Resultats globals: 6 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 6 registres trobats
Materials acadèmics 6 registres trobats  
1.
8 p, 117.7 KB Didàctica de la Música [40825] / Gonzalez Martin, Cristina ; Gassull Bustamante, Cecilia ; Pino Hoyos, Angela María ; Casals Ibáñez, Albert ; Viladot Vallverdú, Laia ; Perez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar al llarg del cilce vital (sobretot en relació a l'educació reglada), així com l'aportació de models i recursos per a les diferents etapes educatives i contextos formals d'aprenentatge. [...]
The subject will show the outstanding role that music should develop throughout the life cycle (especially in realtion to formal education) as well as the contributions of models and resources for the different educational stages and formal learning contexts. [...]
La asignatura mostrará el destacado papel que la música debería de desarrollar a lo largo del ciclo vital (sobre todo en relación a la educación reglada) así como la aportación de modelos y recursos para las diferentes etapas educativas y contextos formales de aprendizaje. [...]

2021-22
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documents
2.
7 p, 117.6 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Casals Ibáñez, Albert ; Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar al llarg del cilce vital (sobretot en relació a l'educació reglada), així com l'aportació de models i recursos per a les diferents etapes educatives i contextos formals d'aprenentatge. [...]
. Apropiarse de diferentes teorías y concepciones del aprendizaje como herramienta para el análisis y reflexión de la propia ta · Comprender los procesos comunicativos que hacen posible enseñar y aprender. [...]

2020-21
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documents
3.
6 p, 112.9 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Godall Castell, Pere ; Casals Ibáñez, Albert ; Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
· Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Comprendre els processos comunicatius que fan possible ensenyar i aprendre. [...]
. Apropiarse de diferentes teorías y concepciones del aprendizaje como herramienta para el análisis y reflexión de la propia ta · Comprender los procesos comunicativos que hacen posible enseñar y aprender. [...]

2019-20
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documents
4.
6 p, 84.3 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Casals Ibáñez, Albert ; Duran Gisbert, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
· Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Comprendre els processos comunicatius que fan possible ensenyar i aprendre. [...]
2017-18
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]  
5.
6 p, 84.5 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
· Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Comprendre els processos comunicatius que fan possible ensenyar i aprendre. [...]
2016-17
Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1009]  
6.
6 p, 32.7 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
· Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Ser capaç de formular i fonamentar principis psicopedagògics en relació a la pròpia tasca docent. [...]
2015-16
Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1009]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.