Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 3 registres trobats
Materials acadèmics 3 registres trobats  
1.
5 p, 80.9 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Terrón Blanco, José Luis ; Hernández Gómez, Juan Bautista ; Valero Sancho, José Luis ; Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. [...]
Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents
2.
4 p, 91.1 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Valero Sancho, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Hernández Gómez, Juan Bautista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2017-18
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
3.
4 p, 109.4 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Ribes Guardia, Francesc Xavier
Este módulo tiene por objetivo profundizar en el estudio, análisis y producción de contenidos interactivos en los diferentes soportes y formatos, así como su declinación cross media y transmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]
2013-14  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.