Results overview: Found 4 records in 0.02 seconds.
Course materials, 4 records found
Course materials 4 records found  
1.
6 p, 114.6 KB Ciència i Gènere [105802] / Macaya Andres, Anna ; Molero Mesa, Jorge ; Valentines Álvarez, Jaume ; Marin Cisneros, Anyely ; Cantero Riveros, Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és proporcionar eines de reflexió i anàlisi a partir de les aportacions de la crítica feminista a les ciències, la història i la filosofia de la ciència i la tecnologia, i l'educació amb perspectiva de gènere, per tal que les estudiants puguin prendre part activa dels diversos debats actuals, així com elaborar programes i mesures per a respondre als reptes de futur en l'àmbit cientificotecnològic i ambiental amb una perspectiva de gènere interseccional.
This subject aims to provide analytic tools from the feminist critique of science, the history and philosophy of science and technology, and education with gender perspective, for the students to actively take part in the current debates, as well as to elaborate programs and take measures to face future challenges in the scientific-technological and environmental fields, with an intersectional gender perspective.
El objetivo de esta asignatura es proporcionar herramientas de reflexión y análisis a partir de las aportaciones realizadas por la crítica feminista a las ciencias, la historia y la filosofía de la ciencia y la tecnología, y la educación con perspectiva de género, para que las estudiantes puedan tomar partido de forma activa de los distintos debates actuales, así como elaborar programas y medidas que respondan a los retos de futuro en el ámbito científico-tecnológico y ambiental, con una perspectiva de género interseccional.

2023-24
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
2.
6 p, 113.1 KB Ciència i Gènere [105802] / Macaya Andres, Anna ; Molero Mesa, Jorge ; Marin Cisneros, Anyely ; Lévy, Silvia ; Cantero Riveros, Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és proporcionar eines de reflexió i anàlisi a partir de les aportacions de la crítica feminista a les ciències, la història i la filosofia de la ciència i la tecnologia, i l'educació amb perspectiva de gènere, per tal que les estudiants puguin prendre part activa dels diversos debats actuals, així com elaborar programes i mesures per a respondre als reptes de futur en l'àmbit cientificotecnològic i ambiental amb una perspectiva de gènere interseccional.
This subject aims to provide analytic tools from the feminist critique of science, the history and philosophy of science and technology, and education with gender perspective, for the students to actively take part in the current debates, as well as to elaborate programs and take measures to face future challenges in the scientific-technological and environmental fields, with an intersectional gender perspective.
El objetivo de esta asignatura es proporcionar herramientas de reflexión y análisis a partir de las aportaciones realizadas por la crítica feminista a las ciencias, la historia y la filosofía de la ciencia y la tecnología, y la educación con perspectiva de género, para que las estudiantes puedan tomar partido de forma activa de los distintos debates actuales, así como elaborar programas y medidas que respondan a los retos de futuro en el ámbito científico-tecnológico y ambiental, con una perspectiva de género interseccional.

2022-23
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
3.
6 p, 113.0 KB Ciència i Gènere [105802] / Macaya Andres, Anna ; Molero Mesa, Jorge ; Marin Cisneros, Anyely ; Lévy, Silvia ; Couso, Digna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és proporcionar eines de reflexió i anàlisi a partir de les aportacions de la crítica feminista a les ciències, la història i la filosofia de la ciència i la tecnologia, i l'educació amb perspectiva de gènere, per tal que les estudiants puguin prendre part activa dels diversos debats actuals, així com elaborar programes i mesures per a respondre als reptes de futur en l'àmbit cientificotecnològic i ambiental amb una perspectiva de gènere interseccional.
This subject aims to provide analytic tools from the feminist critique of science, the history and philosophy of science and technology, and education with gender perspective, for the students to actively take part in the current debates, as well as to elaborate programs and take measures to face future challenges in the scientific-technological and environmental fields, with an intersectional gender perspective.
El objetivo de esta asignatura es proporcionar herramientas de reflexión y análisis a partir de las aportaciones realizadas por la crítica feminista a las ciencias, la historia y la filosofía de la ciencia y la tecnología, y la educación con perspectiva de género, para que las estudiantes puedan tomar partido de forma activa de los distintos debates actuales, así como elaborar programas y medidas que respondan a los retos de futuro en el ámbito científico-tecnológico y ambiental, con una perspectiva de género interseccional.

2021-22
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
4.
6 p, 111.7 KB Ciència i Gènere [105802] / Alcalà Lorente, Mònica ; Molero Mesa, Jorge ; Marin Cisneros, Anyely ; Couso, Digna ; Macaya Andres, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és proporcionar eines de reflexió i anàlisi a partir de les aportacions de la crítica feminista a les ciències, la història i la filosofia de la ciència i la tecnologia, i l'educació amb perspectiva de gènere, per tal que les estudiants puguin prendre part activa dels diversos debats actuals, així com elaborar programes i mesures per a respondre als reptes de futur en l'àmbit cientificotecnològic i ambiental amb una perspectiva de gènere interseccional.
El objetivo de esta asignatura es proporcionar herramientas de reflexión y análisis a partir de las aportaciones realizadas por la crítica feminista a las ciencias, la historia y la filosofía de la ciencia y la tecnología, y la educación con perspectiva de género, para que las estudiantes puedan tomar partido de forma activa de los distintos debates actuales, así como elaborar programas y medidas que respondan a los retos de futuro en el ámbito científico-tecnológico y ambiental, con una perspectiva de género interseccional.

2020-21
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.