Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 3 registres trobats
Materials acadèmics 3 registres trobats  
1.
5 p, 107.1 KB Gènere i Discurs Publicitari [105799] / Molina Alfonso, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura analitza i reflexiona sobre el fenomen de la publicitat com a una pràctica comunicativa d'abast global, i la seva relació amb la creació, transmissió i reproducció dels estereotips de gènere, les estructures socials i les identitats. [...]
This subject analyse advertising as a global and international phenomenon and focuses in creation, transmission and reproduction of gender stereotypes. Advertising is a huge symbolic mechanism of great social impact. [...]
Esta asignatura analiza y reflexiona sobre el fenómeno de la publicidad como un discurso de alcance global y su relación con la creación, transmisión y reproducción de los estereotipos de género. [...]

2023-24
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
2.
5 p, 108.0 KB Gènere i Discurs Publicitari [105799] / Gallego Ayala, Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura analitza i reflexiona sobre el fenomen de la publicitat com a un discurs d'abast global, i la seva relació amb la creació, transmissió i reproducció dels estereotips de gènere. [...]
This subject analyse advertising as a global and international phenomenon and focuses in creation, transmission and reproduction of gender stereotypes. Advertising is a huge symbolic mechanism of great social impact. [...]
Esta asignatura analiza y reflexiona sobre el fenómeno de la publicidad como un discurso de alcance global y su relación con la creación, transmisión y reproducción de los estereotipos de género. [...]

2022-23
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
3.
5 p, 106.7 KB Gènere i Discurs Publicitari [105799] / Gallego Ayala, Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura analitza i reflexiona sobre el fenomen de la publicitat com a un discurs d'abast global, i la seva relació amb la creació, transmissió i reproducció dels estereotips de gènere. [...]
Esta asignatura analiza y reflexiona sobre el fenómeno de la publicidad como un discurso de alcance global y su relación con la creación, transmisión y reproducción de los estereotipos de género. [...]

2020-21
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.