Resultats globals: 5 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 5 registres trobats
Materials de curs 5 registres trobats  
1.
6 p, 85.0 KB Màrqueting Avançat [42226] / López Belbeze, María Pilar ; Izard Granados, Gabriel ; Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
2.
6 p, 84.0 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2016-17
Màrqueting [1093]
2 documents
3.
6 p, 32.2 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
2015-16
Màrqueting [1093]
2 documents
4.
7 p, 111.9 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
2014-15
Màrqueting [1093]
2 documents
5.
6 p, 104.1 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, de análisis de los mercados y de la planificación de marketing.
2013-14  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.