Results overview: Found 4 records in 0.02 seconds.
Course materials, 4 records found
Course materials 4 records found  
1.
6 p, 112.9 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Godall Castell, Pere ; Casals Ibáñez, Albert ; Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
· Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Comprendre els processos comunicatius que fan possible ensenyar i aprendre. [...]
. Apropiarse de diferentes teorías y concepciones del aprendizaje como herramienta para el análisis y reflexión de la propia ta · Comprender los procesos comunicativos que hacen posible enseñar y aprender. [...]

2019-20
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]
3 documents
2.
6 p, 84.3 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Casals Ibáñez, Albert ; Duran Gisbert, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
· Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Comprendre els processos comunicatius que fan possible ensenyar i aprendre. [...]
2017-18
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]  
3.
6 p, 84.5 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
· Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Comprendre els processos comunicatius que fan possible ensenyar i aprendre. [...]
2016-17
Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1009]  
4.
6 p, 32.7 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
· Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Ser capaç de formular i fonamentar principis psicopedagògics en relació a la pròpia tasca docent. [...]
2015-16
Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1009]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.