'actualitat, dins de les organitzacions i clarificar l'alumnat el paper d'aquests sistemes d'informació en el procés de presa de decisions de màrqueting. [...]
In general, this course pretends: See the importance of current information systems in an organization and clarify to students the role of these Information Systems in the marketing decision-making process. [...]
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, ver la importancia de los sistemas actuales de información en una organización y clarificar al alumnado el papel de estos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de marketing. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
4 p, 101.1 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Places Fernando, Mireya ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general aquesta assignatura pretén: • D'una banda, veure l'importància dels sistemes d'informació en l'actualitat, dins de les organitzacions i clarificar l'alumnat el paper d'aquests sistemes d'informació en el procés de presa de decisions de màrqueting. [...]
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, ver la importancia de los sistemas actuales de información en una organización y clarificar al alumnado el papel de estos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de Marketing. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
4 p, 74.0 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Balo Pereira, Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general aquesta assignatura pretén: • D'una banda, clarificar l'alumnat el paper dels moderns sistemes d'informació en el procés de presa de decisions de màrqueting. • D'una altra, explicitar el contingut i el procés de desenvolupament del mateix, en una organització de mida mitjana, dotant a l'alumnat dels coneixements bàsics dels moderns sistemes d'informació. [...]
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, clarificar al alumnado el papel de los modernos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de Marketing. De otra, explicitar el contenido y el proceso de desarrollo del mismo, en una organización de tamaño medio, dotando al alumnado de los conocimientos básicos de los modernos Sistemas de Información. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
6.
4 p, 74.2 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, clarificar al alumno el papel de los modernos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de Marketing. De otra, explicitar el contenido y el proceso de desarrollo del mismo, en una organización de tamaño medio, dotando al alumno de los conocimientos básicos de los modernos Sistemas de Información. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
3 p, 73.2 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, clarificar al alumno el papel de los modernos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de Marketing. De otra, explicitar el contenido y el proceso de desarrollo del mismo, en una organización de tamaño medio, dotando al alumno de los conocimientos básicos de los modernos Sistemas de Información. [...]
2016-17
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
3 p, 27.1 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, clarificar al alumno el papel de los modernos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de Marketing. De otra, explicitar el contenido y el proceso de desarrollo del mismo, en una organización de tamaño medio, dotando al alumno de los conocimientos básicos de los modernos Sistemas de Información. [...]
2015-16
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
3 p, 102.7 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, clarificar al alumno el papel de los modernos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de Marketing. De otra, explicitar el contenido y el proceso de desarrollo del mismo, en una organización de tamaño medio, dotando al alumno de los conocimientos básicos de los modernos Sistemas de Información. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
3 p, 102.8 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, clarificar al alumno el papel de los modernos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de Marketing. De otra, explicitar el contenido y el proceso de desarrollo del mismo, en una organización de tamaño medio, dotando al alumno de los conocimientos básicos de los modernos Sistemas de Información. [...]
2013-14  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.