Resultats globals: 3 registres trobats en 0.01 segons.
Materials acadèmics, 3 registres trobats
Materials acadèmics 3 registres trobats  
1.
5 p, 109.5 KB Màrqueting Digital [104741] / Lecha Salvador, Mercedes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
• Introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals estratègies de comercialització digital de productes, serveis i marques en l'àmbit de la comunicació. • Aprofundir en l'anàlisi de l'ecosistema digital i ús de les principals aplicacions de màrqueting digital: plataformes, tècniques i recursos web. [...]
To introduce students to the study of the main digital marketing strategies for products, services and brands in the field of communication. To deepen the analysis of the digital ecosystem and the use of the main digital marketing applications: platforms, techniques and web resources. [...]
Introducir al alumnado en el estudio de las principales estrategias de comercialización digital de productos, servicios y marcas en el ámbito de la comunicación. Profundizar en el análisis del ecosistema digital y uso de las principales aplicaciones de marketing digital: plataformas, técnicas y recursos web. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
2.
5 p, 108.4 KB Màrqueting Digital [104741] / Lecha Salvador, Mercedes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
• Introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals estratègies de comercialització digital de productes, serveis i marques en l'àmbit de la comunicació. • Aprofundir en l'anàlisi de l'ecosistema digital i ús de les principals aplicacions de màrqueting digital: plataformes, tècniques i recursos web. [...]
To introduce students to the study of the main digital marketing strategies for products, services and brands in the field of communication. To deepen the analysis of the digital ecosystem and the use of the main digital marketing applications: platforms, techniques and web resources. [...]
Introducir al alumnado en el estudio de las principales estrategias de comercialización digital de productos, servicios y marcas en el ámbito de la comunicación. Profundizar en el análisis del ecosistema digital y uso de las principales aplicaciones de marketing digital: plataformas, técnicas y recursos web. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
3.
4 p, 106.1 KB Màrqueting Digital [104741] / Lecha Salvador, Mercedes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
• Introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals estratègies de comercialització digital de productes, serveis i marques en l'àmbit de la comunicació. • Aprofundir en l'anàlisi de l'ecosistema digital i ús de les principals aplicacions de màrqueting digital: plataformes, tècniques i recursos web. [...]
To introduce students to the study of the main digital marketing strategies for products, services and brands in the field of communication. To deepen the analysis of the digital ecosystem and the use of the main digital marketing applications: platforms, techniques and web resources. [...]
Introducir al alumnado en el estudio de las principales estrategias de comercialización digital de productos, servicios y marcas en el ámbito de la comunicación. Profundizar en el análisis del ecosistema digital y uso de las principales aplicaciones de marketing digital: plataformas, técnicas y recursos web. [...]

2021-22
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.