Resultats globals: 4 registres trobats en 0.01 segons.
Materials acadèmics, 4 registres trobats
Materials acadèmics 4 registres trobats  
1.
6 p, 110.6 KB Pràctica de la Intervenció Educativa i Psicosocial [106165] / Padrós Castells, Marta ; Montenegro Martinez, Marisela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu de l'assignatura és el disseny, programació, anàlisi i avaluació de processos d'intervenció psicosocial i educativa, a partir de la participació en contextos de pràctica. Es reflexionarà sobre els processos de detecció de necessitats, planificació, execució i avaluació d'un projecte elaborat grupalment. [...]
The aim of the course is the design, programming, analysis and evaluation of psychosocial and educational intervention processes, based on participation in practice contexts. It will reflect on the processes of detection of needs, planning, execution and evaluation of a project elaborated in group. [...]
El objetivo de la asignatura es el diseño, programación, análisis y evaluación de procesos de intervención psicosocial y educativa, a partir de la participación en contextos de práctica. Se reflexionará sobre los procesos de detección de necesidades, planificación, ejecución y evaluación de un proyecto elaborado grupalmente. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
6 p, 110.6 KB Pràctica de la Intervenció Educativa i Psicosocial [106165] / Padrós Castells, Marta ; Montenegro Martinez, Marisela Montenegro ; Camps-Orfila, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu de l'assignatura és el disseny, programació, anàlisi i avaluació de processos d'intervenció psicosocial i educativa, a partir de la participació en contextos de pràctica. Es reflexionarà sobre els processos de detecció de necessitats, planificació, execució i avaluació d'un projecte elaborat grupalment. [...]
The aim of the course is the design, programming, analysis and evaluation of psychosocial and educational intervention processes, based on participation in practice contexts. It will reflect on the processes of detection of needs, planning, execution and evaluation of a project elaborated in group. [...]
El objetivo de la asignatura es el diseño, programación, análisis y evaluación de procesos de intervención psicosocial y educativa, a partir de la participación en contextos de práctica. Se reflexionará sobre los procesos de detección de necesidades, planificación, ejecución y evaluación de un proyecto elaborado grupalmente. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
5 p, 107.5 KB Pràctica de la Intervenció Educativa i Psicosocial [106165] / Padrós Castells, Marta ; Montenegro Martinez, Marisela Montenegro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu de l'assignatura és el disseny, programació, anàlisi i avaluació de processos d'intervenció psicosocial i educativa, a partir de la participació en contextos de pràctica. Es reflexionarà sobre els processos de detecció de necessitats, planificació, execució i avaluació d'un projecte elaborat grupalment. [...]
The aim of the course is the design, programming, analysis and evaluation of psychosocial and educational intervention processes, based on participation in practice contexts. It will reflect on the processes of detection of needs, planning, execution and evaluation of a project elaborated in group. [...]
El objetivo de la asignatura es el diseño, programación, análisis y evaluación de procesos de intervención psicosocial y educativa, a partir de la participación en contextos de práctica. Se reflexionará sobre los procesos de detección de necesidades, planificación, ejecución y evaluación de un proyecto elaborado grupalmente. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
5 p, 107.3 KB Pràctica de la Intervenció Educativa i Psicosocial [106165] / Padrós Castells, Marta ; Montenegro Martinez, Marisela Montenegro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu de l'assignatura és el disseny, programació, anàlisi i avaluació de processos d'intervenció psicosocial i educativa, a partir de la participació en contextos de pràctica. Es reflexionarà sobre els processos de detecció de necessitats, planificació, execució i avaluació d'un projecte elaborat grupalment. [...]
El objetivo de la asignatura es el diseño, programación, análisis y evaluación de procesos de intervención psicosocial y educativa, a partir de la participación en contextos de práctica. Se reflexionará sobre los procesos de detección de necesidades, planificación, ejecución y evaluación de un proyecto elaborado grupalmente. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.