Results overview: Found 5 records in 0.03 seconds.
Course materials, 5 records found
Course materials 5 records found  
1.
4 p, 102.8 KB Direcció de Màrqueting i Comercialització [43410] / Gimenez Garcia, Victor Manuel ; Blabia Girau, Daniel ; Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
El mòdul té com a propòsit central brindar als participants un enfocament modern i actual de la direcció de màrqueting i la comercialització en el sector hoteler, establint les bases en el maneig dels conceptes i eines i estratègies del màrqueting Corporatiu. [...]
The main purpose of the module is to provide participants with a modern and up-to-date approach to marketing management and marketing in the hotel sector, laying the foundations for managing the concepts and tools and strategies of Corporate Marketing. [...]
El módulo tiene como propósito central brindar a los participantes un enfoque moderno y actual de la dirección de marketing y la comercialización en el sector hotelero, sentando las bases en el manejo de los conceptos y herramientas y estrategias del Marketing Corporativo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
3 documents
2.
4 p, 102.3 KB Direcció de Màrqueting i Comercialització [43410] / Giménez, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
El mòdul té com a propòsit central brindar als participants un enfocament modern i actual de la direcció de màrqueting i la comercialització en el sector hoteler, establint les bases en el maneig dels conceptes i eines i estratègies del màrqueting Corporatiu. [...]
The main purpose of the module is to provide participants with a modern and up-to-date approach to marketing management and marketing in the hotel sector, laying the foundations for managing the concepts and tools and strategies of Corporate Marketing. [...]
El módulo tiene como propósito central brindar a los participantes un enfoque moderno y actual de la dirección de marketing y la comercialización en el sector hotelero, sentando las bases en el manejo de los conceptos y herramientas y estrategias del Marketing Corporativo. [...]

2022-23
Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
3 documents
3.
4 p, 102.9 KB Direcció de Màrqueting i Comercialització [43410] / Giménez, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Oller Nogués, Jordi ; Coromina, Òscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
El mòdul té com a propòsit central brindar als participants un enfocament modern i actual de la direcció de màrqueting i la comercialització en el sector hoteler, establint les bases en el maneig dels conceptes i eines i estratègies del màrqueting Corporatiu. [...]
The main purpose of the module is to provide participants with a modern and up-to-date approach to marketing management and marketing in the hotel sector, laying the foundations for managing the concepts and tools and strategies of Corporate Marketing. [...]
El módulo tiene como propósito central brindar a los participantes un enfoque moderno y actual de la dirección de marketing y la comercialización en el sector hotelero, sentando las bases en el manejo de los conceptos y herramientas y estrategias del Marketing Corporativo. [...]

2021-22
Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
3 documents
4.
4 p, 102.4 KB Direcció de Màrqueting i Comercialització [43410] / Giménez, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Oller Nogués, Jordi ; Coromina, Òscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
El mòdul té com a propòsit central brindar als participants un enfocament modern i actual de la direcció de màrqueting i la comercialització en el sector hoteler, establint les bases en el maneig dels conceptes i eines i estratègies del màrqueting Corporatiu. [...]
El módulo tiene como propósito central brindar a los participantes un enfoque moderno y actual de la dirección de marketing y la comercialización en el sector hotelero, sentando las bases en el manejo de los conceptos y herramientas y estrategias del Marketing Corporativo. [...]

2020-21
Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
3 documents
5.
4 p, 102.4 KB Direcció de Màrqueting i Comercialització [43410] / Giménez, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Oller Nogués, Jordi ; Coromina, Òscar
El mòdul té com a propòsit central brindar als participants un enfocament modern i actual de la direcció de màrqueting i la comercialització en el sector hoteler, establint les bases en el maneig dels conceptes i eines i estratègies del màrqueting Corporatiu. [...]
El módulo tiene como propósito central brindar a los participantes un enfoque moderno y actual de la dirección de marketing y la comercialización en el sector hotelero, sentando las bases en el manejo de los conceptos y herramientas y estrategias del Marketing Corporativo. [...]

2019-20
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.