Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 5 registres trobats
Materials acadèmics 5 registres trobats  
1.
5 p, 105.3 KB Màrqueting Turístic [104954] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En la present assignatura, s'explicaran els conceptes fonamentals del Marketing, els principals sistemes d'anàlisi del mercat i de l'entorn (cultural, polític i econòmic), així com els instruments i les tècniques més rellevants a aplicar a les fases prèvies de la presa de decisions comercials. [...]
This course explains the basic concepts of Marketing, the leading analysis systems of the market and business environment (cultural, political and economic), and the tools and techniques to be applied at the preliminary stages of business decision-making, as well as the variables related to consumer behaviour, product positioning and the main techniques of marketing research. [...]
Este curso explica los conceptos básicos de Marketing, los principales sistemas de análisis del mercado y del entorno (cultural, político y económico) empresarial, así como las herramientas y técnicas a aplicar en las etapas preliminares de toma de decisiones empresariales, así como las variables relacionadas con el comportamiento del consumidor, posicionamiento del producto y las principales técnicas de investigación de marketing. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
2.
5 p, 105.6 KB Màrqueting Turístic [104954] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran els conceptes fonamentals del Marketing, els principals sistemes d'anàlisi del mercat i de l'entorn (cultural, polític i econòmic), així com els instruments i les tècniques més rellevants a aplicar a les fases prèvies de la presa de decisions comercials. [...]
This course explains the basic concepts of Marketing, the leading analysis systems of the market and business environment (cultural, political and economic), and the tools and techniques to be applied at the preliminary stages of business decision-making, as well as the variables related to consumer behaviour, product positioning and the main techniques of marketing research. [...]
Este curso explica los conceptos básicos de Marketing, los principales sistemas de análisis del mercado y del entorno (cultural, político y económico) empresarial, así como las herramientas y técnicas a aplicar en las etapas preliminares de toma de decisiones empresariales, así como las variables relacionadas con el comportamiento del consumidor, posicionamiento del producto y las principales técnicas de investigación de marketing. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
3.
5 p, 105.4 KB Màrqueting Turístic [104954] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran els conceptes fonamentals del Marketing, els principals sistemes d'anàlisi del mercat i de l'entorn (cultural, polític i econòmic), així com els instruments i les tècniques més rellevants a aplicar a les fases prèvies de la presa de decisions comercials. [...]
This course explains the basic concepts of Marketing, the leading analysis systems of the market and business environment (cultural, political and economic), and the tools and techniques to be applied at the preliminary stages of business decision-making, as well as the variables related to consumer behaviour, product positioning and the main techniques of marketing research. [...]
Este curso explica los conceptos básicos de Marketing, los principales sistemas de análisis del mercado y del entorno (cultural, político y económico) empresarial, así como las herramientas y técnicas a aplicar en las etapas preliminares de toma de decisiones empresariales, así como las variables relacionadas con el comportamiento del consumidor, posicionamiento del producto y las principales técnicas de investigación de marketing. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
4.
5 p, 105.0 KB Màrqueting Turístic [104954] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran els conceptes fonamentals del Marketing, els principals sistemes d'anàlisi del mercat i de l'entorn (cultural, polític i econòmic), així com els instruments i les tècniques més rellevants a aplicar a les fases prèvies de la presa de decisions comercials. [...]
Este curso explica los conceptos básicos de Marketing, los principales sistemas de análisis del mercado y del entorno (cultural, político y económico) empresarial, así como las herramientas y técnicas a aplicar en las etapas preliminares de toma de decisiones empresariales, así como las variables relacionadas con el comportamiento del consumidor, posicionamiento del producto y las principales técnicas de investigación de marketing. [...]

2020-21
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
5.
5 p, 104.9 KB Màrqueting Turístic [104954] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran els conceptes fonamentals del Marketing, els principals sistemes d'anàlisi del mercat i de l'entorn (cultural, polític i econòmic), així com els instruments i les tècniques més rellevants a aplicar a les fases prèvies de la presa de decisions comercials. [...]
Este curso explica los conceptos básicos de Marketing, los principales sistemas de análisis del mercado y del entorno (cultural, político y económico) empresarial, así como las herramientas y técnicas a aplicar en las etapas preliminares de toma de decisiones empresariales, así como las variables relacionadas con el comportamiento del consumidor, posicionamiento del producto y las principales técnicas de investigación de marketing. [...]

2019-20
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.