Resultats globals: 4 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 4 registres trobats
Materials de curs 4 registres trobats  
1.
4 p, 80.4 KB Relacions Públiques en Sectors Específics [103156] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentar a l'alumne les relacions públiques des de diferents perspectives, així com el valor que aporten a les estratègies de comunicació empresarial. Desenvolupar l'esperit crític necessari per conèixer i analitzar en profunditat productes, serveis i empreses de sectors diversos de manera que sigui possible construir-ne accions de RRPP concretes. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
4 p, 80.5 KB Relacions Públiques en Sectors Específics [103156] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentar a l'alumne diferents visions (objectius i estratègies) de les relacions públiques i la comunicació empresarial en funció de l'entorn econòmic. Desenvolupar l'esperit crític necessari per conèixer i analitzar en profunditat productes, serveis i empreses de sectors diversos de manera que sigui possible construir-ne accions de RRPP concretes. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
4 p, 29.8 KB Relacions Públiques en Sectors Específics [103156] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentar a l'alumne diferents visions (objectius i estratègies) de relacions públiques en funció de l'entorn empresarial i econòmic. Desenvolupar l'esperit crític necessari per conèixer i analitzar en profunditat productes, serveis i empreses de sectors diversos. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
7 p, 127.7 KB Relacions Públiques en Sectors Específics [103156] / Noguero i Grau, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Capacitar al estudio metodológico y análisis de la realidad profesional, que en cada sector especializado se observa. Mediante la aproximación a la actividad profesional y el trabajo directo mediante campañas teórico/prácicas realizadas en los distintos sectores de la actividad (ámbito interno: servicios adscritos y ámbito externo: contratación de agencias). [...]
2013-14  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.