Results overview: Found 5 records in 0.02 seconds.
Course materials, 5 records found
Course materials 5 records found  
1.
5 p, 83.2 KB Llibres Infantils i Juvenils [42954] / Reyes Lopez, Lara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i abordarà la descripció, anàlisi i selecció dels llibres infantils i juvenils en la formació del lector literari. Es tractaran les diferents aproximacions disciplinàries al llibre com a producte sociocultural (discurs ideològic, hàbits de lectura, circuits de crítica i difusió), com a objecte artístic (característiques i gèneres, multimodalitat, relació entre sistemes ficcionals, versió i adaptació) i com a itinerari d'aprenentatge al llarg de la infància i adolescència-.
This is a compulsory module whose main objective is todescribe, analyse and present a selection of books for children and adolescents with a high educational value to educate literature readers. Books will be analysed from different perspectives: (a) as sociocultural products (ideological discourses, reading habits, dissemination, critics); (b) as artistic objects (typologies and genres, multimodality, fictional systems, abridged and non-abridged works); (c) and as a learning itinerary through childhood and adolescence.
Este módulo es obligatorio y abordará la descripción, análisis y selección de los libros infantiles y juveniles en la formación del lector literario. Se tratarán las diferentes aproximaciones disciplinarias al libro como producto sociocultural (discurso ideológico, hábitos de lectura, circuitos de crítica y difusión), como objeto artístico (características y géneros, multimodalidad, relación entre sistemas ficcionales, versión y adaptación) y como itinerario de aprendizaje a lo largo de la infancia y adolescencia-.

2018-19
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
2.
5 p, 82.7 KB Llibres Infantils i Juvenils [42954] / Colomer Martinez, Teresa ; Reyes Lopez, Lara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i abordarà la descripció, anàlisi i selecció dels llibres infantils i juvenils en la formació del lector literari. Es tractaran les diferents aproximacions disciplinàries al llibre com a producte sociocultural (discurs ideològic, hàbits de lectura, circuits de crítica i difusió), com a objecte artístic (característiques i gèneres, multimodalitat, relació entre sistemes ficcionals, versió i adaptació) i com a itinerari d'aprenentatge al llarg de la infància i adolescència-.
This is a compulsory module whose main objective is todescribe, analyse and present a selection of books for children and adolescents with a high educational value to educate literature readers. Books will be analysed from different perspectives: (a) as sociocultural products (ideological discourses, reading habits, dissemination, critics); (b) as artistic objects (typologies and genres, multimodality, fictional systems, abridged and non-abridged works); (c) and as a learning itinerary through childhood and adolescence.
Este módulo es obligatorio y abordará la descripción, análisis y selección de los libros infantiles y juveniles en la formación del lector literario. Se tratarán las diferentes aproximaciones disciplinarias al libro como producto sociocultural (discurso ideológico, hábitos de lectura, circuitos de crítica y difusión), como objeto artístico (características y géneros, multimodalidad, relación entre sistemas ficcionales, versión y adaptación) y como itinerario de aprendizaje a lo largo de la infancia y adolescencia-.

2017-18
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
3.
5 p, 82.7 KB Llibres Infantils i Juvenils [42954] / Colomer Martinez, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i abordarà la descripció, anàlisi i selecció dels llibres infantils i juvenils en la formació del lector literari. Es tractaran les diferents aproximacions disciplinàries al llibre com a producte sociocultural (discurs ideològic, hàbits de lectura, circuits de crítica i difusió), com a objecte artístic (característiques i gèneres, multimodalitat, relació entre sistemes ficcionals, versió i adaptació) i com a itinerari d'aprenentatge al llarg de la infància i adolescència-.
This is a compulsory module whose main objective is todescribe, analyse and present a selection of books for children and adolescents with a high educational value to educate literature readers. Books will be analysed from different perspectives: (a) as sociocultural products (ideological discourses, reading habits, dissemination, critics); (b) as artistic objects (typologies and genres, multimodality, fictional systems, abridged and non-abridged works); (c) and as a learning itinerary through childhood and adolescence.
Este módulo es obligatorio y abordará la descripción, análisis y selección de los libros infantiles y juveniles en la formación del lector literario. Se tratarán las diferentes aproximaciones disciplinarias al libro como producto sociocultural (discurso ideológico, hábitos de lectura, circuitos de crítica y difusión), como objeto artístico (características y géneros, multimodalidad, relación entre sistemas ficcionales, versión y adaptación) y como itinerario de aprendizaje a lo largo de la infancia y adolescencia-.

2016-17
Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
4.
5 p, 108.8 KB Llibres Infantils i Juvenils [42954] / Colomer, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i abordarà la descripció, anàlisi i selecció dels llibres infantils i juvenils en la formació del lector literari. Es tractaran les diferents aproximacions disciplinàries al llibre com a producte sociocultural (discurs ideològic, hàbits de lectura, circuits de crítica i difusió), com a objecte artístic (característiques i gèneres, multimodalitat, relació entre sistemes ficcionals, versió i adaptació) i com a itinerari d'aprenentatge al llarg de la infància i adolescència-.
2014-15
Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]  
5.
5 p, 109.1 KB Llibres Infantils i Juvenils [42954] / Colomer, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Aquest mòdul és obligatori i abordarà la descripció, anàlisi i selecció dels llibres infantils i juvenils en la formació del lector literari. Es tractaran les diferents aproximacions disciplinàries al llibre com a producte sociocultural (discurs ideològic, hàbits de lectura, circuits de crítica i difusió), com a objecte artístic (característiques i gèneres, multimodalitat, relació entre sistemes ficcionals, versió i adaptació) i com a itinerari d'aprenentatge al llarg de la infància i adolescència-.
2013-14  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.