Results overview: Found 6 records in 0.02 seconds.
Course materials, 6 records found
Course materials 6 records found  
1.
7 p, 88.0 KB Recerca Avançada [42230] / López Sintas, Jordi ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
Marketing decision making is increasingly complex and requires greater knowledge of consumer behavior, both to understand its behavior and to predict it (marketing strategy). This module will deepen in the indispensable tools for a reliable and valid information collection as well as methods for its analysis to support a better decision-making in marketing based in data. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
2.
6 p, 86.6 KB Recerca Avançada [42230] / López Belbeze, María Pilar ; López Sintas, Jordi ; Roca Batlle, Monica ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles per a una recollida d'informació fiable i valida que sustenti una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles para una recogida de información fiable y valida que sustente una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
3.
3 p, 69.2 KB Recerca Avançada [42230] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complicada i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles per a una recollida d'informació fiable i valida que sustenti una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más complicada y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles para una recogida de información fiable y valida que sustente una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2016-17
Màrqueting [1093]
2 documents
4.
3 p, 22.6 KB Recerca Avançada [42230] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complicada i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles per a una recollida d'informació fiable i valida que sustenti una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
2015-16
Màrqueting [1093]
2 documents
5.
4 p, 100.4 KB Recerca Avançada [42230] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complicada i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles per a una recollida d'informació fiable i valida que sustenti una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
2014-15
Màrqueting [1093]
2 documents
6.
3 p, 97.3 KB Recerca Avançada [42230] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más complicada y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este modulo se profundizará en las herramientas imprescindibles para una recogida de información fiable y valida que sustente una buena toma de decisiones en marketing. [...]
2013-14  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.