Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Course materials, 3 records found
Course materials 3 records found  
1.
5 p, 105.7 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2019-20
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
2.
9 p, 242.2 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Oller Nogués, Jordi
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
2018-19 (Grau Direcció Hotelera)  
3.
7 p, 444.6 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Oller Nogúes, Jordi ; Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera
After taking the course students will be able to know: How to apply a methodology to handle service recovery How to plan and improve any interactions between customers, employees and physical support. [...]
2016-17 (Hospitality Management Degree)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.