Results overview: Found 7 records in 0.02 seconds.
Course materials, 7 records found
Course materials 7 records found  
1.
6 p, 114.6 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Vancells Farraró, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
After taking the course students will be able to know: 1. Distinguish between the concepts of production and servuction and its implications for tourism businesses. 2. Know how to manage customer participation in the creation of services 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
2.
6 p, 108.8 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Rodríguez Escriche, Raquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
After taking the course students will be able to know: 1. Distinguish between the concepts of production and servuction and its implications for tourism businesses. 2. Know how to manage customer participation in the creation of services 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2022-23
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
3.
6 p, 109.0 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Vancells Farraro, Albert ; Rodríguez Escriche, Raquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
After taking the course students will be able to know: 1. Distinguish between the concepts of production and servuction and its implications for tourism businesses. 2. Know how to manage customer participation in the creation of services 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2021-22
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
4.
6 p, 108.6 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2020-21
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
5.
5 p, 105.7 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2019-20
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
6.
9 p, 242.2 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Oller Nogués, Jordi
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
2018-19 (Grau Direcció Hotelera)  
7.
7 p, 444.6 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Oller Nogúes, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
After taking the course students will be able to know: How to apply a methodology to handle service recovery How to plan and improve any interactions between customers, employees and physical support. [...]
2016-17 (Hospitality Management Degree)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.