Resultados globales: 11 registros encontrados en 0.02 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 11 registros
Materiales académicos Encontrados 11 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
7 p, 112.6 KB Aprenentatge Integrat en Medicina I [103633] / Garcia Quintana, David ; Gil Giro, Carles ; Fàbregas Batlle, Pere Jordi ; Sousa Valente, Juan Tony ; Villamizar Avendaño, Juan Manuel ; Serra Bou, Enric ; De Cardona Recasens, Eva ; Puigdomenech Poch, Maria ; Fernández León, Alejandro ; Buloz Osorio, Edgar ; Alabau-Rodriguez, Sergi ; Catalina Hernández, Èric ; Domenech Gomez, Gemma ; Gubern Burset, Albert ; Guerra Moreno, Angel ; Gella Concustell, Alejandro ; Acosta Rizo, Carlos Alberto ; Sapena Masip, Victor ; Terradas Ill, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Si bé l'aprenentatge de la Medicina s'aborda, a efectes pràctics, organitzat en assignatures corresponents a diferents àmbits de coneixement, aquesta distinció no existeix en el funcionament de l'organisme humà, en les bases de les diferents patologies, les diagnosis o els tractaments. [...]
For practical reasons, Medical studies are organized according to independent courses that relate with different areas of knowledge. However, such division does not occur within the human body, in the basis of diseases, diagnostic methods or treatments. [...]
Si bien el aprendizaje de la Medicina se aborda, a efectos prácticos, organizado en asignaturas correspondientes a diferentes ámbitos de conocimiento, esta distinción no existe en el funcionamiento del organismo humano, en las bases de las diferentes patologías, las diagnosis o los tratamientos. [...]

2023-24
Grau en Medicina [1192]
Grau en Medicina [1509]
3 documentos
2.
6 p, 111.4 KB Aprenentatge Integrat en Medicina I [103633] / Garcia Quintana, David ; Aguilera, José ; Sanchez Aldeguer, José ; Fábregas Batlle, Pere Jordi ; Sousa Valente, Juan Tony ; Villamizar Avendaño, Juan Manuel ; De Cardona Recasens, Eva ; Puigdomenech Poch, Maria ; Fernández-León, Alejandro ; Buloz Osorio, Edgar ; Catalina Hernández, Èric ; Guerra Moreno, Àngel ; Gella, Alejandro ; Acosta Rizo, Carlos Alberto ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
1 Si bé l'aprenentatge de la Medicina s'aborda, a efectes pràctics, organitzat en assignatures corresponents a diferents àmbits de coneixement, aquesta distinció no existeix en el funcionament de l'organisme humà, en les bases de les diferents patologies, les diagnosis o els tractaments. [...]
For practical reasons, Medical studies are organized according to independent courses that relate with 1 For practical reasons, Medical studies are organized according to independent courses that relate with different areas of knowledge. [...]
1 Si bien el aprendizaje de la Medicina se aborda, a efectos prácticos, organizado en asignaturas correspondientes a diferentes ámbitos de conocimiento, esta distinción no existe en el funcionamiento del organismo humano, en las bases de las diferentes patologías, las diagnosis o los tratamientos. [...]

2022-23
Grau en Medicina [1192]
Grau en Medicina [1509]
3 documentos
3.
5 p, 108.8 KB Aprenentatge Integrat en Medicina I [103633] / Garcia Quintana, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Si bé l'aprenentatge de la Medicina s'aborda, a efectes pràctics, organitzat en assignatures corresponents a diferents àmbits de coneixement, aquesta distinció no existeix en el funcionament de l'organisme humà, en les bases de les diferents patologies, les diagnosis o els tractaments. [...]
For practical reasons, Medical studies are organized according to independent courses that relate with different areas of knowledge. However, such division does not occur within the human body, in the basis of diseases, diagnostic methods or treatments. [...]
Si bien el aprendizaje de la Medicina se aborda, a efectos prácticos, organizado en asignaturas correspondientes a diferentes ámbitos de conocimiento, esta distinción no existe en el funcionamiento del organismo humano, en las bases de las diferentes patologías, las diagnosis o los tratamientos. [...]

2021-22
Grau en Medicina [1192]
3 documentos
4.
5 p, 108.7 KB Aprenentatge Integrat en Medicina I [103633] / Garcia Quintana, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Si bé l'aprenentatge de la Medicina s'aborda de forma pràctica organitzada en assignatures corresponents a diferents àmbits de coneixement, aquesta distinció no existeix en el funcionament de l'organisme humà, en les bases de les diferents patologies, les diagnosis o els tractaments. [...]
Si bien el aprendizaje de la Medicina se aborda de forma práctica organizada en asignaturas correspondientes a diferentes ámbitos de conocimiento, esta distinción no existe en el funcionamiento del organismo humano, en las bases de las diferentes patologías, los diagnósticos o los tratamientos. [...]

2020-21
Grau en Medicina [1192]
3 documentos
5.
5 p, 107.8 KB Aprenentatge Integrat en Medicina I [103633] / Garcia Quintana, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Si bé l'aprenentatge de la Medicina s'aborda de forma pràctica organitzada en assignatures corresponents a diferents àmbits de coneixement, aquesta distinció no existeix en el funcionament de l'organisme humà, en les bases de les diferents patologies, les diagnosis o els tractaments. [...]
Si bien el aprendizaje de la Medicina se aborda de forma práctica organizada en asignaturas correspondientes a diferentes ámbitos de conocimiento, esta distinción no existe en el funcionamiento del organismo humano, en las bases de las diferentes patologías, los diagnósticos o los tratamientos. [...]

2019-20
Grau en Medicina [1192]
3 documentos
6.
5 p, 82.7 KB Aprenentatge Integrat en Medicina I [103633] / Tabernero Holgado, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Objectius i contextualització Té com objectiu principal la interrelació de coneixements i continguts treballats en les assignatures troncals de primer curs. Té també com objectius generals el desenvolupament de competències transversals bàsiques (horitzontal i verticalment) per a l'activitat professional: - Argumentació basada en evidències. [...]
Tiene como objetivo principal la interrelación de conocimientos y contenidos trabajados en las asignaturas troncales de primer curso. Tiene como objetivos generales el desarrollo de competencias transversales básicas (horizontal y verticalmente) para la actividad profesional: - Argumentación basada en evidencias. [...]

2018-19
Grau en Medicina [1192]
2 documentos
7.
5 p, 80.4 KB Aprenentatge Integrat en Medicina I [103633] / Tabernero Holgado, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Objectius i contextualització Té com objectiu principal la interrelació de coneixements i continguts treballats en les assignatures troncals de primer curs. Té també com objectius generals el desenvolupament de competències transversals bàsiques (horitzontal i verticalment) per a l'activitat professional: - Argumentació basada en evidències. [...]
Tiene como objetivo principal la interrelación de conocimientos y contenidos trabajados en las asignaturas troncales de primer curso. Tiene como objetivos generales el desarrollo de competencias transversales básicas (horizontal y verticalmente) para la actividad profesional: - Argumentación basada en evidencias. [...]

2017-18
Grau en Medicina [1192]
2 documentos
8.
5 p, 82.9 KB Aprenentatge Integrat en Medicina I [103633] / Tabernero Holgado, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Objectius i contextualització Té com objectiu principal la interrelació de coneixements i continguts treballats en les assignatures troncals de primer curs. Té també com objectius generals el desenvolupament de competències transversals bàsiques (horitzontal i verticalment) per a l'activitat professional: - argumentació basada en evidències; - anàlisi i interpretació de dades; - capacitat per a fer preguntes idònies; - aplicació de principis fisiològics a la comprensió de malalties; i - relacionar adequadament causes i efectes combinant els punts de vista de les assignatures troncals de primer curs. [...]
Tiene como objetivo principal la interrelación de conocimientos y contenidos trabajados en las asignaturas troncales de primer curso. Tiene como objetivos generales el desarrollo de competencias transversales básicas (horizontal y verticalmente) para la actividad profesional: - Argumentación basada en evidencias; - Análisis y interpretación de datos; - Capacidad para hacer preguntas idóneas - Aplicación de principios fisiológicos a la comprensión de enfermedades; y - Relacionar adecuadamente causas y efectos combinando los puntos de vista de las asignaturas troncales de primer curso. [...]

2016-17
Grau en Medicina [1192]
2 documentos
9.
1 p, 49.5 KB Aprenentatge Integrat en Medicina I [103633] / Tabernero Holgado, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Té com objectiu principal la interrelació de coneixements i continguts treballats en les assignatures troncals de primer curs. Té també com objectius generals el desenvolupament de competències transversals bàsiques (horitzontal i verticalment) per a l'activitat professional: - argumentació basada en evidències; - anàlisi i interpretació de dades; - capacitat per a fer preguntes idònies; - aplicació de principis fisiològics a la comprensió de malalties; i - relacionar adequadament causes i efectes combinant els punts de vista de les assignatures troncals de primer curs. [...]
2015-16
Grau en Medicina [1192]
2 documentos
10.
12 p, 128.6 KB Aprenentatge Integrat en Medicina I [103633] / Tabernero Holgado, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Té com objectiu principal la interrelació de coneixements i continguts treballats en les assignatures troncals de primer curs. Té també com objectius generals el desenvolupament de competències transversals bàsiques (horitzontal i verticalment) per a l'activitat professional: - argumentació basada en evidències; - anàlisi i interpretació de dades; - capacitat per a fer preguntes idònies; - aplicació de principis fisiològics a la comprensió de malalties; i - relacionar adequadament causes i efectes combinant els punts de vista de les assignatures troncals de primer curs. [...]
2014-15
Grau en Medicina [1192]
2 documentos

Materiales académicos : Encontrados 11 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.